Lai gan darbības sākumā Feltmore līdzās filca čībām piedāvāja arī somas, brošas un iefilcētas ziepes, tomēr tagad ražotājs fokusējas uz savu pamatproduktu , otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
«Esam izzinājuši tirgu un atraduši savu nišu. Sapratām, ka jākoncentrējas uz vienu produktu. Paliekam pie čībām, pie pamatprodukta. Strādājam ar vienu produktu un maksimāli to uzlabojam, pilnveidojam,» saka Laura Pētersone, Feltmore (SIA Locker) projekta vadītāja.
Izvēlas Vāciju
«Jau pāris gadus mūsu čības ir pieejamas Vācijā, šobrīd pārdodam tās astoņos veikalos. Mūsu prece vāciešiem patīk, jo viņi saprot filcu,» saka Laura. Tāpēc uzņēmuma īpašnieks Renārs Špāks ik pa laikam uzturas Vācijā, lai sekotu līdzi tirdzniecībai. «Ir svarīgi būt uz vietas un redzēt, kā preces izvietotas, un saprast, ko pircēji vēlas. Tikai tad var arī saprast, kas notiek, kādas ir tendences, aprunāties ar pārdevējiem. Protams, var sēdēt Latvijā un fantazēt, kas un kā tur notiek, bet e–pastā vai pa telefonu nevar visu izstāstīt. Renārs ir uz vietas un var reaģēt – pielabot, kaut ko pamainīt,» viņa stāsta.
Vācija izvēlēta apzināti. «Mēs jau no sākuma sapratām, ka Vācija ir viena no valstīm, kur cilvēki novērtē filcu kā dabisku materiālu, un tur šādas čības ir pazīstamas, tāpēc zinājām, ka viņi mūs sapratīs. Turpretī, piemēram, Anglijā filcu nepazīst, prasa, kas tas par materiālu. Vācijā tādu jautājumu nav. Protams, var arī doties tirgū un iepazīstināt ar produktu, ko tur nepazīst, bet tas prasītu vairāk laika, spēka un resursu. Tas ir pārāk liels darbs, jo īpaši mazam un jaunam uzņēmumam,» spriež Laura.
Visu rakstu Atpakaļ pie čībām lasiet 13. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.