Auto

Toyota pēc Prius atsaukuma varētu paziņot par problēmām arī Lexus hibrīdauto

, 08.02.2010

Jaunākais izdevums

Japānas kompānijas Toyota Motor automašīnu Prius atsaukums saistībā ar bremžu sistēmas problēmām varētu paplašināties ar vēl vismaz diviem citiem kompānijas ražotajiem hibrīdauto modeļiem, ieskaitot Lexus, ziņo Times.

Db.lv jau ziņoja, ka Toyota visā pasaulē atsaukusi 300 tūkst. automašīnu Prius atsaukšanu, lai veiktu to bremžu sistēmas uzlabojumus.

Kāds neidentificēts, bet drošs informācijas avots Times norādījis, ka kompānija līdzīgu iemeslu dēļ varētu paziņot par nepieciešamiem uzlabojumiem arī Lexus HS250h un Sai sedana tipa hibrīdauto.

Visus šos trīs automašīnu modeļus Toyota ražo savās rūpnīcās Japānā.

Jau ziņots, ka Japānas automašīnu ražotājs akseleratora pedāļu problēmu dēļ paziņojis par vairāku miljonu auto atsaukumu ASV un Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziemeļamerikā un Ķīnā populārais Lexus ES limuzīns tiek ražots jau kopš 1989. gada, bet tikai ar septītās paaudzes modeļa parādīšanos tas tiks piedāvāts arī Eiropā.

Tas nomainīs Lexus GS modeli, kas pārlieku augstās cenas dēļ nespēja pat izpildīt kompānijas pesimistiskākās tirdzniecības prognozes. Aptuveni seši tūkstoši pārdotu jaunu Lexus GS modeļu gadā ir tiešām smieklīgs skaitlis. Visticamāk, ka tik lielu skaitu VW Golf modeļu Vācijā notirgo dažās dienās. Lai vai kā, ar jauno Lexus ES modeli japāņu premium zīmols vēlas trīskāršot pārdošanas apjomus biznesa klases limuzīnu klasē. Iepazīstoties ar jauno Lexus ES Malagā, Spānijā, ir jāatzīst, ka tas ir pamatots un izpildāms solījums. Jāpiebilst, ka Rietumeiropas, tostarp Baltijas, tirgus iekarošana pagaidām ir uzticēta tikai hibrīdversijai Lexus ES 300h.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Toyota Motor Corp. paziņojis par vēl vienu transportlīdzekļu atsaukumu - tas attieksies uz vairāk nekā 400 tūkstošiem transportlīdzekļu, no kuriem lielākā daļa ir Prius hibrīdi. Atsaukums saistīts ar potenciālajām drošības problēmām, ko var izraisīt automašīnu bremžu sistēma, vēsta MarketWatch.

«Mēs darīsim visu, kas ir mūsu spēkos, lai atgūtu mūsu klientu uzticību,» preses konferencē Tokijā sacījis Toyota prezidents Akio Toyoda.

Atsaukums ietver vairāk nekā 200 tūkstošus Prius, kas pārdoti Japānā un 8 500 - Lielbritānijā.

Pasaulē lielākais autoražotājs pēc pārdošanas apjomiem arī paziņojis, ka brīvprātīgi ASV atsauc Camry modeļa automašīnas. Tām esot iespējama bremžu šķidruma noplūde, kā rezultātā ir nepieciešams lielāks bremzēšanas ceļš.

Tiks atsaukts arī Hybrid Sai, kas pārdots tikai Japānā.

Atsaukums kopumā attiecoties uz vairāk nekā 400 tūkstošiem transportlīdzekļu visā pasaulē, norādījis autoražotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Prius Plug in jeb spraudņa tipa jaunākais hibrīdmodelis panācis lielāku sniedzamību, ātrāku uzlādi un patīkamākas gaitas īpašības

Jāsāk ar to, ka Toyota ir veiksmīgi «saindējusi» arī Vecā kontinenta pircējus, un viss, kas attiecas uz hibrīdtehnoloģijām, ar katru dienu uzstājīgāk kļūst populārāks, samazinot dīzeļautomašīnu potenciālu. Hibrīdmodeļu popularizāciju nenoliedzami veicina arī Eiropas drastiskās atgāzu normas, tāpēc pilnīgi droši var apgalvot, ka arī Prius Plug in hybrid atradīs savu pircēju gan privātajā, gan komercsektorā. Toyota Prius plug in fani būs arī Latvijā, taču to skaits būs nesalīdzināmi mazāks nekā, piemēram, Nīderlandē vai citviet Eiropā, kur dažāda veida hibrīdi ir modes prece. Lielākais šķērslis, lai hibrīdmodeļu auditorija pie mums būtu lielāka ne tikai Toyota, bet arī citu ražotāju produktiem, ir šo auto cena.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Yaris izaicina Corolla? 
Nē! Tikai labās pieredzes pārņemšana


