Mazumtirdzniecība

Tirgotājs: Latvijas pircējs dos priekšroku pannai nevis apģērbam

Lelde Petrāne,11.12.2018

Jaunākais izdevums

Virtuves piederumu zīmola «Fissman» ienākšana Latvijas tirgū ir attaisnojusies, un tas tiek uzskatīts par pareizu lēmumu, biznesa portālam db.lv norādīja «Fissman» valdes priekšsēdētāja Kristīne Ginķo.

Fissman strauji izpleš savu veikalu tīklu Rīgā 

Virtuves trauku un piederumu ražotājs Fissman Latvijas tirgū ar savu produkciju ienāca...

Latvijā zīmols iecerējis turpināt mērķtiecīgu attīstību – tuvākajā laikā tiks atvērti vēl vismaz pieci veikali Rīgā, kā arī šobrīd tiek izvērtēta paplašināšanās ārpus Rīgas - lielākajās pilsētās. Pašlaik Latvijā zīmolam ir trīs veikali: lielākais – t/c «Domina», kā arī t/c «Mols» un «Damme», kā arī interneta veikals.

Kā norāda K. Ginķo, salīdzinājumā ar citam valstīm Latvijā ir vidēja līmeņa maksātspēja. «Salīdzinot ar steidzīgajām Eiropas valstīm, Latvijā ir izteikta mājās gatavošanas un virtuves kultūra, tāpēc iedzīvotajiem virtuves piederumi ir sava veida prioritāte – vidējais Latvijas pircējs dos priekšroku jaunai pannai nevis jaunam apģērbam. Aktīvākie virtuves piederumu pircēji ir vecuma grupā no 27 līdz 55 gadiem, kuriem ir ģimene,» viņa skaidro.

«Fissman» secinājis, ka Latvijas tirgū no tā piedāvātajām precēm pieprasītākās ir tieši pannas. Labi pērkot arī bambusa traukus un preces bērniem.

Tuvojoties Ziemassvētku laikam, pārdošanas apjomi pieaug vidēji par 40%. Pieprasītākās preces Ziemassvētku dāvanām ir termokrūzes un termosi.

K. Ginķo uzskata, ka «Fissman» Latvijas tirgū tiešu konkurentu, kas vienuviet piedāvātu 3000 virtuves preču, nav, bet atsevišķās preču grupās konkurence esot jūtama. «Ir konkurenti, kas tirgo līdzīgas preces gan par augstāku, gan arī zemāku cenu. Skatoties uz cenām, mēs pašlaik esam vidējā līmenī,» viņa norāda.

«Fissman» produkcija tiek ražota Ķīnā. Zīmols ir reģistrēts Honkongā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Interneta veikals ar preču piegādi līdz durvīm un tagad arī mobilā lietotne ir mūsu krīzes mācības," teic virtuves trauku un piederumu ražotāja "Fissman" Latvijas pārstāvniecības direktore Kristīne Ginķo. Savu piekto 110 kvadrātmetrus plašo veikalu Latvijā ražotājs atver 2.jūnijā tirdzniecības centrā "Origo".

K. Ginķo informē, ka piektā veikala atvēršana uzņēmumam bija plānots solis, kuru vīrusa Covid-19 krīze par diviem mēnešiem piebremzēja, savukārt mobilās lietotnes izstrādi, tieši pretēji - krīzes situācija ir stimulējusi.

"Telpu nomas līgums ar "Origo" tika plānots jau pusgadu iepriekš. Katra jauna veikala atvēršana nozīmē investīcijas, kurām mēs gatavojamies laicīgi. Jaunatvērtā veikala izveidē investēti ap 95 tūkstošiem eiro un tas ir šobrīd plašākais zīmola veikals Latvijā," stāsta "Fissman" vadītāja.

Jaunais veikals tirdzniecības centrā "Origo" tiks atklāts 2.jūnijā. Tur būs pārstāvēti vairāk nekā 2 tūkstoši preču vienību.

"Joprojām pati populārākā prece ir pannas, bet esam novērojuši, ka krīze ir būtiski mainījusi pircēju paradumus, proti, tagad pērk vairāk dārgākās preces, izvēlas rūpīgāk un meklē kvalitāti. Jūtams, ka iedzīvotāji vairāk gatavo mājās, jo audzis pieprasījums pēc piederumiem cepšanai, aksesuāriem, kā arī virtuves nažiem. Šajā pavasarī daudz vairāk tiek pirkti arī termosi un ūdens pudeles. Interesants novērojums, uzkrītoši pieaudzis ir pircēju – vīriešu skaits," stāsta zīmola vadītāja Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Virtuves trauku un piederumu ražotājs “Fissman” turpina paplašināt mazumtirdzniecības tīklu Latvijā, atverot ceturto veikalu Rīgā. Jaunais 90 kvadrātmetru plašais veikals tiek atvērts tirdzniecības centrā “Alfa”.

Veikala iekārtojums un dizains ievērojami atšķiras no ierastajām “Fissman" tirdzniecības vietām. Jaunā koncepta pamatā ir ērtums un dabiskums, kas interjerā panākts, izmantojot ekoloģiskus materiālus un mazāk spilgtus krāsu toņus.

Kā stāsta uzņēmuma “Fissman” Latvijas direktore Kristīne Ginķo, jaunatvērtā veikala izveidē ir investēti aptuveni 60 tūkstoši eiro un ražotāja investīcijas Latvijas tirgū turpinās, drīzumā plānots vēl viens veikals.

“Pēc pāris mēnešiem plānojam atvērt vēl vienu, tikpat plašu veikalu Rīgā. Esam ražotājs, tāpēc varam pielāgoties tirgus vajadzībām. Katrā tirdzniecības vietā pircējiem pieejamas aptuveni 1800 preču vienības. Populārākās preču grupas joprojām ir pannas un katli, īpaši t.s. biopannas, tāpat nu jau Latvijas pircēji ir iecienījuši arī termosus un termokrūzes, kā arī ļoti pieprasīta ir eko trauku līnija bērniem,” stāsta SIA “Fissman” vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Virtuves trauku un piederumu ražotājs Fissman Latvijas tirgū ar savu produkciju ienāca pērn un kaļ izplešanās plānus. «Mums interesē atrasties gan lielajos Rīgas tirdzniecības centros, gan Rīgas mikrorajonu lielveikalos,» saka SIA Fissman valdes priekšsēdētāja Kristīne Ginķo.

Fissman produkcija tiek ražota Ķīnā. Zīmols šobrīd reģistrēts Honkongā.

9.augustā tiks vērtas durvis trešajam veikalam Latvijā - tirdzniecības centrā Domina. Zīmola pirmais veikals tika atvērts tirdzniecības centrā Mols, otrais - tirdzniecības centrā Damme Imantā. Kopā pasaulē pašlaik ir 380 Fissman veikali. Zīmols pašlaik ir pārstāvēts arī tādās Eiropas valstīs kā Vācija, Polija, Lietuva, kā arī Kazahstāna.

Tuvākā gada laikā tas plāno atvērt vēl vismaz piecus veikalus Rīgā.

«Mums interesē atrasties gan lielajos Rīgas tirdzniecības centros, gan Rīgas mikrorajonu lielveikalos, ka arī Latvijas lielākajās pilsētās. Lai arī konkurence virtuves trauku un piederumu segmentā Latvijā ir liela, tā mūs nebaida, jo mūsu produkti atšķiras no tirgū pieejamajiem,» ir pārliecināta SIA Fissman vadītāja.

Komentāri

Pievienot komentāru