Tirdzniecība un pakalpojumi

Tūrisma aģentūras Kolumbs apgrozījums audzis par 36%

Žanete Hāka,17.04.2013

Jaunākais izdevums

Pērn Latvijas tūrisma nozarē turpinājās izaugsme, kas ļāvis SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs palielināt izaugsmes tempus, kāpinot apgrozījumu par 36%, liecina uzņēmuma paziņojums Lursoft.

Kopumā apgrozījums sasniedzis 7,323 miljonus latu, savukārt peļņa pēc nodokļu nomaksas bijusi 16,07 tūkstoši latu.

Aizvadītajā gadā tūrisma firma turpinājusi darbu pie interneta veikala Letasaviobiletes.lv attīstības. Projektam pērn izdevās turpināt palielināt tirgus daļu starp Latvijas aviobiļešu rezervācijas portāliem, sasniedzot 33% no kopējā tirgus. Pērn, salīdzinot ar 2011.gadu, veikto rezervāciju skaits pieaudzis par 56%.

Šogad Kolumbs noslēdzis ceļojuma biroja Averoja iegādes darījumu, tādejādi stiprinot abu uzņēmumu tirgus pozīcijas Latvijā un palielinot to konkurētspēju.

SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs reģistrēta 1998.gadā, savas pastāvēšanas laikā vairākkārt mainīts uzņēmuma nosaukums – laika posmā no dibināšanas brīža līdz 1999.gada augustam tā vārds bijis SIA Kristofors Kolumbs, pēc tam – SIA Kolumbs Juniors, bet savu pašreizējo nosaukumu aģentūra ieguvusi 2004.gadā. Uzņēmuma īpašnieki ir Sanita Rugina, kurai pieder arī SIA Averoja, un Guntis Učelnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Tūrisma aģentūra Kolumbs iegādājas SIA Averoja

Gunta Kursiša,23.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs iegādājusies ceļojumu biroju Averoja, taču arī turpmāk uzņēmumi turpinās savu darbību kā atsevišķas juridiskās personas.

Iegādes rezultātā par jauno SIA Averoja īpašnieci kļuvusi SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs īpašniece Sanita Rugina.

Abus uzņēmumus turpinās vadīt līdzšinējā SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs direktore Kitija Reinfelde, veidojot abiem uzņēmumiem apvienotu vadības komandu un optimizējot uzņēmuma administratīvo struktūru, teikts Tūrisma aģentūras Kolumbs paziņojumā.

«Šis process nekādā veidā neietekmēs esošo sadarbību ar klientiem, piegādātājiem un citiem partneriem,» norādīja K. Reinfelde.

Abu uzņēmumu pamatbizness ir valsts un komercsektora komandējumu braucienu apkalpošana, kas veido lielāko daļu uzņēmumu apgrozījuma. Tūrisma aģentūrai Kolumbs ir ilgstoša pieredze biznesa klientu apkalpošanā, fokusējoties galvenokārt uz lieliem ražošanas un komercuzņēmumiem. Savukārt ceļojumu birojs Averoja aktīvi piedalās valsts iepirkumos, nodrošinot darījumu braucienu organizēšanu valsts iestāžu un ministriju darbiniekiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Tūrisma aģentūra Kolumbs un Averoja pievienojas Lufthansa City Center tīklam

Db.lv,23.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» un SIA «Averoja» ir pievienojušās starptautiskajam Lufthansa City Center tūrisma aģentūru tīklam, kurš pasaules mērogā darbojas vairāk nekā 25 gadus.

Abi uzņēmumi ir kļuvuši par šī tīkla partneruzņēmumiem Latvijā. Pēc SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» un SIA «Averoja» apvienošanās 2013. gada sākumā, tās ik gadu nostiprina savas tirgus pozīcijas.

Lufthansa City Center ir starptautisks tīkls ar partneruzņēmumiem vairāk nekā 92 valstīs visā pasaulē. Šim tīklam ir pievienojušās jau vairāk nekā 272 tūrisma aģentūras visā pasaulē.

