«Tā nav rotaļlieta bērniem, tā ir mums - pieaugušajiem,» saka Lauris Rasa, runājošā lāča HUGU idejas autors.
HUGU nav rotaļlieta vai vienkāršs balss ierakstītājs, tāpēc ir svarīgi panākt, lai cilvēki to neuztver kā diktofonu. Pamatideja ir tāda - ierakstu var veikt neskaitāmas reizes, bet pēdējais ieraksts, ko saglabā, paliek uz visu mūžu. «Tā ir tā vērtība,» norāda L. Rasa. SIA A.DEW lācis HUGU pieteikts trijās konkursa Eksporta un inovācijas balva 2012 kategorijās - Inovatīvākais produkts, Importa aizstājējprodukts un Rūpnieciskais dizains.
L. Rasa atzīst, ka šī biznesa ideja radās spontāni, bez nopietnas tirgus izpētes. Sākumā bija ideja, tikai pēc tam veidojās ietvars - lācis. Piezīmju grāmatiņā L. Rasa ieskicējis lāča izskatu, kas gan ir visai attāls šī brīža HUGU veidolam. Galvenā doma - sagādāt cilvēkiem prieku, radīt produktu ar pievienoto emocionālo vērtību, kā arī iespēja dot darbu vietējiem iedzīvotājiem - māksliniekiem, rokdarbu veicējiem utt.
Strādājot pie lāča izveides, L. Rasa par to stāstīja saviem draugiem un paziņām, secināja, ka šāds produkts daudziem ir nepieciešams, piemēram, Rīgā dzīvojošam tēvam, kura meita mācās Austrālijā un kurš vēlas viņai nosūtīt lāci un kaut ko īpašu pateikt.