Renault Koleos no pelēcīgas viduvējības, ko daudzi Latvijā nemaz nepamanīja, iesoļojot otrajā paaudzē, ir kļuvusi par spilgtu un pamanāmu personību
Topošajiem jaunā Koleos pircējiem par pirmās paaudzes Koleos vispār nevajadzētu atgādināt. Tik ļoti šie modeļi atšķiras gan vizuāli, gan saturiski. Jaunākais Koleos ir izskatīgs un reprezentabls auto ar ērtu salonu un solīdu tehnisko pildījumu, kas ir piejaucēts no alianses partnera Nissan X-Trail, tostarp ir arī pilnpiedziņas sistēma.
Komforts un harmonija, iespējams, ir Koleos galvenie divi raksturojošie atslēgas vārdi. Motorizācijas stratēģija paredz uzticēties diviem augstas veiktspējas četrcilindru dīzeļiem ar 130 un 175 ZS lielu jaudu. Kā Dienas Bizness pārliecinājās Renault Koleos testa braucienu laikā Somijā, tad ar abiem ir patīkami braukt, bet vēl patīkamāk ir raudzīties degvielas patēriņa rādījumus, kas atbildīs kompaktklases auto sniegumam. Pašmāju tirgū priekšpiedziņas modeļa vienīgais sabiedrotais būs 130 ZS 1,6 litru dīzelis, ko apkalpos sešpakāpju manuālā transmisija. Enerģisks un elastīgs motors, kas lieliski tiks galā ar Koleos svara kategoriju. Tikmēr pilnpiedziņas Koleos teritorija būs atstāta 175 ZS divu litru dīzelim, ko varēs sapārot gan ar manuālo, gan ar X- Tronic variatoru.
Gan izskata, gan tehniskā un komforta pildījuma dēļ Renault Koleos apvienos svarīgākās īpašības, kas piedien lielizmēra krosoveram.
Plašāk lasiet rakstā Izdzīvo Pelnrušķītes stāstu piektdienas, 7. jūlija, laikrakstā Dienas Bizness!
Fotoattēlu galeriju skatīt augstāk!