Mobilo sakaru operatora "Tele2" apgrozījums no pamatdarbības šī gada pirmajā ceturksnī palielinājies par 10%, salīdzinot ar aizvadītā gada pirmo ceturksni, informē uzņēmumā.
Kopējais apgrozījums audzis par 1% un sasniedzis 30,7 milj. eiro. Uzņēmuma EBITDA pirmajā ceturksnī bija 11,7 milj. eiro.
"Tele2" ir audzējis arī klientu pieslēgumu skaitu un saglabājis savu darbības efektivitāti, sasniedzot augstāko rentabilitātes rādītāju nozarē 38,1%.
"Mums bija labs ceturksnis. Klientu skaits palielinājās par vairāk nekā 7500, savukārt peļņa attiecīgi par 5,4%. Šo rezultātā pamatā bija gan jaunu produktu ieviešana, piemēram, "Tele2 Gudrā televīzija", pēc kuras pieprasījums auga par 70%, gan arī pieprasījums pēc mobilā mājas interneta, kas sevi lieliski apliecinājis šajā piesardzības pasākumu un ierobežojumu laikā. Mēs spējām strādāt ar augstu efektivitāti, pilnībā izmantojot mūsu rīcībā esošos resursus," atzīst "Tele2" valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.
"Pirmajā ceturksnī ārkārtējās situācijas ietekme uz "Tele2" finanšu rezultātiem vēl ir novērojama maz, jo mēs savu klientu apkalpošanas centru darbu ierobežojām marta vidū, taču otrajā ceturksnī tā būs izteiktāka," prognozē V.Vancovičs.
Kā atzīst uzņēmumā, otrā ceturkšņa lielākie pārbaudījumi ir saistīti ar pielāgošanos ārkārtējās situācijas radītajiem apstākļiem, jo tie ietekmē arī operatoru ieņēmumus. Uzņēmums aktīvi strādā pie jaunu, situācijai atbilstošu pakalpojumu ieviešanas un digitalizācijas, lai kompensētu negatīvo finansiālo ietekmi un nodrošinātu klientiem piemērotākus un ērtākus saziņas risinājumus pašreizējiem apstākļiem.
"Pirmā ceturkšņa beigās un otrā ceturkšņa sākumā mēs redzam ap 20% lielu pieprasījuma pieaugumu pēc mobilā mājas interneta, jo cilvēki strādā un mācās attālināti, bet bez laba interneta to paveikt ir grūti. Tāpat arī uzņēmumiem ir vajadzīgi mobilie risinājumi, lai klientus varētu apkalpot attālināti. Taču būtiski ir samazinājusies mobilo telefonu un iekārtu tirdzniecība, jo klienti daudz rūpīgāk izvērtē, kas ir tās lietas, kas šajā brīdī ir visnepieciešamākās, kā arī tieši klientu centri ir lielākais telefonu tirdzniecības kanāls," saka V. Vancovičs.
"Protams, ka mūs, līdzīgi kā citus pakalpojumu sfērā strādājošos uzņēmumus, ietekmēs tas, cik ātri ierastajās "sliedēs" sāks atgriezties pieprasījums. Jo ilgāka būs dīkstāve dažādās nozarēs, jo nopietnāk tas var ietekmēt gan privātpersonu, gan biznesa segmenta maksātspēju," domā uzņēmuma vadītājs.