Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Papildu audio spēļu kompaktdiskam SIA AVG Prime startē arī mobilo aplikāciju segmentā, piedāvājot Audio spēles laimīgām ģimenēm mobilo lietotņu veikalos iTunes un Google Play.

Pirms pieciem gadiem SIA AVG Prime īpašniece Aiga Jakuškina–Ādama izstrādāja pirmo audio spēļu kompaktdisku Prime Audio Games. Tas tika izdots tūkstoš eksemplāros, un tie tika veiksmīgi pārdoti.

Viņas ģimenē ir trīs bērni, tāpēc vairākus gadus Aiga galvenokārt pievērsās mammas pienākumiem, taču tagad viņai palīdz aukle un tādēļ ir atkal laiks darboties savā uzņēmumā. «Lēmums ņemt pauzi nebija viegls, bet sapratu, ka neviens cits manā vietā bērnus neizaudzinās. Tagad, kad bērni ir lielāki, atgriežos pie šī produkta, jo to arī neviens cits manā vietā neizdarīs. Es pati vislabāk jūtu šī produkta vīziju. Prioritāte šajā uzņēmējdarbībā ir jauna ieraduma radīšana ģimenēm – audio spēļu spēlēšana. Tirgotāji pasūta vēl, tāpēc es laikam domāju pareizajā virzienā. Ir daudz gudru jaunās paaudzes vecāku, kuri ļoti iesaistās bērnu audzināšanā. Tirgus rāda lielu potenciālu pasaules mērogā,» novērojusi Aiga.

Tirgus parādīs īsto formātu

Pirms Ziemassvētkiem Aiga sasparojās un izdeva otro kompaktdisku. «Grāmatu tirāžas tagad Latvijā ir vidēji viens līdz divi tūkstoši eksemplāru, mums ir ļoti līdzīgi pārdošanas rezultāti, turklāt bez īpašām mārketinga aktivitātēm. Man šķita, ka šāds produkts ir vajadzīgs, un tāpēc man ir liels personīgs gandarījums, ka vecāki šīs spēles atzinīgi novērtē un pērk,» saka Aiga.

Izstrādājot otro kompaktdisku, viņa ņēma vērā atsauksmes pēc pirmā produkta. «Pirmais disks tika radīts, balstoties uz emocijām – līdzīgi kā jebkurš pirmais produkts. Otrs kompaktdisks ir daudz pārdomātāks, esmu atlasījusi tāda veida spēles, kas pirmajā diskā bērniem patika labāk,» stāsta Aiga. Uzņēmēja apkopojusi dažādas spēles. Par dažām viņai šķita, ka ir pati tādas izdomājusi, taču ar laiku uzzinājusi, ka citi vecāki ar saviem bērniem mēdz spēlēt līdzīgas spēles vai arī savā bērnībā tādas zinājuši. Vaicāta, vai kāds vēl klausās kompaktdiskus, Aiga teic, ka joprojām ir sabiedrības daļa, kas tos pērk, jo īpaši dāvanām. Tas viņai Ziemassvētku laikā bija patīkams pārsteigums. «Paaudze vecumā virs 30 gadiem tos vēl lieto. Arī man pašai mašīnā ir kompaktdisku atskaņotājs, un es joprojām laiku pa laikam pērku diskus, manā skatījumā tā ir cieņa pret izpildītāju. Protams, jaunās automašīnas ražo bez kompaktdisku atskaņotājiem, un ir paaudze, kas tos nemaz nepazīst. Visu pateiks tirgus,» viņa saka.

Visu rakstu Sekojot idejai: No kompaktdiska pie mobilās lietotnes lasiet 11. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru