Tirdzniecības centrs Olympia šonedēļ pārtaps par Olimpia, līdz ar nosaukuma maiņu gandrīz visos centra veikalos paredzētas īpašas patstāvīgo atlaižu zonas.
«Vienlaicīgi ar zīmola maiņu, tiks veikta arī koncepcijas maiņa, turpmāk piedāvājot pircējiem tā saucamo «patīkamo» cenu koncepciju – gandrīz visos veikalos (kopskaitā 58) būs patstāvīgas atlaižu zonas, kuros būs piedāvājumi, kādi nebūs citos tīklu veikalos,» Db norādīja Olympia mārketinga vadītāja Jekaterina Zilpauša.
Lielākie nomnieki, kas atbalstīs šo koncepciju ir veikali KristiAna, Seppala, Reserved, Colloseum, Sport 2000, BIK BOK, CUBUS, ALAN DEKO, Euroskor, Pasaules Optika, Jahonts. «Šādu koncepciju izvēlējāmies tāpēc, ka šobrīd gan Latvija, gan pasaulā atlaides un zemas cenas ir viens no būtiskākajiem faktoriem veikalu un arī tirdzniecības centru izvēlē,» paskaidroja J.Zilpauša.
Plašāk par izmaiņām plānots stāstīts 8.oktobra preses konferencē.
Tirdzniecības centrs Olympia tika atklāts 2002.gadā.