Guntars Gūte, 19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Corolla ir leģendārs auto, kas savu īpašnieku mīlestību spējis iekarot teju 50 gadu garumā, mainoties līdzi laikam un tendencēm, bet vienlaikus saglabājot un paaugstinot savu kvalitāti un uzticamību. Taču šobrīd izaicinājumu Corolla, šķiet, met jaunais Toyota modelis – Yaris. Un ir pamatotas cerības, ka Yaris savā ziņā varētu atkārtot Corolla uzvaras gājienu autopasaulē

Corolla vēsture sākās 1966. gadā, kad pasaules autotirgū debitēja pirmā šī modeļa automašīna. Kopš tā laika šis uzticamais un drošais auto ticis pilnveidots, lai atbilstu un pārsniegtu miljoniem autovadītāju cerību visā pasaulē. Šobrīd Corolla cienītājiem ir pieejams jau 11. paaudzes modelis, kas atkal veidots tā, lai saviem saimniekiem radītu gan emocionālu, gan praktisku gandarījumu. Arī Toyota Yaris jau drīz pēc nobraukšanas no konveijiera ir ieguvis nedalītu autobraucēju atzinību visā pasaulē. Taču šī nav sacensība starp pieredzi un jaunību! Katram no šiem spēkratiem ir savs lietojums. Katram – savi plusi un izaicinājumi. Viss ir atkarīgs no tā, kādām vajadzībām izvēlaties savu auto.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Automašīnu Toyota dīleris Latvijā WESS Motors Toyota jūnijā pārdevis 174 jaunas Toyota automašīnas, kas ir par 87% jeb 81 spēkratu vairāk nekā pērn attiecīgajā mēnesī. Tas ir rekordliels jaunu pārdoto auto skaits viena mēneša ietvaros pēdējo divu gadu laikā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā šī gada pirmajos sešos mēnešos Wess Motors Toyota pārdeva 673 jaunu Toyota automobiļu, kas ir par 182 auto vairāk nekā pērn. Neskatoties uz kopējā auto tirgus kritumu par 1% šī gada pirmajos sešos mēnešos, Wess Motors Toyota ir izdevies audzēt pārdošanas apjomus par 37%, kas veido 7,0% tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

«Pozitīvi, ka šogad aktīvāks kļuvis privātais sektors, pieprasījums audzis par 37,8% salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem pieciem mēnešiem. Tas liecina par to, ka iedzīvotāji jūtas stabili un ir gatavi veikt lielākus pirkumus,» pirmā pusgada rādītājus pozitīvi vērtē AS WESS izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iespējams, ka vācu krosoveri ir talantīgāki, jaudīgāki un daudzpusīgāki, turpretim japāņu "Lexus RX" liek pretim hibrīdtehnoloģijas un tehnisko izturību, kas vāciešiem bieži klibo.

"Lexus RX" ir tas krosovers, kas valdzina ar savu nosvērtību, pat neraugoties uz to, ka auto dizains ir gana izaicinošs un pat lecīgs. Atjaunotajam "Lexus RX" modelim izmaiņu nav daudz, ja neskaita citādu priekšējās dekoratīvās restes pinumu, pārveidotu aizmugurējā bampera dizainu, modernizētu gaismas tehniku, kā arī uzlabotu multimediju sistēmu ar ātrdarbīgāku procesoru un plašākām izmantošanas iespējām.

Visādi citādi tas ir tas pats labais "RX" ar nedaudz vecmodīgu salona iekārtojumu un patīkamu apdares kvalitāti.

