Monetizr strādā pie risinājuma spēļu izstrādātājiem, kas palīdz palielināt šo kompāniju ieņēmumus, uzlabot lietotāju iesaisti
Uzņēmums palīdz spēļu izstrādātājiem apbalvot lietotājus, kuri sasniedz zināmu līmeni, piedāvājot iegādāties dažādus produktus ar spēles simboliku, piemēram, T-kreklus, cepures, mobilo telefonu vāciņus, kas nav pieejami citiem spēlētājiem zemākos līmeņos. Tādējādi Monetizr ļauj palielināt spēlētāja dzīvescikla vērtību. Vienā no gadījumiem esošā spēlētāja vidējā dzīvescikla vērtība bija septiņi dolāri un kompānija to palielināja par 25%. «Mēs vēlamies kļūt par pasaules līderi to kompāniju vidū, kas palīdz spēļu izstrādātājiem palielināt spēlētāju dzīvescikla vērtību,» saka Mārtiņš Bratuškins, Monetizr (Monetization Solutions Inc.) līdzdibinātājs.
Šobrīd Monetizr sadarbojas ar 30 spēļu studijām, kurām kopumā mēnesī ir vidēji 17 miljoni aktīvo spēlētāju. Nākamgad kompānijas mērķis ir paplašināt sadarbību un palielināt mēneša aktīvo spēlētāju skaitu līdz 300 miljoniem. Vaicāts par konkurenci, viņš teic, ka uzņēmumu bieži vien salīdzina ar citiem spēļu reklāmas suvenīru ražotājiem, bet uzsver, ka produktu pārdošana ar spēles simboliku ir tikai redzamā lieta, ko kompānija dara, un pamatā tā ir monetizācijas partneris, kas palīdz spēļu izstrādātājiem nopelnīt vairāk.
Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!
Mantas ar spēles atribūtiku nopērk vien paši lojālākie spēlētāji, vien daži procenti, tāpēc uzņēmums strādā pie jauna risinājuma – laikā, kamēr cilvēks spēlē datorspēli, daļa no viņa datora procesora jaudas un atmiņas kapacitātes tiek kopīgota tīklā. Šis risinājums ļauj iesaistīt daudz vairāk lietotāju, Mārtiņš pieļauj, ka tie varētu būt pat tuvu 100%. Tas padara šādu risinājumu interesantāku spēļu izstrādātājiem, jo tiem rodas nebijis ienākumu avots, savukārt Monetizr ir iespēja pārdot spēlētāju kopīgotos resursus kompānijām, kas nodarbojas ar mākoņdatošanu, bet kam trūkst fizisko resursu. Piemēram, ja kāds uzņēmums pērk serveru resursus no Amazon, Microsoft vai kāda cita, rezultātā tik un tā ir konkrēts fiziskais serveris, kurā tiek apstrādāti dati. To var aizstāt ar datorspēlētāju datoru jaudas nomu. «Protams, visu laiku kāds lietotājs pieslēdzas, kāds izslēdzas un tas prasa procesu dublēšanu, lai mākoņskaitļošanas process vienmērīgi turpinātos, bet, ja tīklā ir miljoniem datoru, ir vairāk nekā pietiekami daudz jaudas. Mūsu jaunais risinājums palīdz izmantot šo līdz šim neizmantoto jaudu un piedāvāt jaunu pakalpojumu mākoņdatošanas kompānijām. Tas paver milzīgas iespējas jaunam biznesa virzienam gan mums, gan spēļu izstrādātājiem,» apgalvo Mārtiņš.
Viņš uzsver, ka atļauja paralēli izmantot spēlētāja datora jaudu neietekmē un netraucē spēlēšanas pieredzi. Tas neietekmējot arī elektrības rēķinu.
Visu rakstu Palielina vērtību lasiet 11. decembra laikrakstā Dienas Bizness. Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!