Lai gan informācija par pareizu laiku šodien ir pieejama it visur, biznesa cilvēki joprojām pērk arī klasiskos rokaspulksteņus – tas ir gan aksesuārs, gan statusa simbols
Vairāk par šī biznesa īpatnībām intervijā DB stāsta Frédérique Constant reģionālais pārdošanas menedžeris Dāns van der Brugens (Daan van der Bruggen).
Fragments no intervijas:
Kādi ir cilvēki, kuri mūsdienās pērk klasiskos rokaspulksteņus?
Lielākoties tie ir biznesa cilvēki. Protams, arī sporta pulksteņu segments joprojām ir diezgan liels, bet cilvēki tos pērk īpašam mērķim, piemēram, daivingam. Klasisko pulksteņu segmentā runa vairāk ir par statusu. Tie galvenokārt tiek pārdoti vīriešiem un sievietēm nobriedušā vecumā, sākot ar 25–30 gadiem. Kad viņi var atļauties skaistu Šveices pulksteni, viņi izvēlas klasiku.
Kā ar Latviju – vai tas ir liels punkts Frédérique Constant eksporta kartē?
Nerunājot par konkrētiem skaitļiem, man jāsaka, ka Latvija ir daudz augusi. Mums, strādājot ar pulksteņu veikalu tīklu Laiks, ir neparasta sadarbība. Laiks ar savu vadītāju priekšgalā ir padarījis Frédérique Constant par pulksteni, kam mūsu cenu segmentā dod priekšroku. Runājot par pārdošanas apjomiem, Latvija ir līderis Baltijas valstīs. Tas ir atkarīgs, ar kādu partneri strādā. Laiks iegulda lielas pūles mūsu un citos zīmolos, un jo vairāk uzmanības tam pievērš, jo vairāk tas atmaksājas. Mēs esam priecīgi, ka Latvija un galvenokārt Rīga tiešām ir liels vilcējspēks pulksteņu biznesā Baltijas valstīs.
Cik daudz pulksteņu pērk viens cilvēks?
Atkarīgs no valsts. Piemēram, Itālijā vidējais pulksteņu skaits vīriešiem ir 3–4, bet citās valstīs tikai viens. Nevar teikt globāli, bet redzams, ka šis skaits nedaudz pieaug. Vairs nav tikai viens pulkstenis – cilvēki to pērk, pamatojoties uz vajadzībām. Un tas ir saistīts arī ar pirktspēju.
Visu interviju Joprojām vēlas zināt pareizu laiku lasiet 24. augusta laikrakstā Dienas Bizness.