Tehniskajā ziņā dzelžaina uzticēšanās hibrīdtehnoloģijām, kā arī iespēja piecvietīgā "RX 450h" vietā pasūtināt pagarināto "RX 450h L" versiju, lai salonā ietūcītu trešo rindu un transformētu auto par septiņvietīgu vai sešvietīgu braucamo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai cīnītos pret globālo sasilšanu un piesārņojuma līmeņiem, vairums pasaules attīstīto valstu vienojušās, ka nākotne pieder elektrībai, tostarp automašīnām ar elektrodzinējiem. Tā, piemēram, Norvēģija un Dienvidkoreja jau paziņojušas, ka no 2025. gada pilnībā aizliegs ar degvielu darbināmu jaunu auto tirdzniecību. Arī citas rietumvalstis iecerējušas šādu liegumu ieviest laikposmā no 2030. – 2040. gadam. Tas nozīmē, ka auto ražotājiem strauji jāmainās un jāpielāgojas. Tas patlaban jau notiek, un starp jaunajiem auto katru gadu novērojams arvien lielāks hibrīdauto un elektroauto īpatsvars.

Ekonomiskais ieguvums dārgākai mašīnai

Nav noslēpums, ka jauni hibrīdauto vai elektroauto parasti ir dārgāki nekā ar degvielu darbināmi auto. Tas tāpēc, ka tiem nepieciešams vairāk detaļu un ierīču nekā ierastajām automašīnām (piemēram, baterija, kurā uzkrāt enerģiju, modificēts dzinējs u. c.). Tomēr, ja ar šo automašīnu regulāri brauc, tās cenas starpība atmaksājas aptuveni 4-6 gadu laikā. Vispirms jāņem vērā mazākas enerģijas izmaksas. Bet vienlaikus arī valsts noteiktie nodokļi, apdrošināšanas izmaksas un pat aizdevumu procenti, ja mašīna iegādāta ar kāda finanšu pakalpojuma palīdzību - auto kredīts vai auto līzings, parasti ir zemāki tieši dabai draudzīgiem auto (ieskaitot hibrīdauto un elektroauto). Par aizdevumiem gan jāatceras, ka dažādi aizdevēji piedāvā dažādus nosacījumus un ka tieši noteiktā procentu likme var aizdevumu padarīt izdevīgu vai neizdevīgu. Vieglākais veids, kā šīs aizdevumu likmes un citus svarīgus nosacījumus salīdzināt, ir Sortter mājaslapā – kredītu salīdzināšanas portāls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Hibrīdtehnoloģijas uzvaras gājiens

Linda Zalāne, speciāli DB, 17.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iegādājoties hibrīdauto, vadītāji balso par labāku gaisa kvalitāti pilsētā, kas iet roku rokā ar auto nozares centieniem samazināt savu ekoloģisko pēdu jeb oglekļa dioksīda (CO2 ) izmešu ietekmi uz apkārtējo vidi

Aktualizējoties klimata izmaiņām un ieviešot stingrākus izmešu emisiju standartus, pēdējo gadu laikā strauji audzis pieprasījums pēc hibrīdauto. WESS Motors Toyota pārdošanas rādītāji liecina, ka hibrīdu pārdošanas īpatsvars pērn sasniedzis 38% no kopējā jaunu auto pārdošanas apjoma, kas ir par 10% vairāk nekā gadu iepriekš. Pieprasījuma attīstības tendenci raksturo straujais kāpums kopš 2014. gada, kad tika pārdoti 83 Toyota automodeļi ar hibrīda piedziņu, līdz pērn pārdotiem 821 Toyota hibrīdam. «Pieprasījuma pieaugumu pēc hibrīdauto modeļiem veicina izvēles iespēja, jo auto ražotāji arvien vairāk investē dažādu inovatīvu risinājumu izstrādē, lai auto tehnoloģijas padarītu autobraucējiem ērtākas, pieejamākas un apkārtējai videi draudzīgākas. Ņemot vērā arvien striktākās ES prasības attiecībā pret CO2 kaitīgajiem izmešiem, dīzeļdzinēju nākotne iezīmējas arvien drūmākos toņos. Aizliegumi iebraukt Eiropas lielākajās pilsētās, piemēram, Vācijā, kā arī nepieciešamība pēc lielām investīcijām ekoloģisku dīzeļmotoru izstrādē jau šobrīd samazina pieprasījumu pēc auto ar dīzeļdegvielas dzinēju. Pērn Eiropā pieprasījuma kritums pēc auto ar dīzeļdegvielas dzinējiem ir turpat par 30%. Līdz ar to tas paver arvien lielākas priekšrocības hibrīdauto, kamēr elektroauto ir nepieciešamas papildu investīcijas infrastruktūras pilnveidošanā,» stāsta AS WESS valdes loceklis Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Prezentējot jauno "LF-30 Electrified" Kenshiki forumā Amsterdamā, luksusa automobiļu ražotājs "Lexus" iezīmējis jaunās paaudzes elektrisko automobiļu siluetu, kas publikai varētu kļūt pieejami jau nākamajā desmitgadē.

