Rīgas satiksme sākusi informatīvu kampaņu TURIES!, kuras mērķis esot pievērst pasažieru uzmanību drošai braukšanai pilsētas sabiedriskajā transportā.
Kā norādīja uzņēmuma pārstāvis Viktors Zaķis, Rīgas satiksme, «organizējot informatīvi sociālo reklāmas kampaņu TURIES!, balstījās uz faktu, ka 2011.gadā pieaudzis to pasažieru skaits, kuri guvuši dažāda veida traumas, sabiedriskā transporta līdzeklim strauji bremzējot. Tā, piemēram, 2010.gadā ir fiksēti 127 krišanas gadījumi sabiedriskajā transportā, savukārt 2011.gada desmit mēnešos pasažieru krišanas gadījumi jau sasnieguši 158».
Par kampaņas TURIES! galveno informatīvo kanālu, taupot finanšu līdzekļus, esot izvēlēti sabiedriskā transporta līdzekļu saloni. Tajos ir izlīmētas atgādinoša rakstura uzlīmes ar aicinājumu turēties, kā arī monitoros tiek pārraidīti video klipi. Tāpat kampaņas ietvaros ir izvietoti informatīva rakstura atgādinājumi sabiedriskā transporta pieturvietās ar aicinājumu sabiedriskajā transporta līdzeklī turēties. Masu medijos reklāma esot izvietota ar nosacījumu, ka tai tiek piemērota speciāla cena kā par sociālo reklāmu.
Rīgas satiksmes organizētās informatīvi sociālās reklāmas kampaņas TURIES! kopējie izdevumi 2011. - 2012.gadam (uzlīmes transportlīdzekļos, informatīvie materiāli pieturvietās, video, masu mediji) nepārsniegšot desmit tūkstošus latu.
Kā stāstīja V. Zaķis, šogad Rīgas satiksme kopumā ir organizējusi četras informatīva rakstura kampaņas:
- Pret vandālismu sabiedriskajā transportā
- Zīmējumu konkurss jaunajam e talona dizainam
- Statusa maiņa e talonā skolēniem un studentiem
- Turies!
Pirmo trīs informatīvo kampaņu kopējais budžets nepārsniedzot 2500 latus.