SIA Hothotpack.com izstrādājusi vietni, kur apkopoti tikai īpašie piedāvājumi brīvdienām viesnīcās
Studējot mārketingu Biznesa augstskolā Turība, SIA Hothotpack.com īpašnieks Normunds Sustrups Erasmus apmaiņas programmas ietvaros izmantoja iespēju gadu mācīties Vācijā. Atgriežoties Latvijā, viņam radās jautājums par to, ko darīt tālāk, jo pirms došanās studiju apmaiņas programmā viņš aizgāja no iepriekšējā darba. Prātojot, par ko rakstīt bakalaura darbu, viņš aizdomājās par tālākajām studijām un saprata, ka maģistrantūrā vēlas studēt tūrisma stratēģisko vadību. Tāpēc Normunds izvēlējās praksi viesnīcas Bellevue Park Hotel Riga mārketinga departamentā un savu bakalaura darbu rakstīja par mārketinga aktivitāšu ietekmi uz pārdošanas rādītājiem viesnīcā. «Apvienoju esošo un nākotnes izglītību,» skaidro Normunds. Darbs viesnīcā radīja domu par savu biznesu – Hothotpack.com, kas ir specializēta interneta vietne, kur apkopoti viesnīcu īpašie piedāvājumi.
«Ir gan kolektīvās iepirkšanās portāli, kur var pirkt līdzīgus piedāvājumus, gan arī booking.com, kur var rezervēt viesnīcu numuriņus. Tomēr, pērkot kuponu, jāsazinās ar viesnīcu – var gadīties, ka vēlamajā dienā tā ir aizņemta vai jāpiemaksā par bērniem, par atpūtu brīvdienās. Es esmu izstrādājis piedāvājumu, kas ir starp kolektīvās iepirkšanās portālu un viesnīcas numura rezervāciju booking.com, proti, Hothotpack.com piedāvā tūrisma produktu – viesnīcas numuriņu komplektā ar kādu izklaidi, piemēram, SPA procedūrām, jāšanas nodarbību,» stāsta Normunds. Viņš uzskata, ka viesnīcas numurs ar kādu papildu izklaides elementu padara to pievilcīgāku.
Visu rakstu Atspaids viesmīlības biznesam tukšajā laikā lasiet 11. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.