Eiropas Komisijas Uzņēmumu un rūpniecības ģenerāldirektorāts sadarbībā ar Euroactiv/Mostra sākusi interneta kampaņu, lai iespējami plašāk informētu uzņēmējus par Eiropas Mazās uzņēmējdarbības akta (Small Business Act) norisēm Eiropas reģionos.
Informatīvā interneta kampaņa norisināsies no 2009. gada aprīļa līdz decembrim, un tās mērķis ir parādīt, kā mazie un vidējie uzņēmumi dažādos Eiropas reģionos izmanto Eiropas Mazās uzņēmējdarbības akta ietvaros piedāvātās iespējas, kā arī informēt mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) īpašniekus par pieejamo atbalstu un uzlabot Eiropas savienības interaktīvo komunikāciju starp MVU.
Informatīvā kampaņa pieejama interneta saitē http://www.euractiv.com/en/enterprise-jobs, kā arī lokalizēta 12 valstu nacionālajās saitēs, diemžēl Latvijas to vidū nav.
Eiropas Parlaments rezolūciju par Eiropas Mazās uzņēmējdarbības aktu Small Business Act pieņēma 2009. gada 10. martā, ņemot vērā Komisijas 2008. gada 25. jūnija paziņojumu "Vispirms domāt par mazākajiem" un tā kā 23 miljoniem mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) ES, kas veido apmēram 99 % no visiem uzņēmumiem un nodrošina vairāk nekā 100 miljonus darba vietu, ir svarīga nozīme, sniedzot ieguldījumu ekonomikas izaugsmē, sociālajā kohēzijā un darba vietu radīšanā, un tie ir galvenais jauninājumu avots, kā arī tiem ir būtiska nozīme darbavietu saglābšanā un to skaita palielināšanā.
Db par Small Business Act vairākkārt rakstījis, kā arī sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru rīkojis mazo un vidējo uzņēmumu forumu «Nestāvi malā! Krīze liek rīkoties», lai apkopotu MVU priekšlikumus uzņēmējdarbības vides uzlabošanai.