Projekts Rīgas marka, ar kura palīdzību sākotnēji bija plānots virzīt Latvijas produkciju Maskavas tirgū, modificējies līdz nepazīšanai.
Uzņēmēji, kuri cerēja ar Rīgas markas palīdzību savu produkciju piedāvāt Krievijas tirgū, noskaņoti skeptiski.Latvijas tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) vadība solīja, ka jau šā oktobrī-novembrī uz Ņižņijnovgordu tiks nosūtīta pirmā preču partija. Tomēr, kā izrādās koncepcija atkal ir mainījusies, vēsta telegraf.lv
«Pirmās reālās partijas varētu tikt nogādātas ne ātrāk kā nākamā gada otrajā pusē,» norāda LTRK priekšsēdētāja Žanete Jaunzeme-Grende. «Tagad mēs orientējamies ne tikai uz šprotu un desu sūtīšanu, bet arī uz plašāku pasākumu spektru. Vēlamies projektam piedot intelektuālāku virzienu,» norāda LTRK vadītāja.
Jaunais zīmols apvienošot visu ar ko Rīga var lepoties. Zem šī zīmola Latvijas arhitekti varēs doties uz ārzemēm un celt tur mājas, savukārt speciālisti, kas raksta Eiropas projektus, varēs apmācīt Krievijas kolēģus utt.
«Mēs zinām kā pārdot, un mums visur ir draugi. Vai tas būtu Brazīlijā vai Krievijā, Rīga ir atpazīstama. Ja Riodežaneiro nezina Latviju, tad Rīgu kā pilsētu zina gan. Tāpēc Rīgas marka virzīsies ne tikai uz austrumiem, bet visur, kur pazīstama mūsu galvaspilsēta,» uzsver Jaunzeme-Grende.