Dripit.io izveides mērķis ir palīdzēt e-pārdevējiem saprast, kuri no mārketinga risinājumiem nodrošina ilgtermiņa atdevi, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.
Tas tiek darīts, izmantojot spēļu teoriju un matemātiku. Rezultātā iespējams samazināt nelietderīgi izmantotu mārketinga budžetu līdz pat 75%. «Iepriekš ar kolēģiem esam strādājuši ar e-pārdošanas datiem mazliet citā rakursā. Pētījām tirgu, runājām ar potenciālajiem klientiem un sapratām, ka šajā nozarē ir iespējas. Ir vairāki konkurenti pasaulē, kuri ir ar mazliet citu specifiku un plašāku piedāvājumu. Mēs kā savu stipro pusi saskatām fokusu uz dažiem, bet noslīpētiem risinājumiem,» stāsta Ernests Štāls, Dripit.io līdzdibinātājs. Dripit.io analizē patērētāja pirkumu vēsturi, apjomu un cenu. Balstoties uz šo informāciju, ir iespējams paredzēt, cik lielu naudas apmēru konkrētais cilvēks iztērēs tuvākajā nākotnē. Apkopojot šos datus, saliekot tos ar mārketinga informāciju, ir iespējams labāk saprast, kuri no mārketinga un reklāmas risinājumiem rada lielāku atdevi.
Pašlaik Dripit.io testē savu risinājumu sadarbībā ar vairākiem e-veikaliem Shopify platformā un vienu lielu spēlētāju Lietuvā. «Mūsu perfektais klients ir lielāks par vidējo spēlētāju Baltijas tirgū, tādēļ vairāk fokusējamies uz Skandināviju un Lielbritāniju,» saka Ernests.
Visu rakstu iespējams izlasīt pirmdienas, 6.jūnija, laikrakstā Dienas Bizness!