Tirdzniecības centra Spice apgrozījums (neskaitot mēbeļu un interjera centru) 2007. gadā ir pieaudzis par 37,3 procentiem, sasniedzot 77,3 miljonus latu. Salīdzinājumam - 2006. gadā t/c Spice apgrozījums bija 56 miljoni latu, liecina sniegtā informācija medijiem.
Mēbeļu un interjera centra Spice apgrozījums nepilnos divos darbības mēnešos sasniedzis 2,4 milj. Ls.
Ievērojami pieaugusi arī tirdzniecības centra Spice pircēju plūsma. 2007. gadā t/c Spice apmeklēja 7,7 miljoni pircēju (neskaitot mēbeļu un interjera centru) jeb par 21% vairāk nekā 2006. gadā. Vidēji vienā nedēļā tirdzniecības centru apmeklējuši 150 000 cilvēku. Salīdzinājumam - 2006. gadā t/c Spice apmeklētāju skaits bija 6,3 miljoni.
Par 26 procentiem ir pieaudzis arī tirdzniecības centra Spice kopējais pirkumu skaits - 2007. gadā tas sasniedza 6,6 miljonus pirkumu. Viena pirkuma vidējā vērtība 2007. gadā bija 20 lati.
Iveta Lāce, t/c Spice direktore: ''Jāatzīst, ka pagājušā gada augstā inflācija iespaidoja preču cenas veikalā, tomēr, kopumā ņemot, neatstāja būtisku iespaidu uz pircēju ieradumiem, jo palielinājies ir ne tikai Spices apgrozījums, bet arī tirdzniecības centra apmeklētāju skaits.
Apgrozījuma un apmeklētāju plūsmas pieaugumu Spicē skaidroju ar pēdējā gadā īstenotajām pārmaiņām veikalu klāstā, veiktajām investīcijām tirdzniecības centra paplašināšanā un, protams, jauna mēbeļu un interjera centra atklāšanu pērnā gada novembrī. 2007. gadā tirdzniecības centrā Spice darbu uzsāka vairāki starptautiski nozīmīgi apģērbu zīmoli, kā, piemēram, Zara un New Yorker, kuri vēl vairāk ir piesaistījuši klientu interesi mūsu centram.''
Visstraujāk – par 70%, salīdzinot ar 2006. gadu, - ir pieaudzis apgrozījums apģērbu un aksesuāru grupā, ko ir veicinājusi pircēju vidū iecienīto zīmolu Zara, New Yorker, kā arī Berska, Pull&Bear, Okaidi un Nicowa veikalu atvēršana pagājušajā gadā. Pateicoties juvelierizstrādājumu salona Van Rein, pulksteņu veikala Storm un bižutērijas zīmola Reserve Naturelle atklāšanai, par 44 procentiem palielinājies kopējais apgrozījums juvelierizstrādājumu, pulksteņu un optikas tirgotājiem. Tāpat pieaugums ir bijis arī citās preču grupās: pakalpojumi – 52, apavi un somas – 27, restorāni un kafejnīcas – 51, dāvanas, ziedi un grāmatas – 30, kosmētika – 39, bērnu preces – 44 procenti.
Kā informēja I. Lāce: ''Lai rūpētos par pircēju labsajūtu, nākamajā gadā plānojam atvērt vēl vienu jaunu restorānu, kā arī - veikt atsevišķas izmaiņas veikalu klāstā. Līdz ar jaunā mēbeļu un interjera centra atklāšanu, šogad paredzam nozīmīgu apgrozījuma pieaugumu mēbeļu un interjera preču segmentā. Tāpat, vēl šogad, blakus t/c Spice, ir plānots uzsākt biroju ēkas celtniecību, kuru iecerēts nodot ekspluatācijā 2010. gadā.''