Neauditētais AS Staburadze 2006. gada apgrozījums sasniedzis 8,3 miljonus latu, kas par 2% pārsniedz 8,15 miljonus latu lielo apgrozījumu 2005. gadā, Db.lv informēja uzņēmuma sabiedrisko attiecību konsultants Ingars Rudzītis.
Vienlaikus, produkcijas ražošanas izmaksu pieauguma dēļ, uzņēmuma neauditētā bruto peļņa samazinājusies no 1,8 miljoniem latu 2005. gadā līdz 1,6 miljoniem latu 2006. gadā. Neauditētā uzņēmuma neto peļņa 2006. gadā bija 449 tūkstoši latu.
"2006. gadā koncentrējāmies uz to, lai attīstītu un spēcinātu Staburadzes populārākā eksporta produkta – cepumu Selga - realizāciju. Ir radīti jauni produktu veidi, ieviesta veselīgā Selga Delicate cepumu līnija. Vienlaikus, daudz investēts jaunos fasējuma veidos un materiālos, kā arī modernizēts Selgas fasējuma dizains," saka Normunds Ozoliņš, AS Staburadze valdes priekšsēdētājs. "Mūsu mērķis ir nodrošināt to, lai Selga saglabātu un nostiprinātu savu – Baltijā vispirktāko cepumu – pozīciju."
2006. gadā AS Staburadze galvenie eksporta tirgi bija Baltijas valstis, Vācija un Krievija. Produkcijas eksports uz NVS valstīm gandrīz dubultojies, pieaugot no 320 tūkstošiem latu 2005. gadā līdz 734 tūkstošiem latu 2006. gadā. Populārākais uzņēmuma eksporta produkts ir cepumi Selga.
2007. gadā AS Staburadze plāno turpināt iekārtu un tehnoloģisko procesu modernizāciju, vienlaikus nodrošinot savas līdera pozīcijas Baltijas saldumu ražotāju vidū ražošanas izmaksu efektivitātes ziņā. Plānots pilnveidot uzņēmuma produkcijas sortimentu. Ilgtermiņā tiks strādāts pie tā, lai līdz 2009. gadam vismaz 40% no AS Staburadze produkcijas tiktu realizēts eksporta tirgos.