Ņemot vērā šī rīta notikumus Ukrainā, “Tele2” uz laiku atceļ viesabonēšanas maksu zvaniem un mobilajam datiem, atrodoties Ukrainā.
Tas nozīmē, ka “Tele2” klienti mobilos sakarus Ukrainā var izmantot bez papildu maksas. Tāpat visiem “Tele2” un “Zelta Zivtiņas” klientiem starptautiskie zvani uz Ukrainu ir bez maksas.
Maksa par viesabonēšanas pakalpojumiem un starptautiskajiem zvaniem uz Ukrainu tiks kompensēta visiem “Tele2” klientiem – gan privātpersonām un biznesa klientiem, gan priekšapmaksas karšu lietotājiem.
“Mēs esam liecinieki notikumiem, kas demokrātiskā un brīvā pasaulē ir neaptverami. Sastopoties ar šiem milzīgajiem izaicinājumiem, palīdzēsim klientiem uzturēt kontaktus ar saviem tuviniekiem,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
“Tele2” kompensāciju par mobilo sakaru izmantošanu Ukrainā un starptautiskajiem zvaniem uz Ukrainu automātiski piemēros mobilo sakaru rēķinam mēneša beigās. “Zelta Zivtiņas” priekšapmaksas karšu lietotājiem tiks aktivizēti bezmaksas sakari Ukrainā un zvaniem uz Ukrainu.
Līdzīgi rīkojies arī mobilo sakaru operators “Bite”, atceļot maksu par starptautiskajiem zvaniem un īsziņām uz Ukrainu, kā arī maksu par zvaniem, īsziņām un mobilajiem datiem operatora klientiem, kuri šobrīd atrodas Ukrainā. “Bite” klienti par sakaru atvieglojumiem tiks informēti ar īsziņu starpniecību.
“Šo lēmumu esam pieņēmuši, lai sniegtu praktisku palīdzību klientiem, kuri šobrīd atrodas Ukrainā vai atrodas Latvijā, citviet pasaulē un vēlas sazināties ar Ukrainā dzīvojošiem radiem, draugiem, sadarbības partneriem u.c. līdzcilvēkiem,” saka “Bite” Korporatīvo un sabiedrisko attiecību vadītāja Una Ahuna – Ozola.
Viņa arī norāda, ka šī ir starptautiska prakse, ko mobilo sakaru operatori piemēro līdzīgās situācijās visā pasaulē.
“Bite” klientiem papildu darbības nav jāveic, klientiem tiek piemērots 0 tarifs līdz turpmākajiem paziņojumiem. Tāpat “Bite” klienti Ukrainā ir saņēmuši Ārlietu ministrijas SMS paziņojumu ar visu nepieciešamo konsulāro informāciju.