No 2018. gada 2. janvāra darbu pārtrauks Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Dobeles klientu apkalpošanas centrs, informē VID Sabiedrisko attiecību nodaļa.
Lēmums par VID Dobeles klientu apkalpošanas centra slēgšanu tika pieņemts VID klientu apkalpošanas centru atrašanās vietu optimizēšanas ietvaros. Tā paredz pakāpenisku VID apsaimniekojamās un nomājamās platības samazināšanu, saglabājot finansiāli izdevīgākos variantus, savukārt darba vietas tiek pārceltas uz citām VID rīcībā esošām telpām, sekmējot darba telpu ekonomiskāku izmantošanu.
Turpmāk Dobeles un tuvējo pašvaldību iedzīvotāji visus VID pakalpojumus klātienē varēs saņemt tuvākajā VID klientu apkalpošanas centrā Jelgavā, Lielajā ielā 6, bet biežāk izmantotos - arī valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros (VPVKAC) Tērvetē un Aucē.
VID Sabiedrisko attiecību nodaļā atzīmē, ka Latvijā darbojas 78 VPVKAC, kuros iedzīvotāji pašlaik un arī turpmāk varēs saņemt biežāk klātienē izmantotos VID pakalpojumus. Ievērojami resursi esot ieguldīti tieši VID informācijas tehnoloģiju attīstībā, kā rezultātā daudzi procesi ir automatizēti un praktiski visi pakalpojumi iedzīvotājiem pieejami attālināti, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS), tādējādi būtiski samazinot nepieciešamību apmeklēt VID klātienē.