"Tad vilksim paralēles, lai par izvarošanu arī apdrošinātājs iet un sēž... Mēs neesam vēl gatavi šādām pārvērtībām," tā Ceļu policijas priekšnieks Edmunds Zivtiņš paudis intervijā Latvijas Televīzijas 100.pantam, ko apraksta Diena.
Faktiski šajā gadījumā legalizējam to, ka cilvēks reizi gadā var pārsniegt ātrumu, sacīja E.Zivtiņš, komentējot apdrošinātāju BTA aktivitātes, piedāvājot jaunu pakalpojumu - ātrumu polises.
Nopērkot šo polisi komplektā ar OCTA apdrošināšanu, kompānija apņemas vienu reizi gadā atmaksāt arī autovadītāja sodu par ātruma pārsniegšanu.
"Tātad Rīgas pilsētā viņš ar smago automašīnu var pārvietoties gar skolu ar 74 kilometriem stundā un nekas nebūs," piemēru minēja E.Zivtiņš.
"Tas varbūt kā biznesa projekts ir ļoti jauks, bet no ceļu satiksmes drošības viedokļa es negribētu būt tik pielaidīgs. Ja šī situācija strādā Skandināvijā, tad mums līdz Skandināvijai pilnīgi noteikti vēl ir ļoti tālu satiksmes drošības un satiksmes kultūras ziņā. Es personīgi kategoriski neatbalstu, bet no Valsts policijas viedokļa šī situācija vēl jāpapēta," sacīja Ceļu policijas priekšnieks.
E.Zivtiņš atturējās prognozēt, kādas sekas radīs ātruma polise.