Soma ir gan aksesuārs, gan dzīvesstila apliecinājums, kas integrējas cilvēka tēlā un dzīves ritmā
Tā uzskata aksesuāru zīmola EightCrafts (SIA Eighty Eight) radītāji Diāna Godmaša un Ričards Briška. Šobrīd uzņēmuma sortimentā ir ādas jostas, somiņas, maki, kā arī auduma somas ar ādas rokturiem. Kompānija darbojas kopš pagājušā gada novembra un šobrīd ir attīstības sākumstadijā. «Vēl ir milzīgs darbs priekšā. Joprojām meklējam savu inovatīvo ideju,» neslēpj Diāna. Stāstot par to, kā viss sācies, Ričards teic, ka viņš ir fotogrāfs un viņam nav patikusi klasiskā fotoaparāta siksniņa. «Skatījos internetā visādus variantus, ko varētu iegādāties, bet nevarēju atrast neko tādu, kas man patiktu. Tāpēc es aizdomājos, ka varētu pats to uztaisīt. Atradu ādas meistaru, kurš izgatavoja tieši tādu siksniņu, kāda man ļoti patika, un man radās doma, ka varbūt tās jāpārdod arī citiem. Laika gaitā sapratām, ka pieprasījums pēc siksniņām nav tik liels, jo fotogrāfi Latvijā ir tik, cik ir, un no tā nevar izveidot nopietnu biznesu. Tā radās ideja izgatavot ādas dizaina aksesuārus,» viņš stāsta.
Visu rakstu Dzīvesstila apliecinājumam lasiet 27. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.