11.Saeimas vēlēšanās vislētāk viens deputāta mandāts varētu būt izmaksājis apvienībai Visu Latvijai! -Tēvzemei un brīvībai/LNNK (VL-TB/LNNK), visdārgāk - Zaļo un zemnieku savienībai (ZZS), savukārt Šlesera reformu partija LPP/LC palikusi bez rezultāta, lai arī priekšvēlēšanu reklāmās iztērējusi teju maksimālo pieļaujamo summu - 282 559 latus, liecina aģentūras LETA aprēķini.
Kā ziņots, Saeimas ārkārtas vēlēšanās sestdien lielāko vēlētāju atbalstu ir guvusi apvienība Saskaņas centrs (SC), Vienotība un Zatlera reformu partija (ZRP), liecina ziņu aģentūras LETA veiktā balsotāju aptauja pie iecirkņiem.
Aptaujā 28,89% savu izvēli vēlēšanās jau izdarījušo cilvēku atbildējuši, ka balsojuši par SC. Par 10.Saeimas uzvarētāju Vienotību nobalsojuši 20,15%, bet par šovasar izveidoto ZRP - 19,88%. Par nacionālo apvienību Visu Latvijai!-Tēvzemei un brīvībai/LNNK (VL-TB/LNNK) nobalsojuši 13,67% aptaujāto vēlētāju, bet par Zaļo un zemnieku savienību (ZZS) - 11,61% vēlētāju.
Atbilstoši vēlētāju aptaujas datiem SC Saeimā iegūtu 30 mandātus, Vienotība - 22, ZRP - 21, VL-TB/LNNK - 15, bet ZZS - 12.
Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja dati dienu pirms vēlēšanām liecināja, ka ZZS aģitācijai bija iztērējusi 275 212 latus, tātad viens mandāts partijai varētu būt izmaksājis ap 23 000 latu.
Vienotība priekšvēlēšanu aģitācijai bija iztērējusi 224 747 latus, tātad viņiem viens deputāta mandāts varētu būt izmaksājis ap 10 000 latu, ZRP priekšvēlēšanu aģitācijā bija iztērējusi 184 511 latus, tātad viņiem viens mandāts varētu būt izmaksājis ap 8800 latiem, SC priekšvēlēšanu aģitācijai bija iztērējis 219 067 latus jeb 7300 latus par mandātu, bet VL-TB/LNNK - 52 527 latus jeb 3500 latus par mandātu.
Šlesera reformu partija LPP/LC aģitācijai bija iztērējusi 268 007 latus.