Jaunais kompānijas Unilever, kas pazīstama kā Dove ziepju, Lipton tēju un Hellmann's majonēzes ražotāja, vadītājs Pauls Polmans (Paul Polman) piepildījis savu solījumu ātri uzlabot pārdošanas apjomus, vēsta The Wall Street Journal.
53 gadus vecais P. Polmans darbu Unilever uzsāka janvārī un ātri vien paziņoja par cenu stratēģijas maiņu. Viņa priekštecis Patriks Keskau (Patrick Cescau) pērn paaugstināja cenas, kā rezultātā samazinājās kompānijas produktu pārdošanas apjomi.
P. Polmans savukārt izlēma par labu cenu samazināšanai un agresīvam mārketingam. Kā norāda The Wall Street Journal, šī lēmuma ietekme bijusi tūlītēja. Gada otrajā ceturksnī Unilever pārdošanas apjomi pieauga par 2%.
Unilever samazinot cenas Eiropā, pārdošanas apjomi pieauga par 1%, kas bija pirmais pieaugums gada laikā.
Unilever peļņa samazinājusies par 17% līdz 758 miljoniem eiro no 909 miljoniem eiro pirms gada.