Noslēgusies viedpalīga ERNEST Kickstarter kampaņa, kas tika sākta 28.oktobrī. ERNEST ļauj ar viedtālruni pilnībā apvienot automašīnas, garāžas durvju un mājas vārtu kontroli.
ERNEST radītājs Artūrs Pumpurs atklāj, ka mēnesi ilgajā kampaņā projekts piesaistījis gandrīz 18 000 dolāru, kas esot liela summa. «Kopumā sasniegtais pasūtījumu apjoms ir diezgan iespaidīgs. Šobrīd personīgi sazināmies ar Kickstarter laikā iegūtajiem atbalstītājiem, kuri ir ieinteresēti produktu iegūt savā īpašumā,» stāsta Pumpurs.
Kampaņas laikā tika plānots piesaistīt 50 000 ASV dolāru. Lai gan mobilais sulainis neieguva visus līdzekļus, Pumpurs uzsver, ka dalība Kickstarter kampaņā uzņēmumam sniegusi lielu pieredzi un iespēju iepazīt ASV tirgu. «Šobrīd jau skaidri zinām, ka ERNEST pūļa finansējuma platformā startēs arī nākamgad. Esam iepazinuši Kickstarter auditoriju un pavisam drīz piedāvāsim viņiem jaunu produktu,» atklāj Pumpurs.
Kā vienu no aspektiem, kāpēc kampaņas laikā netika gūti cerētie rezultāti, Pumpurs min kļūdu laika plānošanā. «Dzīvojot Latvijā, ir grūti iedomāties, ka ASV prezidenta vēlēšanu laikā cilvēkiem interesē tikai prezidenta kandidāti un to kampaņas, bet tā tiešām ir. Neraugoties uz to, ka piesaistīt uzmanību bija ļoti grūti, kampaņas laikā izdevās gūt tādu ASV mediju kā EU-Startups, TechCrunch un Yahoo News atzinību,» stāsta Pumpurs.
Kampaņas laikā notika vairākas aktivitātes, no kurām visplašāko sabiedrības uzmanību piesaistīja starptautiskais mārketinga hakatons, kas vienlaikus norisinājās arī Ņujorkā un Toronto. Pasākuma laikā studenti realitātē īstenoja pašu izstrādātos komunikācijas risinājumus tiešsaistes vidē, lai globālā mērogā izplatītu informāciju par ERNEST pieejamību Kickstarter platformā. Pateicoties studentu darbam pasākumā, ERNEST uzsācis sarunas arī ar sadarbības partneriem Indijā.