Auto veiktspēja balstās "Lexus" izstrādātajās jaunākajās hibrīdauto tehnoloģijās apvienojumā ar jau līdz šim pārbaudītajām sistēmām. Jaunais LF-30 apvieno nākotnes dizainu gan ārēji, gan interjerā, pārliecinoši iekļaujot arī tādas iekšējās funkcijas kā autonomu vadību un citas modernās tehnoloģijas. Kā piemēru var minēt vadības pulti, kuras centrā atrodas stūre, kas vairs neaizsedz skatu uz vadības paneli, bet sniedz pilnīgi jaunu vadības pieredzi, kuras jaunais koncepts nodēvēts par "Tazunu".

Atskatoties "Lexus" pēdējo gadu sniegumā Eiropā, "Toyota Motor Europe" viceprezidents Mets Harisons (Matt Harrison) Kenshiki forumā uzsvēra, ka neviens cits ražotājs, kā "Lexus" patreiz nav vairāk asociēts ar hibrīdauto tehnoloģijām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Jaunajam Prius modelim ir pilnveidots ārējais dizains, uzlabota interjera kvalitāte, kā arī pievienoti multimediju risinājumi un novatoriska navigācijas sistēma,» Prius jaunumus uzskaitīja Toyota Baltic tirdzniecības un mārketinga direktors Raigo Kaseorgs.

Trešās paaudzes modeli raksturojot jauna, dinamiskāka priekšdaļa un arī pārējiem jaunās paaudzes Toyota automobiļiem raksturīgais palielinātais dekoratīvais režģis priekšdaļā.

Virsbūves konstrukcijas lielāku stingrību nekā iepriekš nodrošina lielāks metināto vietu skaits un balsti. Lai samazinātu vēja un braukšanas skaņu nonākšanu salonā, tas ir papildināts ar skaņas izolācijas materiāliem.

«Taču, ja runā par atjaunoto saturu, tad trešās paaudzes Prius piedāvā arī Toyota Touch & Go Plus un Toyota Touch Pro ar vairākām papildfunkcijām,» stāstīja Kaseorgs. Toyota Touch Pro nodrošina balss vadību, runas atveidošanu teksta veidā, 3D pilsētas skatus un grafikas par mērķiem, automātisku kartes palielināšanu ceļu krustojumos, kā arī vadītājam palīdzošas navigācijas informācijas parādīšanu uz priekšējā vējstikla.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autorizētā Toyota un Lexus dīlera Latvijā AS Wess apgrozījums 2016. gadā sasniedza 39,9 miljonus eiro, kas ir par 19% jeb 6,39 miljoniem eiro vairāk nekā 2015. gadā, informē kompānijas pārstāvji.

Wess padomes priekšsēdētājs Aleksandrs Oskins 2016. gada rezultātus kopumā vērtē pozitīvi. Neskatoties uz kopējo auto tirgus stagnāciju, kompānijai izdevies panākt pieaugumu faktiski visās pozīcijās.

Grupas autosaloni - Wess Motors Toyota un Lexus Riga Airport pērn kopā pārdeva 1160 jaunus automobiļus, kas ir par 170 auto vairāk nekā 2015. gadā. Wess pārdošanas apjomi pērn auguši par 17,2%, kas veido 6,2% lielu tirgus daļu no kopējā auto tirgus Latvijā.

Wess rentabilitātes (EBITDA) rādītājs palielinājies par 14,1%, sasniedzot 1,8 miljonus eiro, bet uzņēmuma tīrā peļņa ir 502 tūkstoši eiro, kas ir par 9,5% vairāk nekā kā gadu iepriekš.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šī gada deviņos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdošanas apjoms audzis par gandrīz 32%, palielinot tirgus daļu līdz vairāk kā 7% no kopējā auto tirgus Latvijā. Kopš šī gada sākuma «WESS Motors Toyota» pārdevis 1005 jaunus «Toyota» auto, no tiem viena trešā daļa jeb 305 ir hibrīdauto. Kopumā hibrīdauto pārdošanas apjomi «WESS Motors Toyota» auto salonos ir dubultojušies - pārdodot par 153 hibrīdauto vairāk nekā tajā pašā laika periodā pērn, informē kompānijā.

