Jaunākais izdevums

Zīmols Havana Club izsludinājis pieteikšanos starptautiskam projektam Gap Year, kura ietvaros vienam laimīgajam būs iespēja tikt pie «sapņu darba» - viena gada garumā izbaudīt dažādu kultūru raksturīgākās īpatnības un dzīves apstākļus.

Katru mēnesi Havana Club izvēlētais «darbinieks» dzīvos kādā citā pilsētā, piemēram, Havanā, Barselonā, Berlīnē, Melburnā, Maskavā vai Toronto, un centīsies iepazīt attiecīgo valstu kultūras. «Relaksējies pa dienu un ballējies vakarā, iemācoties, kā pagatavot autentiskuskokteiļus bārmeņa uzraudzībā, teikts projekta interneta vietnē gapyear.com.

Sava pieteikuma gatavošana šādiem neierastiem «sapņu darbiem» varētu pretendentiem palīdzēt citādāk paraudzīties uz CV gatavošanu, izmantojot radošāku pieeju, uzskata Havana Club zīmola vadītāja Latvijā Aiga Dakule. «Aicinot pieteikties pasaulē lieliskākajam darbam projekta Gap Year ietvaros, mēs ceram sagaidīt daudz pārdomātāku, radošāku un pozitīvā nozīmē pārsteidzošu pieeju skaidrojumus tam, kā pārliecināt potenciālo «darba devēju» par savu atbilstību šai vakancei,» viņa norāda.

Video par projektu skatīt šeit http://www.facebook.com/havanaclub un video zemāk:

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Jūrmalā sumina labākos ēdināšanas uzņēmumus

Gunta Kursiša, 12.10.2012

Restorānu grupā pirmo vietu tāpat kā pagājušajā gadā ieguva Bar&Grill 36. line.

Avots: Restorāna Bar&Grill 36. line Facebook lapa

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jūrmalas dome apbalvojusi konkursa «Jūrmalas labākais ēdināšanas uzņēmums 2012» uzvarētājus, kuri balvā saņems finansējumu dalībai Latvijas Tirgotāju asociācijas (LTA) rīkotajā sacensībā «Latvijas Tirgotājs 2012».

Kopumā konkursā šogad piedalījās 31 uzņēmums, kas tika vērtēts sešās kategorijās – restorāni, viesnīcu restorāni, nacionālās virtuves, kafejnīcas, vasaras sezonas ēdināšanas uzņēmumi un bistro, krogi un bāri.

Restorānu grupā pirmo vietu tāpat kā pagājušajā gadā ieguva Bar&Grill 36. line, ar otro vietu šajā grupā tika apbalvota Klondaika Tex-Mex, bet trešo vietu ieguva restorāns My Life.

Viesnīcu restorānu grupā uzvarēja viesnīcas Baltic Beach House restorāns Caviar Club, otro vietu ieguva viesnīcas Light House restorāns, bet trešo vietu – viesnīcas MaMa restorāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu vairumtirgotāja SIA «Pernod Ricard Latvia» apgrozījums pagājušajā finanšu gadā no 2017.gada 1.jūlija līdz 2018.gada 30.jūnijam bija 21,418 miljoni eiro, savukārt uzņēmuma pārskata gada peļņa bija 237 tūkstoši eiro, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

«Pernod Ricard» ir starptautisks alkoholisko dzērienu izplatītājs, kura portfelī ir tādi dzērienu zīmoli kā «Jameson», «Ballantine's», «Absolut», «Havana Club» un citus. SIA «Pernod Ricard Latvia» ir šīs grupas oficiālais pārstāvis Latvijā.

Salīdzinot ar 2016./2017. finanšu gadu, SIA «Pernod Ricard Latvia» apgrozījums pieauga par 16,9% jeb 3,092 miljoniem eiro, savukārt uzņēmuma tīrā peļņa pieauga par 63,1% jeb 92 tūkstošiem eiro.

Pagājušajā finanšu gadā uzņēmums nodarbināja vidēji 34 darbiniekus, kas bija par pieciem darbiniekiem vairāk nekā gadu iepriekš.

Uzņēmuma vadības pārskatā norādīts, ka tas pagājušajā finanšu gadā aktīvi strādāja pie šaubīgo debitoru analīzes un ievēroja striktu kredītpolitiku. Šo virzienu uzņēmums turpinās ievērot arī šogad. SIA «Pernod Ricard Latvia» arī precizējis krājumu uzskaiti, kā rezultātā panākta efektīvāka pasūtījumu izpilde un optimālāki aktivitāšu piedāvājumi sadarbības partneriem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas alkoholisko dzērienu ražošanas un izplatīšanas uzņēmums "Pernod Ricard" trešdien paziņoja, ka pārdos lielāko daļu vīna biznesa investoru konsorcijam "Australian Wine Holdco Limited" (AWL).

Starp pārdodamajiem zīmoliem ir Austrālijas "Jacob’s Creek", "Orlando" un "St Hugo", Jaunzēlandes "Stoneleigh", "Brancott Estate" un "Church Road", kā arī Spānijas "Campo Viejo", "Ysios", "Tarsus" un "Azpilicueta".

Darījuma summa netiek atklāta.

AWL ir starptautisko investoru konsorcijs, kam pieder viens no lielākajiem Austrālijas vīna ražotājiem "Accolade Wines", kura slavenākais vīna zīmols ir "Hardys".

Starp "Pernod Ricard" zīmoliem ir viskiji "Jameson", "Ballantine's", "Chivas Regal" un "The Glenlivet," degvīns "Absolut", konjaks "Martell", rums "Havana Club", džins "Beefeater", tekila "Olmeca" un brendijs "Ararat".

Komentāri

Pievienot komentāru