A/s Cēsu alus vēlas ar dabīgi raudzēto kvasu apsteigt kolu, kas ir populārākais veldzējošais dzēriens pasaulē.
«Lai cik arī atšķirīgi būtu abi dzērieni, kvass pasaulē ir otrs populārākais veldzējošais dzēriens pēc kolas. Mūsu mērķis Latvijā ir lauzt šo ierasto secību un dabīgi raudzēto kvasu izvirzīt līderos,» pauž Cēsu alus pārdošanas un mārketinga direktors Gustavs Zatlers.
Šī gada sešos mēnešos, kopš a/s Cēsu alus martā sāka tirgot dabīgi raudzēto Ulmaņlaiku kvasu, jau realizēts 1 miljons litru kvasa, kas pārsniedz uzņēmumā plānoto. Šie rezultāti norāda gan uz kvasa tirgus sakārtošanos, gan uz patērētāju paradumu izmaiņām par labu dabiskākiem produktiem, norāda kompānija.
Saskatot perspektīvu tieši dabīgi raudzētā kvasa segmentā, Cēsu alus virzās uz mērķi – paplašināt kopējo dabīgi raudzētā kvasa tirgus daļu Latvijā.
Reaģējot uz patērētāju pieprasījumu, regulāri tiek attīstīta arī Ulmaņlaiku kvasa iepakojuma un tirdzniecības politika. Līdz šim produkts bija pieejams 0.5l stikla un 1l plastmasas iepakojumā; vasarā tika uzsākta izlejamā Ulmaņlaiku kvasa tirdzniecība apmeklētākajās Jūrmalas vietās. Patlaban Ulmaņlaiku kvass tiek piedāvāts 2l plastmasas iepakojumā.
Jau ziņots, ka Ulmaņlaiku kvass tiek gatavots pēc tradicionālas metodes, tādēļ šajā produktā var būt līdz 0.5 % alkohola.