Par gandrīz 9% audzis arī mazlietoto automobiļu pārdošanas apjoms - šī gada pirmajos deviņos mēnešos «WESS Motors Toyota» pārdevis 391 mazlietotu auto.

«Neskatoties uz kopējā auto tirgus gauso attīstības tempu, «WESS Motors Toyota» ir kāpinājis pārdošanas apjomu par 32%. Šī gada rādītāji jau šobrīd pārsniedz iepriekšējā gada pārdošanas rezultātus visa gada griezumā. Pozitīvi vērtējam, ka šogad būtiski pieaudzis privātpersonu segments - par 48%, kas liecina, ka iedzīvotāji ir gatavi veikt arī lielākus pirkumus. Turklāt tiek prognozēts, ka šī izaugsme turpināsies arī nākamgad,» pārdošanas rezultātus komentē «WESS» izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Lexus Riga Airport atklājis jaunā koncepta salonu

Zane Atlāce - Bistere, 30.04.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupas autosalons Lexus Riga Airport pēc rekonstrukcijas atklājis auto salonu, kas veidots pēc Lexus starptautiskā koncepta Experience Amazing un ir saskaņā ar globālajām Lexus zīmola dizaina vadlīnijām.

Jaunais Lexus zīmola koncepts ir daudz modernāks un mūsdienīgāks, kā arī vērsts uz jaunāko tehnoloģiju izmantošanu gan jaunu auto modeļu izstrādē, gan klientu apkalpošanas kultūrā.

«Jaunais salona koncepts veidots tā, lai klientam būtu maksimāli ērti iepazīties ar auto un servisa pakalpojumu piedāvājumu, izvēlēties vai konfigurēt sev vēlamo auto modeli - tā interjeru, papildaprīkojumu un citus elementus, izmantojot modernākās tehnoloģijas un vienojoties par izdevīgākajiem nosacījumiem,» stāsta Lexus Riga Airport izpilddirektors Artjoms Jerņevs.

Viņš piebilst, ka pērn ir izdevies sasniegt labus rezultātus — Latvija joprojām veido lielāko Lexus zīmola pārdošanas tirgus daļu starp visām Eiropas valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā šī gada martā Toyota pārdošanas apjomi palielinājušies par 41 %, pārdodot 271 jaunu Toyota auto, informē WESS Motors Toyota.

Baltijas valstīs kopā martā pārdoti 1058 jauni Toyota automobiļi, kas ir par 275 automobiļiem vairāk nekā pērn martā. Tādējādi Toyota pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kopumā auguši par 35 %, un Toyota ir pircēju visiecienītākā automobiļu zīmola izvēle Baltijā. Toyota tirgus daļa Baltijā kopumā sasniedz 15,6 % no kopējā jaunu auto tirgus.

Aleksejs Radionovs, AS WESS izpilddirektors uzsver, ka Šobrīd nozarē ir vērojama stabila augšupejoša tendence. Līdz ar pieprasījuma pieaugumu, Latvijā par 5,4 % palielinājusies Toyota zīmola tirgus daļa, sasniedzot 16,6 % no kopējā tirgus.

Baltijā populārākie Toyota auto modeļi martā bija Toyota Auris un Toyota Corolla, kā arī C segmenta Toyota automobiļi, kurā viennozīmīgi viens no Toyota jaunumiem un populārākajiem auto modeļiem ir pērn prezentētais Toyota C-HR. Latvijā nemainīgi pieprasītāko Toyota auto modeļu priekšgalā ir Toyota RAV4 un Toyota Yaris, kā arī Toyota Auris un Toyota Corolla.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotāja Toyota Motor Corp. Prius hibrīds pirmo reizi kopš savas debijas 1997.gadā pērn kļuvis par visvairāk pārdoto automašīnu Japānā, kas saistāms ar valdības stimulu ietekmi uz pieprasījumu pēc videi draudzīgajām automašīnām, ziņo Bloomberg.

Prius pārdošana 2009.gadā gandrīz trīskāršojusies līdz 208 876 automašīnām, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, liecina Japānas Autodīleru Asociācijas dati. Prius apsteidzis Suzuki Motor Corp. modeli WagonR, kas bijis vispārdotākais modelis piecus gadus pēc kārtas, un Honda Motor Co. modeli Fit.

