SIA The Beard cosmetics mājas apstākļos ražo bārdas kopšanas līdzekļus no dabīgām izejvielām
Intervijā Dienas Biznesam kompānijas īpašieks Nauris Strujevičs akcentē divas galvenās īpašības, kas nepieciešamas jaunam uzņēmējam, lai tas spētu attīstīt savu biznesa ideju, pārvarot pirmās grūtības, – stūrgalvību un ticību savam produktam vai pakalpojumam.
Kā stāsta Nauris, 2015. gada vasarā viņam nostiprinājusies pārliecība, ka jāpievēršas uzņēmējdarbībai. Pēc vairāku biznesa ideju izbrāķēšanas pērnā gada sākumā kopā ar sievu Sanitu, kura tobrīd mācījusies par frizieri, nolēmuši eksperimentēt ar bārdas kopšanas līdzekļu pagatavošanu. «Sākumā gājām uz bārdas kopšanas saloniem nolūkā izspiegot kopējo situāciju. Tad uzmeklējām internetā dažādas receptes un iegādājāmies izejvielas, lai sākumā pagatavotu eļļas sev. Pamēģinājām un sapratām, ka nav nemaz tik sarežģīti. Kādā brīdī nospriedām – kādēļ gan nepamēģināt?» stāsta Nauris. Lai noskaidrotu, kādas tieši bārdas eļļas varētu ražot, iesākumā izveidoti vairāk nekā 30 dažādi veidi. Ikdienā tās lietojot, kā arī uzklausot atsauksmes no paziņām, attiecīgi izlases veidā pēc piezīmju apkopošanas izvēlētas trīs. Tām arī doti nosaukumi – pirmā, otrā un trešā. «Uztaisījām paraugus un nodomājām, ka sanākusi tīri laba kvalitāte, nemaz ne sliktāka kā veikalos nopērkamajām,» apgalvo Nauris.
Šobrīd uzņēmuma tuvākajos plānos ietilpst sava interneta veikala izveide, bet tālākos – sava frizētava apvienojumā ar bārdas kopšanas salonu.
Visu rakstu Večiem arī gribas sevi palutināt lasiet 3. janvāra laikrakstā Dienas Bizness.