Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK) pēc Bite Latvija iesnieguma sākusi vērtēt Tele2 sākto uzmācīgo zvanītāju brīdinājumu kampaņu, paziņoja Regulatora komunikāciju nodaļas vadītāja Inese Krūmiņa.
«Regulators ir saņēmis SIA Bite Latvija iesniegumu par SIA Tele2 brīdinājumu ieviešanu saviem klientiem. Šobrīd Regulatora darbinieki izvērtē lietas faktiskos un tiesiskos apstākļus un rīkosies saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kompetenci,» norādīja Krūmiņa.
Ar aizdomām par to, ka Tele2 ierobežojot zvanus no atsevišķiem Bite Latvija numuriem, pie Nozare.lv vērsās uzņēmuma direktors Freds Renčaks.
Pēdējās dienās uzņēmuma darbiniekiem bijušas problēmas sazvanīt mobilā operatora Tele2 numurus, portālam apstiprināja arī valdes locekle Kristīne Britāne. Kā izrādās, Tele2 klienti, saņemot šos zvanus, sākumā dzird automātisku balss ziņojumu, ka, iespējams, viņiem zvana kāds reklāmas aģents un jāveic papildu darbība atbildēšanai.
Savukārt Tele2 atgādina, ka līdzīgu brīdinājumu ieviešanu Lietuvā savulaik esot sākusi Bite Lietuva, bet pēc varasiestāžu atzinuma par tādas rīcības pretlikumību esot bijusi spiesta no tā atteikties.
Latvijā notiekošo Tele2 skaidro ar centieniem pasargāt savus klientus no Bite Latvija agresīvā telemārketinga.