Taču Tokijas auto konsultāciju kompānijas CSM Worldwide analītiķis Yoshiaki Kawano sacījis, ka pēc stimulēšanas beigām septembrī Prius varētu nesaglabāt savu pirmo pozīciju pārdotāko automašīnu topā.

«Prius bijis viens no modeļiem, kas visvairāk ieguvis [no stimulēšanas],» norādījis Y. Kawano, akcentējot, ka pārdošanas apjomi, sākot no oktobra, noteikti samazināsies.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc japāņu autogiganta Toyota sniegtās informācijas kopš Toyota Prius hibrīdmodeļa ienākšanas Eiropā ir pārdoti 200 tūkst. vienību, vēsta Automobilwoche.

Japāņu sērijveida hibrīdmodeli pasaule pazīst kopš 1997. gada. Kopš Prius dzimšanas dienas tas līdz pat šai dienai īpašu publikas atsaucību ir izpelnījies Ziemeļamerikā. Starp citu, Prius pozīcijas nav satricinājušas pat pēdējo gadu skandalozie modeļa atsaukumi, kuri radās konstatējot vairākus tehniskos defektus. Kas attiecas uz Eiropu, tad Prius popularitāti ir spējis iekarot tieši pēdējo gadu laikā, kas sakrīt ar jaunākās paaudzes Toyota Prius ienākšanu Eiropā.

Jāpiebilst, ka kopumā pasaulē līdz šim ir pārdoti aptuveni 2 miljoni Toyota Prius modeļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

WESS Auto Grupas autosalons Lexus Riga Airport prezentējis jaunākos Lexus LS un Lexus LC modeļus, kuros akcents likts uz tehnoloģiskajām inovācijām un drosmīgu dizainu.

Fotogrāfijas skatāmas raksta galerijā!

Lexus LC sporta kupeja ir jaunākais Lexus modelis šajā klasē, un tas ir saglabājis oriģinālo LF-LC konceptautomobiļa stila būtību. Lexus LC luksusa kupeja reprezentē radikālu, tomēr zīmolam raksturīgu Lexus dizainu.

Lexus LC sporta kupeju šobrīd iespējams pasūtīt iepriekš, savukārt pirmās automašīnas klientiem tiks piegādātas šā gada augustā. Lexus LS varēs iepriekš pasūtīt, sākot no septembra, savukārt jaunās mašīnas būs pieejamas no nākamā gada sākuma.

Lexus Riga Airport autosalons tika izveidots 2007. gadā un bija pirmais ekskluzīvais Lexus autosalons Ziemeļeiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Toyota visā pasaulē atsauc 1,9 miljonu Prius

Dienas Bizness, 12.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Toyota Motor trešdien, 12. februārī, paziņojusi par 1,9 miljonu automašīnu Prius atsaukšanu, jo konstatētas problēmas šo automašīnu programmatūrā.

Problēmas skar trešās paaudzes Prius automašīnas. Kā norāda Toyota, aptuveni puse atsaukumu attiecas uz Japānu, bet 713 tūkstoši Prius tiek atsaukti ASV, vēsta Reuters.

Toyota pārstāvji arī informē, ka līdz šim nekādi negadījumi saistība ar šo konkrēto kļūdu auto programmatūrā nav reģstrēti.

«Kļūda programmatūrā var izraisīt paaugstinātu temperatūru tranzistoros, kas savukārt var deformēties un tādējādi tikt bojāti,» skaidro Toyota pārstāvji, norādot, ka rezultātā uz auto paneļa var iedegties dažādi brīdinājuma signāli, kā arī auto var pārslēgties uz drošas braukšanas režīmu, kas joprojām ļauj ar auto pārvietoties, taču ar ierobežotu jaudu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spriežot pēc Latvijas populārāko modeļu top 10, japāņu Toyota ražojumi 2009. gadā ir baudījuši lielāko pircēju atsaucību. Interesanti, ka neraugoties uz finansiālajām grūtībām, populārāko modeļu saraksta priekšgalā var atrast dārgo Toyota Landcruiser visurgājēju.

Kopumā šajā saraksta varam atrast sešus dažādus Toyota modeļus, kas norāda uz markas daudzveidīgo pircēju loku. Tautas auto godā joprojām Toyota kompaktklases sedans Corolla.