Pievienošanās Lufthansa City Center tīklam, dod iespēju SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» un SIA «Averoja» nodrošināt saviem korporatīvajiem klientiem jaunus, kvalitatīvus biznesa ceļojumu pakalpojumus, piedāvājot specifiskus risinājumus un ekskluzīvu piekļuvi īpaši izstrādātu produktu un pakalpojumu klāstam. Lufthansa City Center partneruzņēmuma statuss dod aģentūrām tiešu piekļuvi pasaules vadošo tūrisma pakalpojumu sniedzēju sistēmām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» pagājušajā gadā strādājusi ar apgrozījumu 12,662 miljonu eiro apmērā, kas bija par 5% jeb 600 tūkstošiem eiro vairāk nekā 2017. gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Arī uzņēmuma peļņa pērn pieaugusi - tā bija 214 tūkstoši eiro, kas bija par 23,3% jeb 40,5 tūkstošiem eiro vairāk nekā gadu iepriekš.

SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» izdevies palielināt pārdošanas rezultātus, sekojot tirgus tendencēm, papildinot piedāvāto pakalpojumu klāstu un paaugstinot klientu servisa kvalitāti, sacīts uzņēmuma gada pārskatā. Uzņēmumam pērn izdevies paaugstināt ieņēmumus gan no komplekso tūrisma pakalpojumu pārdošanas, gan viesnīcu pakalpojumu pārdošanas, kā arī prāmju biļešu pārdošanas.

Izvērtējot uzņēmuma izdevumus, pagājušajā gadā SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» slēdza filiāli tirdzniecības parkā «Alfa», un, kā atzīmē uzņēmums, tas nav ietekmējis pārdošanas rezultātus. 2018. gadā uzņēmums nodarbināja vidēji 35 darbiniekus un tā kopējie maksājumi valsts kopbudžetā veidoja 233 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Notikušas izmaiņas Tūrisma aģentūras Kolumbs dalībniekos

Gunta Kursiša,11.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs notikušas izmaiņas dalībniekos – līdzšinējā uzņēmuma 30% kapitāldaļu īpašnieka Gunta Učelnieka vietā stājusies SIA CFO, liecina Lursoft dati.

Atlikušo 70% SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs kapitāldaļu turētāja ir Sanita Rugina.

SIA CFO reģistrēta 2003. gadā, un tās pamatdarbība saistīta ar inženierdarbībām un ar tām saistītām tehniskām konsultācijām. Pērn uzņēmums nodarbinājis trīs strādājošos un tā apgrozījums veidoja 170,2 tūkst. Ls, bet peļņa – 39,084 tūkst. Ls. SIA CFO pieder Sandrai Kalpiņai un Santai Strodei.

SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs pērn palielinājusi apgrozījumu par 36,%, sasniedzot 7,323 milj. Ls, savukārt pārskata gada peļņa bija 16,075 tūkst. Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Tūrisma aģentūrai Kolumbs pagājušajā gadā rekordpeļņa un apgrozījums

Dienas Bizness,24.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» pagājušajā gadā izdevies strādāt ar peļņu, kas sasniedza 174 tūkstošus eiro pēc nodokļu nomaksas pretēji zaudējumiem 2016.gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Uzņēmumam izdevies arī būtiski - par 29,5% salīdzinājumā ar 2016.gadu - palielināt apgrozījumu. Tas pērn sasniedza 12,062 miljonus eiro.

Tādējādi 2017.gadā SIA «Tūrisma aģentūra Kolumbs» izdevies sasniegt labākos peļņas un apgrozījuma rādītājus kopš tā darbības sākuma un pagriezt pretējā virzienā apgrozījuma sarukumu, ko tas piedzīvojis kopš 2014.gada, un zaudējumus, ar kuriem strādājis 2016. un 2015.gadā, liecina «Lursoft» multi atskaite.

Uzņēmuma vadība gada pārskatā atzīmē, ka 2017.gadā bija vērojama tūrisma nozares atlabšana. Pagājušajā gadā pieauga jaunu atpūtas gala mērķu piedāvājums un eksotisko valstu gala mērķi kļuva pieejamāki, līdz ar to ievērojami pieaudzis sabiedrības atpūtas nodaļas rezultāts. Savukārt pateicoties lielo klientu apgrozījuma pieaugumam, kas saistīts ar darbības paplašināšanu ārvalstīs un citiem faktoriem, arī sabiedrības korporatīvajai nodaļai ir izdevies sasniegt izvirzītos mērķus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Tūrisma aģentūra Kolumbs apgrozīja 10,5 miljonus eiro

Gunta Kursiša,19.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs pērn apgrozījusi 10,59 miljonus eiro jeb par nepilniem diviem procenteim vairāk nekā 2012. gadā. Uzņēmuma peļņa saruka par 5% līdz 21,7 tūkstošiem eiro, liecina Lursoft dati.

Uzņēmuma vadība norādījusi, ka 2013. gadā bija jūtama pastiprināta interese par atpūtu Baltijas valstīs un Eiropā brīvdienās un nedēļas nogalēs. Tādēļ pērn uzņēmums strādāja pie īso brīvdienu ceļojumu veidošanas un papildināšnas.

Šogad Tūrisma aģentūra Kolumbs apņēmusies darboties pie procesu automatizācijas, kas saistīta ar darba efektivitātes uzlabošanu. Tāpat tiks veikta darbinieku pienākumu sadales un pieprasījumu apstrādes darba analīze. Šogad paredzēts arī pārskatīt un papildināt uzņēmuma standarta procedūtas, lai uzlabotu iekšējo kontroles funkciju un noteiktu atbildības līmeņus, norādījusi uzņēmuma vadība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

83% no Averoja apgrozījuma veido ieņēmumi no aviobiļešu tirdzniecības

Žanete Hāka,16.04.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pērn tūrisma uzņēmums SIA Averoja ievērojami palielinājis apgrozījumu, kas sasniedzis 6,98 miljonus latu, savukārt peļņa bijusi 4,7 tūkstoši latu, liecina Lursoft dati.

Kā skaidro uzņēmuma vadība, no kopējā SIA Averoja apgrozījuma 83% pērn veidojuši ieņēmumi no aviobiļešu pārdošanas. Uzņēmums kopš 2011.gada atjaunojis uzņemošā tūrisma nodaļas darbību, īpašu uzsvaru liekot sadarbībai ar Krievijas un Baltkrievijas tūrisma aģentūrām, kopīgi popularizējot Latviju kā pievilcīgu atpūtas galamērķi.

Šogad SIA Averoja plāno turpināt attīstīt uzņemošā tūrisma nodaļu, paplašinot sadarbības partneru skaitu.

Uzņēmums plāno izveidot partneru sistēmu automātiskai pieprasījuma saņemšanai par izvēlētajiem produktiem un to rezervācijai.

Ceļojumu birojs Averoja darbību sācis 1996. gadā. Latvijas tūrisma aģentūru un operatoru topā pēc apgrozījuma tas ierindojas uzreiz aiz tūrisma aģentūras Kolumbs – astotajā vietā. Savukārt lielāko tūrisma aģentūru topā uzņēmums ieņem trešo vietu. Averoja 2011. gadā apgrozīja 5,09 miljonus Ls, kas ir par 37,6% vairāk nekā iepriekšējā gadā, un uzņēmuma peļņa 2011. gadā bija 10 tūkst. Ls.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Neraugoties uz politiskajiem un ekonomiskajiem procesiem pasaulē, arī kaimiņvalstīs, tūrisma nozare attīstās pozitīvā virzienā, tostarp stabili strādā pašmāju lielākās kompānijas, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Atšķirībā no 2013. gada, kad visas desmit lielākās tūrisma kompānijas uzrādīja apgrozījuma pieaugumu (par 1–22%), 2014. gads ar šādu izteiktu apjomu palielinājuma tendenci vairs neizcēlās – dažām kompānijām apgrozījums pērn nedaudz ir samazinājies, tomēr visi lielākie uzņēmumi strādājuši ar peļņu.

