Mobilo sakaru operatora “Tele2” dati liecina, ka pēdējā gada laikā, salīdzinot ar laiku pirms Covid-19 izraisītās pandēmijas, ir par 15 % samazinājies apdrošināšanas pieteikumu biežums par bojātām viedierīcēm.
Uzņēmumā gan prognozē, ka šādu pieteikumu biežums palielināsies līdz ar mācību procesa atsākšanos klātienē, kā arī aktīvāku cilvēku kustību ārpus mājām. Vairāk nekā uz pusi ir arī samazinājies viedierīču zādzību skaits.
Kā atzīst uzņēmumā, tad šie dati skaidrojami ar to, ka pandēmijas laikā cilvēki vairāk uzturas mājās un mazāk nododas aktīvai izklaidei un atpūtai, kas bieži vien ir galvenie iemesli, kādēļ tiek sabojātas viedierīces vai notiek kādi citi nepatīkami atgadījumi, piemēram, zādzības.
“Cilvēki, dodoties uz koncertiem, ballītēm un ceļojumos, telefonu izmantoja, lai iemūžinātu skaistākos un jautrākos mirkļus. Taču šādos brīžos bieži vien gadās arī dažādas ķibeles, piemēram, telefons nokrīt un tiek sasists ekrāns, telefons iekrīt baseinā vai ceļojuma laikā tas tiek nozagts,” stāsta “Tele2” apdrošināšanas produktu vadītājs Zemgus Eglītis.
“Vēl viens būtisks iemesls bojājumu skaita samazinājumam noteikti bija arī tas, ka skolēni mācījās attālināti, jo pirms tam jauniešiem, esot ļoti aktīviem, bieži gadījās dažādas ķibeles ar telefoniem. Pandēmijas laikā jauniešu vidū pieteikumu skaits par bojātajām viedierīcēm samazinājās par 16 %. Tagad, atsākoties skolas laikam klātienē, prognozējam, ka pieteikumu skaits par bojātām viedierīcēm noteikti palielināsies.”
“Tele2” viedierīču apdrošināšana ir klientu īpaši novērtēts pakalpojums jau septiņus gadus. Paplašinot savu darbību apdrošināšanas tirgū, “Tele2” no 2019. gada piedāvā arī KASKO apdrošināšanu, bet kopš šī gada jūnija – auto tehniskās palīdzības jeb SOS apdrošināšanu.
Saskaņā ar FKTK publicēto informāciju un aprēķiniem “Tele2” ir astotais lielākais fizisko personu īpašumu apdrošināšanas pārdevējs pēc parakstīto prēmiju apjoma 2020.gadā.