Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepriekš apģērbu un aksesuāru zīmols Cartiero savu produkciju lielākoties tirgoja sadarbības partneru veikalos, tāpēc šis mēnesis t/p Alfa bija iespēja iepazīties ar pārdošanu no iekšienes

«Bijām gaidījuši vairāk no šī projekta, lielāku atdevi. Laikam sākumā biju skeptiskāka, šķita, ka tirdzniecība būs mazāka, bet laiks manu viedokli salauza un gala rezultāts bija pozitīvāks,» saka Linda Baltiņa, SIA Cartiero līdzīpašniece. Kopumā dalību projektā viņa vērtē pozitīvi, jo tā uzņēmumam bijusi jauna pieredze. Lielākoties Cartiero produkcija nopērkama pie sadarbības partneriem, piemēram, veikalā Paviljons, Oscar, Siguldas pērle, beGenteel room, bet uzņēmumam nebija pieredzes savas produkcijas tiešā tirdzniecībā. Linda piekrīt, ka, sadarbojoties ar veikaliem, ir vienas rūpes, bet, kad pašam jātirgojas, – pavisam citas. Piemēram, īpašnieki visu laiku nevar būt uz vietas un pārdot, tāpēc pārdošanā nepieciešams piesaistīt papildspēkus.

Pielāgojas pircējam

«Alfa ir ģimenes iepirkšanās centrs, tas nav tik ļoti tendēts uz cilvēkiem, kurus interesē mode. Te pircēji ir ļoti dažādi, nevar pat noraksturot vidējo, nav viena konkrēta tipāža. Taču arī mūsu produkcija ir dažāda – karogi mājām, apģērbi sievietēm, aksesuāri vīriešiem,» saka Linda. Vērojot pircējus, mēneša laikā uzņēmums papildināja sortimentu un piedāvā ne vien apģērbus, bet arī aksesuārus – tauriņus, kaklasaites, cepures, zeķītes. Novembra beigās cilvēki jau sāk domāt par Ziemassvētku dāvanām, tāpēc tā bija iespēja sniegt to, ko cilvēki vēlas, un arī nopelnīt. Šī mēneša laikā, tirgojoties t/p Alfa, cilvēki vislabāk pirka Cartiero tauriņus – tas ir aksesuārs, ko nevajag īpaši mērīt kā apģērbu, to pērk gan sev, gan kā dāvanu kādam citam. Tāpat cilvēki pirka apģērbus, piemēram, svārkus un kleitas, kā arī Latvijas karogus, jo īpaši svētku laikā ap 18. novembri.

Visu rakstu Iepazīst tirdzniecības procesa drēbi lasiet 30. novembra laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Svētku drānu izvēlē variāciju ir daudz – gan etnisks apģērbs mūsdienu skaņās, gan tradicionāli tautas tērpi, piektdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Pēdējos gados nudien var runāt par latviskuma daudzināšanas kultu, atzīst vairāki DB aptaujātie tautisko drēbju darinātāji. Veikalu Taste Latvia īpašniece Dita Danosa novērojusi, ka vairāki atzīti Latvijas dizaineri, veidojot vasaras kolekcijas, ņem vērā pieaugošo pieprasījumu pēc apģērba ar tautiskiem akcentiem. Tas kļūst populārāks ne tikai jauniešu, bet arī pieaugušo pircēju vidū. Tiesa, vīriešiem iespēja izvēlēties Līgo svētkiem piemērotu tērpu no pašmāju dizaineru piedāvātā klāsta ir krietni mazāka nekā sievietēm, tomēr diskriminācija mazinoties. Vīrieši varot lūkoties pēc krekliem ar tautiskiem akcentiem, kā arī tauriņiem ar latvju rakstiem. Īpašus Līgo tērpus, rotas un aksesuārus darina arī vairāki jaunie dizaineri.

Komentāri

Pievienot komentāru