Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” investējis 100 000 eiro klientu apkalpošanas sistēmas attīstībā digitālajā vidē, kas ļaus samazināt atkārtotu kontaktu skaitu un klientu apkalpošanas laiku vismaz par 10 %.
Uzlabotā sistēma palīdzēs vieglāk organizēt klientu saziņu ar uzņēmumu, jo vairāki komunikācijas kanāli, kas tiek izmantoti saziņai ar klientu, tiks apvienoti vienā sistēmā.
Kā atzīmē “Tele2” pārstāvji, jaunā sistēma samazinās manuālās darbības, kas jāveic klientu konsultantiem, tādā veidā arī samazinot cilvēcisko kļūdu risku, savukārt klients atbildi digitālajā vidē uz interesējošo jautājumu varēs saņemt ātrāk.
“Mēs ik dienu sniedzam dažāda veida konsultācijas simtiem klientu. Lai atvieglotu konsultantu un klientu ikdienu, esam izveidojuši sistēmu, ar kuras palīdzību klienti var ērti savu interesējošo jautājumu noskaidrot “Tele2” mobilajā lietotnē vai pašapkalpošanās portālā. Tāpat klientiem, kuri būs, piemēram, piezvanījuši uz mūsu klientu apkalpošanas dienestu un saņēmuši skaidrojumu vai risinājumu pa telefonu, tas automātiski arī rakstiskā veidā parādīsies mobilajā lietotnē un pašapkalpošanās portālā. Līdz ar to klientiem būs ērti pieejama visa informācija par saziņu ar mums. Savukārt uzņēmumam šī uzlabotā sistēma ļaus ietaupīt cilvēkresursus,” stāsta “Tele2” klientu apkalpošanas departamenta vadītāja Marita Romanovska.
Aizvadītā gada laikā “Tele2” apkalpoja vairākus simtus tūkstošus klientu zvanus un pieteikumus digitālajā vidē par visdažādākajām tēmām.