Ar mērķi veicināt pircēju izvēli par labu vietējiem produktiem, universālveikals Stockmann attīstījis jaunu kvalitātes zīmi Stockmann Latvijas delikatese.
Kā informē kompānija, turpmāk Stockmann Latvijas delikateses kvalitātes zīme tiks piemērota pašmāju zemnieku augstas kvalitātes un oriģināliem produktiem, kuri audzēti, ražoti un gatavoti, ieguldot īpašas rūpes un personīgu attieksmi.
Līdz šim u/v pircēji ir iepazinuši Stockmann delikateses kvalitātes zīmi, kas apvieno oriģinālus produktus no visas pasaules, to starp Latvijas. Tomēr, ņemot vērā ekonomisko fonu un sabiedrības noskaņojumu, Stockmann iniciatīva ir turpmāk izcelt tieši vietējos produktus.
U/v Stockmann mārketinga vadītāja Annika Dāvidsone uzsver: «Stockmann Latvijas delikatese primāri ir kvalitātes zīme. Tomēr tik pat svarīga ir tajā iekļautā solidaritāte un attieksme pret vietējiem produktiem. Nav noslēpums, ka tieši šobrīd savstarpējais atbalsts ir jo īpaši vajadzīgs.»
Vērtējot pircēju ieradumus, u/v pārstāvji atzīst, ka ir jūtama intereses palielināšanās par vietējiem produktiem, un katrai sezonai ir sava preču grupa, kas iemanto lielāko klientu atsaucību. Šobrīd atbilstoši sezonalitātei aktuāli ir dārzeņi, augļi, ogas, savukārt rudens sezonā lielāko īpatsvaru no vietējo produktu pirkumiem veido tieši gaļas izstrādājumi. Vienlaikus A. Dāvidsone norāda, ka joprojām ir pircēji, kuriem produktu izcelsmes vieta nav prioritāte. Arī Rimi un Maxima sola veicināt vietējo produktu tirdzniecību.