Tirdzniecības centra Spice apgrozījums 2008.gada pirmajos deviņos mēnešos ir pieaudzis par 5.6 %, sasniedzot 58.5 milj. latus. Mēbeļu un interjera centra Spice apgrozījums bijis 9.5 milj. lati, tādējādi kopējais tirdzniecības kompleksa apgrozījums sasniedzis 68 milj. latu. Apmeklētāju plūsma 9 mēnešos palielinājusies par aptuveni 7.3 %, sasniedzot 5.4 miljonus pircēju. Pieaudzis ir arī kopējais pirkumu skaits – deviņos mēnešos tika veikti 5.5 miljoni pirkumu (pieaugums par 12 %, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu).
Būtisks apgrozījuma pieaugums bija vērojams pakalpojumu sfērā – tas sasniedza 2.2 milj. latu, kas ir par 15% vairāk nekā līdz šim. Par 8,8 % pieaudzis apgrozījums dāvanu, ziedu un grāmatu grupā – šī gada pirmajos deviņos mēnešos tas bija 1.5 milj. latu. Arvien pieaugošu tendenci saglabā arī kosmētikas un skaistumkopšanas produktu grupa – 29.3 milj. latu (pieaugums par 4.4%). Savukārt krīzes iespaidojusi juvelierizstrādājumu un optikas preču grupu – kritums par 12.6%. Apgrozījums samazinājies arī mājas preču grupā (kritums par 20.2%), taču tas esot saistīts arī ar vairāku mājas lietu veikalu pārvietošanu no tirdzniecības centra Spice uz mēbeļu un interjera centru. Gandrīz nemainīgs apgrozījums ir kafejnīcu un restorānu grupā – šī gada deviņos mēnešos tas sasniedz 4.97 milj. latu (–0.3%).
«Neskatoties uz ekonomisko krīzi, kuras sekas jūtamas vairākās nozarēs, tirdzniecības kompleksa Spice apmeklētāju skaits un kopējais apgrozījums ir pieaudzis. Lai arī pieauguma tempi nav bijuši strauji, tomēr šī pozitīvā tendence pierāda, ka pārdomāti veiktās investīcijas tirdzniecības centra attīstībā, pārmaiņas veikalu klāstā un infrastruktūras labiekārtošana ir sevi attaisnojusi,» paudusi kompleksa direktore Iveta Lāce. Pirms lēmuma pieņemšanas par pirkumu, cilvēki rūpīgi pārdomājot savas vēlmes, izvērtē preces cenu un arvien lielāku uzmanību pievērš preces kvalitātei, it īpaši, iegādājoties apģērbu un apavus.
Lai saglabātu iepriekšējā gada apgrozījuma un peļņas līmeni, Spices tirgotāji arvien lielāku uzmanību pievērš klientu servisa uzlabošanai, darbam ar personālu, kā arī nopietnāk izvērtē preču pasūtījumus, lai neciestu zaudējumus un varētu piedāvāt pircējiem preces par optimālu cenu, — pauda Iveta Lāce.