Piedāvājot klientiem atpūtas programmas un čarterlidojumus uz jauniem galamērķiem, ieskaitot ziemas atpūtas programmu attīstīšanu, tūroperators SIA Tez Tour 2017. gadā salīdzinājumā ar 2016. gadu palielinājis apgrozījumu par 38,5% - līdz 25,941 miljonam eiro, ziņo Lursoft Klientu portfelis.
Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas 2017. gadā bija 520 tūkstoši eiro, kas bija par 68,1% vairāk nekā 2016. gadā. 2016. gadā SIA Tez Tour apgrozījums bija 18,734 miljoni eiro un uzņēmuma tīrā peļņa bija 310 tūkstoši eiro.
Tūroperators 2017. gadā pārdevis tūrisma pakalpojumus 25,567 miljonu eiro vērtībā, tā ieņēmumi no aviobiļešu pārdošanas bija 1,159 miljoni eiro un tas piešķīris atlaides 785 tūkstošu eiro apmērā (aptuveni 3% no kopējiem ieņēmumiem par pārdotajiem tūrisma pakalpojumiem un aviobiļetēm).
SIA Tez Tour 2017. gadā papildus līdzšinējo atpūtas programmu pārdošanai dažādos virzienos atklāja jaunas tūres uz Itāliju un Kipru, sadarbojoties ar nacionālo aviosabiedrību airBaltic. Tāpat uzņēmums sāka piedāvāt tūres uz jauniem slēpošanas kūrortiem un viesnīcām, attīstot ziemas atpūtas programmas.
Minētais pasākumu kopums ļāva ievērojami palielināt tūrisma produktu pārdošanas apjomus, sacīts uzņēmuma gada pārskatā.
Uzņēmums arī turpmāk plāno attīstīt kalnu slēpošanas tūres uz dažādiem galamērķiem Eiropā ziemas periodā, vienlaikus saglabājot tradicionālos pludmales atpūtas un izzinošā tūrisma ceļojumu piedāvājumus uz Ēģipti un Tenerifes salu Spānijā.
2018.gadā uzņēmums SIA Tez Tour plāno palielināt tūrisma plūsmu ne tikai no Latvijas, bet arī uz Latviju visa gada garumā.
SIA Tez Tour dibināts 2002.gadā, tā pamatkapitāls ir 2828 eiro un tā vienīgais īpašnieks ir Luksemburgā reģistrētais uzņēmums Azimuth Investments S.A.