Nokož kumosu

Nozares kompāniju saraksta galvgalī ir atpūtas braucienu operatori Tez Tour un Novatours. Trijniekā kā allaž ir uzņēmums Latvia Tours. Strauji tam tuvojas un faktiski pat apsteidz SIA Averoja un SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs grupa. DB jau ziņoja par šo kompāniju apvienošanos 2013.gadā. Juridiski tie ir divi atsevišķi uzņēmumi, taču abiem ir kopīgs īpašnieks un administrācija, nozarē abu uzņēmumu rezultāti tiek skatīti vienoti. Kopējais tirgus pieaugums 2014. gadā bijis 2%. Kolumbs un Averoja sekmīgi noturējās virs tirgus līmeņa, sasniedzot 24,5 miljonus eiro lielu apgrozījumu, kas ir par 12% lielāks nekā 2013. gadā. 2014. gadā abi uzņēmumi kopā savu tirgus daļu palielināja par 11,6%, informē Tūrisma aģentūras Kolumbs direktore Kitija Reinfelde.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lielākās tūrisma kompānijas šā gada prognozēs ir samērā piesardzīgas, strauju izaugsmi neparedz, ceturtdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Tās uz savas ādas izjutušas sekas, ko izraisīja traģiskie notikumi, konflikti un drošības draudi, spējušas reaģēt, meklēt un piedāvāt jaunas alternatīvas.

«Neseno notikumu virkne diemžēl ir būtiski ietekmējusi tūrisma nozari gan pasaulē, gan Latvijā. Pieprasījums pēc ceļojumiem uz tādām valstīm kā Ēģipte un Turcija, kas līdz šim lieliska servisa un cenas dēļ ir bijuši populārākie galamērķi ziemas un vasaras sezonās, ir strauji krities. Prioritāte šobrīd ir drošība, tāpēc piedāvājam alternatīvus galamērķus. Gan mēs, gan tūroperatori Latvijā aktīvi strādā pie jaunu produktu veidošanas. Ziemā populārāki kļuvuši galamērķi uz tādām eksotiskām valstīm kā Taizeme, Šrilanka, palielinājusies interese arī par Maldivu salām, Dominikānu un Karību salām. Jaukā klimata dēļ ziemā iesakām ceļojumus uz Kanāriju salām, kā arī AAE – Dubaiju. Šoziem, ņemot vērā nestabilo situāciju Ēģiptē, tieši šis segments ir audzis visvairāk, jo spēj nodrošināt līdzvērtīgu servisu,» komentē SIA Tūrisma aģentūra Kolumbs direktore Kitija Reinfelde. Savukārt vasarā ceļotājiem ir daudz plašākas izvēles iespējas. Latvijas iedzīvotāju iecienītākās valstis ir Grieķija, Spānija, Itālija, Horvātija un Bulgārija. Šogad uzņēmums piedāvās ceļojumus arī uz Maltu, Sardīniju un Kipru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļojot ar bērniem, pats galvenais ir ņemt vērā viņu intereses un ērtību; pārliecināties par pases derīguma termiņu un parūpēties par ceļojuma apdrošināšanu, trešdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

«Latviešiem patīk ceļot, un bērni tam nav šķērslis. Ne velti tūrisma speciālisti īpaši izstrādā ceļojumus ģimenēm ar bērniem. Tie ir ļoti dažādi – tuvi un tālāki braucieni, cenu amplitūda ir plaša, lai ikviens var izvēlēties sev piemērotu. Skolēnu brīvlaiku un vasaras periodā pieprasīti ir Eiropas atrakciju parki, no kuriem populārākie ir Parīzes Disnejlenda, Legozeme Dānijā, Gardaland Itālijā, Port Aventura Spānijā un daudzie atrakciju parki Vācijā. Ja ceļojumam var veltīt tikai vienu vai divas dienas, tad ģimenes izvēlas tuvējās kaimiņvalstis – Klaipēdas delfināriju, Ahaa zinātnes centru Tartu, kā arī atpūtu kūrortviesnīcās ar ūdens atrakcijām,» raksturo Ieva Keiša, SIA Latvia Tours direktore. Arī tūrisma aģentūrā Kolumbs ģimenēm ar bērniem vispieprasītākie ir braucieni uz Eiropas atrakciju parkiem, kā arī čārterceļojumi uz siltajām zemēm.

Komentāri

Pievienot komentāru