Latvijas 2009 gada populārāko modeļu top 10 (I – XII)Toyota Landcruiser 150 (Foto:Toyota)

Marka, Modelis Reģistrēto auto skaits

Toyota Corolla/Auris 208

Toyota Avensis 135

Toyota Landcruiser 118

Toyota RAV 4 114

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

JaunaisPorsche 918 Spyder būs ekonomiskāks nekā Toyota Prius

Gunta Kursiša, 22.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Porsche 918 Spyder patiks arī «zaļajiem» tā litija jonu akumulatora ar šķidruma dzesēšanas sistēmu dēļ, raksta metro.co.uk.

Pie Porsche 918 Spyder īpašībām tiek minēts jaudīgais uzrāviens, tajā pašā laikā esot daudz ekonomiskākai nekā, piemēram, Toyota Prius. Automašīnas CO2 emisija ir tik niecīga, ka tā tiks atbrīvota no «sastrēgumu nodevas» Londonā. Tās degvielas patēriņš būs trīs litri simts kilometros.

Automašīna būs pieejaama no 2013. gada septembra un tā maksās 845 tūkst. ASV dolāru.

Jau vēstīts, ka jaunās Toyota Prius degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir vidēji 3,9 l/100 km, bet CO2 izmeši - 89 g/km.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Motor Corp, balstoties uz hibrīdauto lielo popularitāti, šogad gaida Eiropas pārdošanas apjomu pieaugumu par 5%, sasniedzot 975 000 automašīnu un saglabājot savu tirgus daļu 5% apmērā, ziņo Reuters.

Pēc Toyota hibrīdauto nodaļas vadītāja vārdiem, 2016. gadā Toyotas hibrīdauto Eiropā piedzīvoja pārdošanas apjomu pieaugumu par 40% un tieši hibrīdauto sastādīja 32% no visām pārdotajām automašīnām Eiropā. Toyota savos aprēķinos Eiropas robežās ieskaita arī Izraēlu, Krieviju un Turciju.

Toyota vēlas, lai viņu sortiments līdz 2020. gadam saturētu 50% hibrīdauto.

Pēc vadības vārdiem, arī Toyota māc bažas par Eiropas tirgu. Galvenie iemesli - tuvojošās vēlēšanas, Brexit un pastāvīgās grūtības Krievijas un Turcijas tirgos.

Tāpat arī komentējot tikko notikušo PSA - GM darījumu, kurā PSA grupa iegādājās Opel Eiropas ražošanas daļu, vadība atzīst, ka šis darījums neietekmēs Toyota stratēģiju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Toyota Motor Europe oficiāli paziņojusi par astoņu Toyota modeļu atsaukšanu Eiropā sakarā ar potenciāliem akseleratora pedāļa darbības traucējumiem. Iesaistītie modeļi un to ražošanas gadi ir šādi:

• AYGO (2005. gada februāris – 2009. gada augusts)

• iQ (2008. gada novembris – 2009. gada novembris)

• Yaris (2005. gada novembris – 2009. gada septembris)

• Auris (2006. gada oktobris – 2010. gada 5. janvāris)

• Corolla (2006. gada oktobris – 2009. gada decembris)

• Verso (2009. gada februāris – 2010. gada 5. janvāris)

• Avensis (2008. gada novembris – 2009. gada decembris)

• RAV4 (2005. gada novembris – 2009. gada novembris)

Vēl tiek noskaidrots precīzs atsaukto automobiļu skaits, tas varētu sasniegt 1.8 miljonus auto. Nevienam Lexus modelim un pārējiem Toyota modeļiem nav šādu darbības traucējumu.

«Kompānijai Toyota klienti vienmēr ir pirmajā vietā, jebkādā situācijā,» komentē Tadaši Arašima (Tadashi Arashima), Toyota Motor Europe prezidents un galvenais rīkotājdirektors. «Mēs apzināmies, ka pašreizējā situācija rada neērtības, un mēs patiesi atvainojamies par to. Turklāt vēlamies nomierināt klientus – potenciālie akseleratora pedāļa traucējumi tiek novēroti ļoti reti. Atsaukšana ir tikai profilaktisks līdzeklis, lai garantētu augstākos drošības standartus visiem mūsu klientiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japāņu premium ražotāja Lexus spēkstaciju aptverē kopš šī gada ir parādījies visu laiku jaudīgākais un sportiskākais V8 motors, kas iekārtojies Lexus RC-F kupejas motortelpā. Tāda auto Lexus nekad vēl nav bijis

