Jaunākais izdevums

Montblanc Rīgas salonā prezentēta ierobežota izdevuma pildspalvu kolekciju no Hamburgas Montblanc muzeja un privātajām kolekcijām, informē Montblanc pārstāvji.

Artisian Atelier Montblanc kolekcijā Soirée de collecteurs tika demonstrētas vairāk nekā 60 reti Montblanc rakstāmpiederumu eksemplāri.

Rīgas Montblanc Boutique vienu dienu bija apskatāmas retas kolekciju rakstāmspalvas – izpārdotā 2008. gada Limited Edition sērijas Christobal Colon rakstāmlietas, kuru sākumcena bija 17 900 eiro, 2010.gadā izdotā Caspar David Fredrich rakstāmspalva, kuras cena izdošanas brīdī ir bijusi 18 200 eiro. 2011.gadā Montblanc tikai trīs eksemplāros izgatavoja rakstāmlietu, kas veltīta Monako princesei Greisai, tās cena izdošanas brīdi bija 81 000 eiro, tai pašā gadā klajā tika laista arī māksliniecei Frida Kahlo veltīta pildspalva (70 eksemplāri, cena 21 800 eiro), kas pārdošanā nonāca tikai Latīņamerikas butikos. 2013. gadā klajā tika laista rakstāmlietu sērija par godu mongoļu imperatoram Čingishanam, Genghis Khan rakstāmspalvas sākumcena tika noteikta 24 800 eiro apmērā, bet jau 2014. gadā tās vērtība bija pieaugusi līdz 31 208 eiro. Šogad Montblanc prezentēja māksliniekam Endijam Vorholam veltītu rakstāmpiederumu, kuras cena ir sākot no 2 650 eiro.

Kopš 1992. gada Montbalnc meistari veido rakstāmpiederumus, kas izgatavoti cienot izcilas personības, kuri darbojušies mākslā vai kultūrā. Katra Montblanc meistara radītais rakstāmpiederums ir roku darbs, kas tiek izgatavots ierobežotā daudzumā. Rakstāmpiederumu kolekcijas ir sadalītas piecās sērijās Special Theme Editions, The Annual Edition, Writers Edition and the Patron of Art Edition, Donation Pens, Muses.

Daļa no peļņas, kas gūta no rakstāmpiederumiem tiek novirzīta speciāli izvēlētiem mākslas un kultūras projektiem. Visām kolekcijām ir viena kopīga iezīme: visiem rakstāmpiederumiem ir izteiktas detaļas, kas ir katra meistara veltījums rakstības kultūrai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Šveices pulksteņu eksports sarucis līdz sešu gadu zemākajam līmenim

Žanete Hāka,26.01.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn Šveices pulksteņu eksports piedzīvojis pirmo kritumu sešu gadu laikā, ko iedragāja spēcīgā konkurence ar viedpulksteņu ražotājiem, raksta Bloomberg.

Decembra eksporta apjomi sarukuši par 3,8%, savukārt gada kritums samazinājies par 3,3% līdz 21,2 miljardiem ASV dolāru. Iepriekšējā gadā pieaugums sasniedza 1,9%.

Vissmagāko kritumu piedzīvojuši laikrāži, kuru cena ir 200-500 Šveices franki – pat 15%. Šī pulksteņu grupa veido aptuveni 15% no kopējiem pārdošanas apjomiem.

«Pulksteņi, kuru cenas diapazons ir 200-500 franki, sastopas ar ļoti asu konkurenci, piemēram, arī no modes zīmolu puses,» skaidro Zuercher Kantonalbank analītiķis Patriks Švendimans, piebilstot, ka šajā pulksteņu grupā visdrīzāk bijusi visspēcīgākā cīņa ar viedpulksteņiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Latvija ir labs tirgus elitārām precēm

Anda Asere,23.02.2018

Luksusa zīmolu Chopard, Montblanc un Bang & Olufsen veikalu līdzīpašnieks Aleksandrs Cimbaļuks

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvija vienmēr ir bijis labs tirgus elitārām precēm – te šāda veida preces pērk gan vietējie, gan tūristi, uzskata luksusa zīmolu Chopard, Montblanc un Bang & Olufsen veikalu līdzīpašnieks Aleksandrs Cimbaļuks.

Viņš cer, ka kvartāls ap Elizabetes, Tērbatas un Barona ielu ar laiku izveidosies par iepirkšanās galamērķi ne vien vietējiem, bet arī tūristiem, jo viņam šķiet, ka šobrīd Rīgā prasīgiem pircējiem īsti nav, kur tērēt naudu. Vairāk par savu iepirkšanās ielas vīziju, luksusa preču tirdzniecības īpatnībām un to, cik ilgi jāgaida rindā, lai tiktu pie tiesībām pārstāvēt augstas klases zīmolus, viņš stāsta intervijā Dienas Biznesam.

Fragments no intervijas

No vienas puses, šobrīd attīstās tirdzniecības centri, no otras puses – iepirkšanās internetā. Kā jūtaties šādā situācijā, esot pa vidu ar veikaliem pilsētas centrā?

Internetā neko nevar pataustīt. Kad kādu lietu esat vienreiz jau nopircis, otrreiz to varētu pirkt internetā, bet, kā likums, luksusa preces nepērk vienas un tās pašas, bet gan dažādas. Pirkt dārgas lietas ir svarīgs lēmums. Tāpēc, lai tērētu lielu naudu par tām, vajag šo priekšmetu pataustīt. Nav problēmu nopirkt internetā sporta kedas, bet, kad ir runa par labu pulksteni, tas ir jāuzliek uz rokas, jāpielaiko, jāredz, kā izskatās. Ir jāsaprot, kā jutīsities ar šo lietu. Cilvēki pulksteni izvēlas ilgi, internets te palīdz izpētē.

Komentāri

Pievienot komentāru