Savulaik vācu autosporta leģenda un kompānijas Porsche slavenais testpilots Valters Rērls (Walter Röhrl), izklāstot Štutgartes sporta auto filosofiju, uzsvēra, ka Porsche ir jābūt ne tikai ātriem un sportiskiem sacīkšu trasē, ar šo auto var tikpat patīkami aizbraukt uz veikalu pēc piena vai maizes. Pēc šāda principa ir būvēta arī jaunā Lexus RC-F. No vienas puses, tā būs sacīkšu trasēm atbilstoša bestija, bet, no otras – ārpus trases tā būs mierīga un paklausīga 2+2 sēdpozīcijas koncepta Gran Turismo kupeja, ar ko doties, piemēram, romantiskā un komfortablā braucienā pa Francijas Rivjēru.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Toyota Baltic paziņoja, ka atsauks 61 Latvijā pārdotu jaunākās paaudzes Toyota Land Cruiser 150 vienību, lai veiktu stabilitātes kontroles sistēmas (Vehicle StabilityControl) programmatūras pārprogrammēšanu ar mērķi uzlabot automobiļa reaģēšanu,braucot ekstrēmos apstākļos.

Dažiem Toyota Land Cruiser 150 ar Executive vai Premium aprīkojuma līmeni, kuros ir uzstādīta izvēleskinētiski dinamiskā piekares sistēma (Kinetic Dynamic Suspension System*), var rasties problēmas, kad vadītājs, braucot lielā ātrumā, asi pagriež stūri vai nepiemērotā ātrumā veicpagriezienu pa labi, – automobilis var sākt slīdēt. To izraisa stabilitātes kontroles sistēmas nepietiekama aktivizācija, braucot noteiktos ekstrēmos apstākļos.

Šī īpatnība tika apskatīta ASV patērētāju žurnālā, kurā publicēja kāda automobiļa testēšanas rezultātus tam pagriežot stūri par 90 grādiem, braucot ar ātrumu 90 km/h. Tuvāko dienu laikā Toyota personiski sazināsies ar visiem autoīpašniekiem, kuriem pieder kāds no atsaucamajiem modeļiem, lai vienotos par ātrāko iespējamo laiku programmatūrasnomaiņai. Šis process ilgs ne vairāk par stundu un tiks veikts bez maksas jebkurā Toyota autorizētajā pārstāvniecībā vai servisā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atjaunotās krosoverkupejas "Toyota C-HR" rīcībā ir jau divas hibrīdsistēmas. Jaudīgākā no tām attīsta 184 ZS lielu jaudu.

Pēc "Toyota" marketologu aplēsēm, 95% no plānotajiem atjaunotā "C-HR" pārdošanas apjomiem Eiropā veidos hibrīdi. No tiem 62% būs lētākā un mazjaudīgākā hibrīdmodeļa pircēji, bet 33% priekšroku dos 184 ZS hibrīdmodelim. Arī Baltijā "Toyota" hibrīdmodeļu pārdošanas bilance pret benzīnversiju ir nospiedošā pārākumā, turklāt ar katru nākamo dienu tā palielinās par labu hibrīdiem. Būtiski uzsvērt, ka tas attiecas ne tikai uz "Toyota C-HR", bet visu "Toyota" modeļu klāstu.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Paldies līdzšinējam "Toyota Motor Corporation" prezidentam Akio Tojoda (Akio Toyoda), jo viņa vīzija un redzējums, ka "Toyota" mūsdienās vairs nedrīkst būt tikai tehniski uzticami, toties garlaicīga un pelēcīga izskata auto, rezultējās ar to, ka "Toyota C-HR" debijas brīdī 2016. gadā pārsteidza Eiropu ar savu revolucionāro dizainu. Šī pamanāmā personība iekustināja pat allaž konservatīvos Rietumeiropas pircējus, un "Toyota C-HR" ir tas auto, kas deva attīstības grūdienu pārveidot arī pārējo "Toyota" modeļu gammu, kas tiek tirgota Eiropā. Kas attiecas uz uzlaboto "C-HR", tad līdztekus nelielām vizuālajām pārbīdēm auto ir ieguvis jaunu gaismas tehniku, uzlabotu multimediju centru ar plašākām izmantošanas iespējām un dzidrāku ekrāna izšķirtspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru