Citas ziņas

Rīgā satiksme pār Juglas kanālu virzienā uz centru tiks novirzīta pār pagaidu tiltu

,02.09.2008

Jaunākais izdevums

No trešdienas, 3. septembra Rīgā satiksme pār Juglas kanālu virzienā uz centru tiks novirzīta pār pagaidu tiltu.

Lai palielinātu tilta pār Juglas kanālu satiksmes caurlaides spēju, šobrīd norisinās tilta paplašināšanas darbi. To rezultātā pār tiltu līdzšinējo divu braukšanas joslu vietā tiks ierīkotas trīs braukšanas joslas katrā virzienā. Lai remontdarbu laikā nodrošinātu satiksmes plūsmu pa divām braukšanas joslām katrā virzienā tāpat kā līdz šim, no rītdienas, 3. septembra, satiksme virzienā uz centru pār Juglas kanālu tiks novirzīta pār pagaidu tiltu.

Satiksme pār pagaidu tiltu virzienā uz centru tiks organizēta pēc rīta maksimuma stundu laika.

Tilta pār Juglas kanālu paplašināšana tiek veikta Brīvības gatves pilnveidošanas darbu ietvaros, lai novērstu tā sauktā pudeles kakla veidošanos. Šobrīd Brīvības gatvē gan pirms, gan mazliet pēc tilta pār Juglas kanālu ir nodrošinātas trīs braukšanas joslas katrā virzienā. Pēc tilta rekonstrukcijas līdzšinējo divu braukšanas joslu vietā tiltam būs trīs braukšanas joslas katrā virzienā.

Rekonstrukcijas laikā tiks paplašināta tilta brauktuves konstrukcija, izbūvēta jauna brauktuves hidroizolācija, izveidotas jaunas tilta deformācijas šuves, uzklāts jauns asfaltbetona segums, paplašinātas gājēju ietves, kā arī uzstādītas jaunas margas un drošības barjeras.

Kopš jūlija sākuma, kad tika uzsākti tilta remontdarbi, ir veikta balstu paplašināšana. Uzsākot remontdarbus tilta augšpusē, satiksme tiks daļēji novirzīta pār blakus izbūvēto tērauda konstrukcijas pagaidu tiltu, lai visu remontdarbu laiku nodrošinātu satiksmes plūsmu pa divām braukšanas joslām tāpat kā līdz šim. Tilta pār Juglas kanālu rekonstrukciju veic AS Latvijas tilti. Plānots, ka tilta remontdarbi tiks pabeigti 2009. gada jūnijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Uz laiku slēgs Brīvības gatves un vecās Juglas ielas krustojumu

,17.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 26. jūnijā Brīvības gatves un Juglas ielas divlīmeņu šķērsojuma būvniecības darbu dēļ tiks slēgts Brīvības gatves un vecās Juglas ielas krustojums līdz degvielas uzpildes stacijai Statoil.

Satiksmei Brīvības gatvē joprojām tiks saglabātas četras braukšanas joslas pa divām katrā virzienā, bet izbraukšanai uz Brīvības gatvi Rīgas centra virzienā autovadītājiem būs jāizmanto Silciema un Murjāņu ielas. Savukārt izbraukšana uz Brīvības gatvi Siguldas virzienā būs veicama jau pa jaunizbūvēto Juglas ielu.

Labais pagrieziens no Brīvības gatves uz veco Juglas ielu un izbraukšana no Juglas ielas uz Brīvības gatvi abos virzienos būs slēgts aptuveni mēnesi, savukārt kreisais pagrieziens no vecās Juglas ielas uz Brīvības gatvi centra virzienā turpmāk būs slēgts pavisam.

14. maršruta autobusa satiksme virzienā no centra tiks organizēta pa maršrutu līdz Silciema ielai, tālāk pa Silciema ielu, Murjāņu ielu, Juglas ielu un tālāk pa maršrutu, savukārt virzienā uz centru – pa maršrutu līdz Juglas ielai, tālāk pa Juglas ielu, Murjāņu ielu, Silciema ielu un tālāk par maršrutu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pēc svētkiem tiks slēgts Brīvības gatves un vecās Juglas ielas krustojums

,20.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 26. jūnijā Brīvības gatves un Juglas ielas divlīmeņu šķērsojuma būvniecības darbu dēļ tiks slēgts Brīvības gatves un vecās Juglas ielas krustojums līdz degvielas uzpildes stacijai Statoil.

Satiksmei Brīvības gatvē joprojām tiks saglabātas četras braukšanas joslas pa divām katrā virzienā, bet izbraukšanai uz Brīvības gatvi Rīgas centra virzienā autovadītājiem būs jāizmanto Silciema un Murjāņu ielas. Savukārt izbraukšana uz Brīvības gatvi Siguldas virzienā būs veicama jau pa jaunizbūvēto Juglas ielu., Db.lv informē Liene Krīvena AS A.C.B. konsultante.

Labais pagrieziens no Brīvības gatves uz veco Juglas ielu un izbraukšana no Juglas ielas uz Brīvības gatvi abos virzienos būs slēgts aptuveni mēnesi, savukārt kreisais pagrieziens no vecās Juglas ielas uz Brīvības gatvi centra virzienā turpmāk būs slēgts pavisam.

14. maršruta autobusa satiksme virzienā no centra tiks organizēta pa maršrutu līdz Silciema ielai, tālāk pa Silciema ielu, Murjāņu ielu, Juglas ielu un tālāk pa maršrutu, savukārt virzienā uz centru – pa maršrutu līdz Juglas ielai, tālāk pa Juglas ielu, Murjāņu ielu, Silciema ielu un tālāk par maršrutu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā A. Deglava pārvada slēgšanu, no ceturtdienas, 25.aprīļa, Rīgas satiksme ir izstrādājusi izmaiņas 11., 22. trolejbusa un 3., 6., 13., 47., 50., 51. un 52. autobusa maršrutiem.

11.trolejbusa maršruts – slēgts. Mēneša biļetes, kas iegādātas minētajam maršrutam, var izmantot 13.trolejbusa maršrutā bez reģistrācijas.

22.trolejbusa maršruts virzienā uz Centrālo staciju brauc pa maršrutu līdz A.Deglava ielai, tālāk pa A.Deglava ielu, Nīcgales ielu, Dzelzavas ielu, Vaidavas ielu, Ieriķu ielu, Jorģa Zemitāna tiltu, A.Čaka ielu un tālāk pa maršrutu. Virzienā uz Pļavniekiem brauc pa maršrutu līdz Avotu ielai, tālāk pa Avotu ielu, J.Asara ielu, Pērnavas ielu, A.Čaka ielu, Jorģa Zemitāna tiltu, Dzelzavas ielu, Nīcgales ielu, A.Deglava ielu un tālāk pa maršrutu.

3. un 6.autobusa maršruts virzienā uz Daugavgrīvu, Abrenes ielu brauc pa maršrutu līdz A.Deglava ielai, tālāk pa A.Deglava ielu, Nīcgales ielu, Dzelzavas ielu, Vaidavas ielu, Ieriķu ielu, Jorģa Zemitāna tiltu, A.Čaka ielu, Pērnavas ielu un tālāk pa maršrutu. Virzienā uz Pļavniekiem, Dreiliņiem brauc pa maršrutu līdz Pērnavas ielai, tālāk pa Pērnavas ielu, A.Čaka ielu, Jorģa Zemitāna tiltu, Dzelzavas ielu, Nīcgales ielu, A.Deglava ielu un tālāk pa maršrutu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Valsts autoceļu un tiltu atjaunošanai prasa papildus 7,9 miljonus eiro

Žanete Hāka,22.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopējais tiltu atjaunošanas deficīts ir 152 miljoni eiro, no kuriem galvenajos autoceļos tas ir 43 miljoni eiro, reģionālajos autoceļos - 43 miljoni eiro, bet vietējos autoceļos - 66 miljoni eiro.

Tā liecina Satiksmes ministrijas informatīvajā ziņojumā iekļautie pērn aprēķinātie dati, ko otrdien izskatīja Ministru kabinets.

Lai uzlabotu tiltu stāvokli, sākot ar 2014. – 2016.gada plānošanas periodu SM pieņēmusi lēmumu tiltu programmām piešķirt finansējumu ne mazāk par 7% no autoceļu tīkla kapitālieguldījumiem plānotajiem līdzekļiem, tomēr vēl arvien šie līdzekļi ir nepietiekami un nespēj mazināt tiltu tehniskā stāvokļa pasliktināšanos apjomus, skaidro SM.

Jau ilgākā laika periodā tiltu pārbūves un atjaunošanas darbu apjomi ir bijuši mazāki par tiltu novecošanās ātrumu un ir uzkrājies ļoti liels atlikto darbu apjoms. Neveikto darbu rezultātā daļa tiltu šobrīd vairs neatbilst pieaugošajām ekspluatācijas, satiksmes drošības un standartu prasībām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Tiltam Skrīveros nokritusi ietve kopā ar malējo siju

Žanete Hāka,02.05.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skrīveros uz reģionālā autoceļa Augšlīgatne–Skrīveri (P32) 73,18 km tiltam pāri Maizītes upei 21. aprīlī nokritusi tilta ietve kopā ar malējo siju, informē VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC).

Uzreiz pēc šī notikuma tiltu apsekoja VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) speciālisti un tika secināts, ka transporta satiksme pār tiltam var notikt, tilta malas tika norobežotas. Arī papildus piesaistītie eksperti ir atzinuši, ka satiksmi pār tiltam nav jāslēdz, tilta nestspēja ir atbilstoša ikdienas satiksmes slodzēm.

Patlaban tilta pusē kur nokrita ietve ir uzlikti norobežojoši betona bloki, pie tilta ir izvietotas arī ātrumu ierobežojošas ceļa zīmes. Tuvākajā laikā bloki tiks novietoti arī tilta otrā pusē, kurā ir ietve. Drošības apsvērumu dēļ satiksme tiek organizēta pa vienu joslu.

Tiltu papildus ir apsekojuši pieaicinātie eksperti, kuri ir snieguši atzinumu: tilta sijas nogāšanos izraisīja savienojošo detaļu korozijas bojājumi sijas diafragmās. Konstrukciju savienojošās detaļas bija stipri sarūsējušas, un transporta radītās vibrācijas rezultātā ietve nokrita. Eksperti devuši atzinumu, ka tilta nestspēja ir atbilstoša ikdienas satiksmes slodzēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašvaldību tiltiem nav tikusi pievērsta nepieciešamā uzmanība ne no valsts puses, ne no to tiešajiem saimniekiem - pašvaldībām, tāpēc Valsts kontrolei nav pārliecības par vismaz 98 pašvaldības tiltu drošību, informē Valsts kontrole.

Latvijā kopumā ir aptuveni 3000 tiltu, no kuriem vairāk nekā trešdaļa ir pašvaldību īpašumā. Lielākā daļa tiltu ir celti pagājušā gadsimta sešdesmitajos un septiņdesmitajos gados un pašvaldību pārziņā un aprūpē ir nonākuši līdz ar Latvijas valstiskās neatkarības atjaunošanu.

Valsts kontrole veica revīziju 11 pašvaldībās, konstatējot, ka šo pašvaldību tiltiem nav tikusi pievērsta nepieciešamā uzmanība ne no valsts puses, ne no to tiešajiem saimniekiem - pašvaldībām. Rezultātā no šo pašvaldību īpašumā esošajiem 332 tiltiem par vismaz 98 tiltu drošību pārliecības nav.

Lai arī normatīvie akti precīzi nenosaka konkrētas pārvaldības darbības tiltu īpašniekiem, tomēr rīcības algoritmu krietns un rūpīgs saimnieks var rast Latvijas standartā LVS 190-11:2009 "Tilta inspekcija un pārbaude ar slodzi", kā arī VSIA "Latvijas Valsts ceļi" izstrādātajās "Tiltu pārvaldīšanas vadlīnijās" un "Tiltu inspekcijas rokasgrāmatā", skaidro revidenti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Ceļa remontu dēļ daudzviet Latvijā noteikti satiksmes ierobežojumi

Žanete Hāka,22.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ sākas pārbūves darbi uz autoceļa Ventspils–Kuldīga–Saldus (P108) posmā no Ventspils līdz pagriezienam uz Zirām. Jau šonedēļ tur ir sagaidāmi pieci luksoforu posmi un var būt nepieciešamas 45 minūtes remontposma izbraukšanai, informē Latvijas Valsts ceļi.

Turpinās satiksmes organizācijas pārkārtojumi uz Vidzemes šosejas (A2) posmā no Garkalnes līdz Sēnītes mezglam. Uz brauktuvi Siguldas virzienā jau ir pārslēgts posms no Vangažiem līdz Sēnītes mezglam. Plānots, ka nedēļas vidū satiksmi pārslēgs arī posmā no Garkalnes līdz Vangažiem un no Sēnītes mezgla līdz objekta beigām. Arī pēc satiksmes pārslēgšanas uz Siguldas virziena brauktuvi tā ir organizēta pa vienai joslai katrā virzienā.

Citi patlaban plašākie remontdarbi turpinās uz Jūrmalas šosejas (A10) ar ievērojamiem satiksmes pārkārtojumiem krustojumā ar Rīgas apvedceļu A5. Turpinās arī remontdarbi pie Pāvilostas un posmā no Ēdoles līdz Alsungai. 45 minūtes nepieciešamas lai izbrauktu būvdarbu posmus no Gulbenes Balvu virzienā (P35) līdz Kazupei un no Tērvetes līdz Lietuvas robežai (P95).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Slēgs satiksmi Juglas ielas posmā

,16.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sakarā ar akciju sabiedrības A.C.B. iesniegumu par Brīvības gatves un Juglas ielas divlīmeņu šķērsojuma būvniecību ir sagatavots Rīgas pilsētas izpilddirektora rīkojums, kurā noteikts, ka no 26. jūnija līdz 26. jūlijam tiks slēgta transportlīdzekļu satiksme Juglas ielā no Brīvības gatves līdz DUS Statoil.

Akciju sabiedrībai A.C.B. uzdots nodrošināt transportlīdzekļiem apbraucamo ceļu un ceļa zīmju izvietošanu, iedzīvotāju un uzņēmumu, kas atrodas Juglas ielas slēgtajā posmā, transportlīdzekļu piebraukšanu dzīves vietai vai uzņēmumam, operatīvā transporta satiksmi un pagaidu pieturvietu izveidošanu jaunajā Juglas ielā (abos virzienos), Db.lv informē Rīgas domes Sabiedrisko attiecību nodaļa

SIA Rīgas satiksme uzdots no 26.jūnija līdz 30.augustam:

– organizēt 14. maršruta autobusu satiksmi no centra pa maršrutu līdz Silciema ielai, tālāk pa Silciema ielu, Murjāņu ielu, jauno Juglas ielu, Juglas ielu un tālāk pa maršrutu;

– organizēt 14. maršruta autobusa satiksmi uz centru pa maršrutu līdz Juglas ielai, tālāk pa jauno Juglas ielu, Juglas ielu, Murjāņu ielu, Silciema ielu un tālāk pa maršrutu;

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pabeigta tilta pār Juglas kanālu vienas puses rekonstrukcija

Dace Preisa,21.11.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tiltam pār Juglas kanālu Brīvības gatvē ir noslēgusies puse no rekonstrukcijas darbiem. No sestdienas, 22. novembra, abas braukšanas joslas virzienā no Rīgas centra tiks novirzītas pa izremontēto tilta daļu. Virzienā uz Rīgas centru satiksme tiks organizēta pa divām braukšanas joslām pār pagaidu tiltu tāpat kā līdz šim.

Kā ziņots, kopš šā gada jūlija norisinās tilta pār Juglas kanālu paplašināšanas darbi. Šādi pār tiltu līdzšinējo divu braukšanas joslu vietā tiks ierīkotas trīs braukšanas joslas katrā virzienā, palielinot tilta satiksmes caurlaides spēju. Saskaņā ar Rīgas domes Satiksmes departamenta prasībām remontdarbu laikā būvdarbu veicējam jānodrošina satiksmes plūsma pa divām braukšanas joslām abos braukšanas virzienos.

Tilta pār Juglas kanālu paplašināšana tiek veikta Brīvības gatves pilnveidošanas darbu ietvaros, lai novērstu tā sauktā „pudeles kakla” veidošanos. Šobrīd Brīvības gatvē gan pirms, gan mazliet pēc tilta pār Juglas kanālu ir nodrošinātas trīs braukšanas joslas katrā virzienā. Pēc tilta rekonstrukcijas līdzšinējo divu braukšanas joslu vietā tiltam būs trīs braukšanas joslas katrā virzienā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Broks: Juglas divu līmeņu šķērsojuma projekta pabeigšanai darāmā vēl ir daudz

,09.07.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

„Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu šķērsojuma būvdarbi norit raiti un kvalitatīvi, Rīgas dome sadarbībā ar darbu veicēju AS A.C.B. operatīvi risina projekta ieviešanas gaitā iepriekš neparedzētās problēmas, tomēr projekta pabeigšanai un nepieciešamās projekta atskaišu dokumentācijas sagatavošanai līdz jaunā mācību gada sākumam saspringtos termiņos vēl veicams ievērojams darba apjoms,” pēc iepazīšanās ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) līdzfinansēto projektu tā īstenošanas vietā secina īpašu uzdevumu ministrs Eiropas Savienības finanšu pārvaldes lietās Normunds Broks.

Savukārt būvdarbu veicēja A/S A.C.B. projektu vadītājs Edmunds Zonbergs projekta apskates laikā norādīja, ka „šobrīd lielākā daļa būvdarbu jau ir paveikti. Tādēļ nav šaubu, ka būvdarbi tiks pabeigti paredzētajos termiņos līdz augusta beigām.”

Pašlaik ir paplašināta Brīvības gatve un pacelts tās līmenis par 2 līdz 3m, pilnībā pabeigta jaunā Juglas iela, izbūvēti divi gājēju tuneļi, 11 atbalsta sienas, izbūvēts jauns luksofora objekts Juglas un Pāles ielu krustojumā, Brīvības gatvē un Juglas ielā izbūvēts jauns lietus kolektors un rekonstruēts sadzīves notekūdeņu kolektors, pārbūvēta sakaru kanalizācija, izbūvēti pilnībā jauni ūdensvada pieslēgumi patērētājiem un jauns ūdensvads pa Juglas ielu, rekonstruēts siltumtrases posms Juglas ielā. Turklāt viss objekts būvdarbu gaitā tiek pielāgots arī cilvēku ar invaliditāti vajadzībām – pārvietošanos ratiņkrēslā neierobežos pakāpieni, ietves tiks īpaši norobežotas no brauktuves daļas, lai arī cilvēki ar redzes invaliditāti no tuvējā Neredzīgo pansionāta varētu ērti šķērsot Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu pārvadu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

FOTO: Lielākie tiltu būvniecības objekti šogad Latvijā

Laura Mazbērziņa,06.09.2018

Tilts pār Daugavu uz Daugavpils apvedceļa (Kalkūnos). Izmaksas 1,38 miljoni eiro. Paredzams, ka būvdarbi notiks visu šī gada būvsezonu.

Foto: publicitātes

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad valsts ceļu tīklā tiek pārbūvēti 8, bet atjaunoti 17 tilti, kā arī pārbūvētas trīs caurtekas, bet uz trim tiltiem tiek atjaunots brauktuves segums. Divi tilti, uz kuriem patlaban notiek aktīvi būvdarbi – pār Daugavu Daugavpils apvedceļā un pār Raunu uz vietējā ceļa Lodes stacija – Jaunrauna- Veselava (V296) tiks pabeigti nākamgad, informē Anna Kononova, VAS Latvijas valsts ceļi, Komunikācijas daļas vadītāja.

Lielākie tiltu būvniecības objekti vasts autoceļu tīklā šogad:

Tilts pār Daugavu uz Daugavpils apvedceļa (Kalkūnos). Izmaksas 1,38 miljoni eiro

Daugavpils apvedceļa (Kalkūni–Tilti) (A14) 12,97. kilometrā ir sākta tilta pār Daugavu atjaunošana. Tiltam tiks pilnībā nomainīta brauktuve un attīrītas no rūsas un nokrāsotas četras metāla kopņu konstrukcijas, kā arī ieklāta jauna hidroizolācija. Tilta garums ir 312,8 metri un krāsojamā platība vien ir 12 275 kvadrātmetri. Kopš uzbūvēšanas 1967. gadā tiltam ir atjaunots vien asfalta segums. Pašreiz notiek segas demontāža tilta labajai brauktuvei, satiksme pār tiltu ir reversīva, tā tiek regulēta ar luksoforu un ir noteikts ātruma ierobežojums 70, 50 un 30 km/h. Vienlaikus tiek būvēts pagaidu apbraucamais tilts. Būvdarbus veic SIA «Rīgas tilti», to līgumcena ir 1,38 miljoni eiro (ar PVN). Paredzams, ka būvdarbi notiks visu šī gada būvsezonu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No svētdienas, 13. jūnija, automašīnu satiksmei var izmantot jauno Biķernieku ielas rotācijas apli Rīgā, informē Rīgas pilsētas domes Satiksmes departaments.

Autovadītāji varēs izmantot jauno rotācijas apli braukšanai no centra virzienā uz Garkalnes pagastu vai otrādi, turpinot ceļu taisni pa Biķernieku ielu. Vairs nebūs nepieciešams izmantot Kaivas ielu.

Taču pagaidām rotācijas aplim būs slēgti pieslēgumi Juglas ielai, jo turpināsies pieslēguma izbūve pie esošās Juglas ielas un Juglas ielas jaunā posma izbūve no Biķernieku ielas rotācijas apļa līdz Augusta Deglava ielas rotācijas aplim. Plānots, ka Juglas ielas pieslēgums jaunajam rotācijas aplim tiks izbūvēts līdz jūlija sākumam.

2009. gadā tika sākti būvdarbi jauna Juglas ielas posma izbūvei no Lubānas ielas līdz Biķernieku ielai. Tā izbūves laikā ir pārbūvēts arī Biķernieku ielas posms, tās krustojumā ar topošo Juglas ielu izbūvējot rotācijas apli.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Sāk būvēt Juglas ielas turpinājumu

,31.03.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā sākti jauna Juglas ielas turpinājuma būvdarbi posmā no Biķernieku ielas līdz Lubānas ielai.

Juglas ielas turpinājuma būvniecības mērķis ir atslogot Rīgas centru no tranzīta satiksmes un pilnveidot maģistrālo ielu tīklu, izveidojot maģistrālo ielu savienojumu starp Brīvības gatvi Juglā, Augusta Deglava ielas rotācijas apli un tālāk – topošo Dienvidu maģistrāli. Šādi tiks sniegta iespēja apbraukt Rīgas centru virzienā no Vidzemes uz Zemgali un otrādi, pastāstīja Rīgas domes Satiksmes departamenta preses sekretārs Mareks Ivans.

Būvdarbu laikā Juglas iela pilsētas robežas tuvumā tiks izbūvēta pa jaunu trasi posmā no Biķernieku ielas līdz Lubānas ielai ar pieslēgumu pie Augusta Deglava ielas rotācijas apļa. Tāpat Juglas ielai tiks izbūvētas arī gājēju ietves un no brauktuves un ietves atdalīts apgaismots veloceliņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Vasarā pabeigs veloceliņu no Rīgas centra līdz Berģiem

Ingrīda Drazdovska,27.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz šā gada jūlijam paredzēts pabeigt veloceliņa būvniecību no Rīgas centra līdz Berģiem.

Šobrīd tiek turpināta arī veloceliņa būvniecība Juglas ielas rekonstrukcijas ietvaros no Biķernieku ielas līdz Lubānas ielai. Projektu pasūtītājs ir Rīgas domes Satiksmes departaments.

Veloceliņa Centrs – Berģi būvniecība sākta 2009. gada nogalē. Tas būs 14 kilometrus garš un būs Eiropas nozīmes veloceliņu tīkla maršruta EuroVelo10 posms Rīgas teritorijā. Pēc veloceliņa izbūves no Juglas līdz pilsētas centram ar velosipēdu būs iespējams nokļūt 30 minūtēs, bet no Teikas līdz centram – 20 minūtēs. Būvdarbus veic a/s Ceļu pārvalde. Konkursa rezultātā veloceliņa Centrs – Berģi būvniecības izmaksas ir 458,8 tūkstoši latu (bez PVN). 65% no attiecināmām izmaksām paredzēts Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

LVC: Gandrīz puse valsts pārziņā esošo tiltu ir sliktā tehniskā stāvoklī

LETA,16.08.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 969 valsts pārziņā esošajiem tiltiem gandrīz puse ir sliktā vai ļoti sliktā tehniskā stāvoklī, liecina «Latvijas valsts ceļu» sniegtā informācija par pērn veikto tiltu inspekciju datiem.

Vairāk nekā trešdaļas jeb 34,9% tiltu tehniskais stāvoklis ir vērtējams kā slikts, bet 12,1% tiltu - kā ļoti slikts.

Kā norāda LVC, dati liecina, ka sliktākā stāvoklī ir tilti uz valsts vietējiem un reģionālajiem autoceļiem, labākā - uz valsts galvenajiem autoceļiem.

Valsts pārziņā ir 969 tilti, to skaitā arī satiksmes pārvadi un caurtekas. Kā uzsver ceļu apsaimniekotāji, tiltu uzraudzībai tiek pievērsta pastiprināta uzmanība un patlaban neviens no valsts pārziņā esošajiem tiltiem nav slēgts satiksmei, to nestspēja ir pietiekoša. Tiesa gan, 51 tiltam ir ieviesti satiksmes ierobežojumi, pārsvarā tie ir gabarītu ierobežojumi - masas, platuma, uc.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Algotajos pagaidu sabiedriskajos darbos bezdarbnieks varēs saņemt 142,29 eiro mēnesī

Žanete Hāka,05.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nodarbinātības valsts aģentūra (NVA) sadarbībā ar Latvijas pašvaldībām arī šogad visā Latvijā organizē algotos pagaidu sabiedriskos darbus bezdarbniekiem, kuri nesaņem bezdarbnieka pabalstu un ir reģistrēti NVA kā bezdarbnieki vairāk nekā 6 mēnešus vai reģistrēti bezdarbnieka statusā mazāku laiku, bet vismaz 12 mēnešus nav strādājuši, informē NVA.

Tas ir valsts finansēts aktīvais nodarbinātības pasākums, kura mērķis - nodrošināt bezdarbniekiem iespēju uzturēt vai iegūt darba iemaņas, veicot sabiedriska labuma darbus pašvaldību izveidotajās algotu pagaidu saviedrisko darbu vietās.

NVA un pašvaldība slēdz līgumu par algoto pagaidu sabiedrisko darbu īstenošanu, nosakot pasākuma īstenošanas kārtību, pušu tiesības un pienākumus, kā arī norēķinu, līguma izpildes un pārskatu sniegšanas kārtību. Ja pasākuma īstenošanas darba vietu izveido biedrībā vai nodibinājumā, tad līgumu par tās atbilstošu nodrošinājumu pašvaldība slēdz ar attiecīgo biedrību vai nodibinājumu. Algotos pagaidu sabiedriskos darbus īsteno tādās darbvietās, kas pašvaldību institūcijās (izņemot pašvaldību komercsabiedrības), biedrībās vai nodibinājumos izveidotas no jauna vai kurās vismaz četrus mēnešus, pirms bezdarbnieks uzsācis dalību pasākumā, nav tikusi nodarbināta neviena cita persona.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagājušajā gadā reģistrēti kopumā 16,36 tūkstoši jaunu uzņēmumu, liecina Lursoft dati.

Salīdzinot ar 2012.gadu, pagājušā gadā reģistrēto uzņēmumu skaits sarucis, taču jaunreģistrēto uzņēmumu skaita kritums nebūt nenozīmē, ka būtu samazinājusies arī jauno uzņēmēju radošā pieeja, izvēloties savu uzņēmumu nosaukumus. Veicot pētījumu par 2013.gadā reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, Lursoft secinājis, ka radoši ļaudis dzīvo visā Latvijas teritorijā, sākot ar Liepāju, beidzot ar Daugavpili.

Vairāki uzņēmēji saviem uzņēmumiem izvēlējušies nosaukumus, kuri liek uzreiz noprast par komersanta darbības jomu. Tādi ir, piemēram, Beķerfeja, Ātra Paka, Kārumu fabrika, Prieks Būvēt, Tortes fabrika. Lursoft novērojumi arī liecina, ka nezūdoša ir cilvēku vēlme uzņēmumu nosaukumos iepīt pozitīvisma pilnus vārdus, kas, pavisam iespējams, nākotnē varētu līdzēt veiksmīgi vairot klientu loku. Starp interesantākajiem pērn reģistrēto uzņēmumu nosaukumiem, kuri tā vien vairo ticību savām spējām un rada optimismu, noteikti jāmin Yes, we can, Laimīgie nami, Good Feeling, Labs dzēriens, Tīri un Skaisti, Patiesi ar Mīlestību, Pozitīvo emociju aģentūra, Happy Latvia, tomēr ir uzņēmēji, kuri uzskata, ka lietas ir jāsauc īstajos vārdos, tādēļ pagājušajā gadā arī reģistrēti uzņēmumi, kuriem ir tādi nosaukumi kā Cerība resnīšiem un Pēdējā aģentūra.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Pēc Deglava tilta slēgšanas, Rīgas satiksme mudina izmantot sabiedrisko transportu

Lelde Petrāne,25.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā to, ka šodien no plkst. 5.00 Valsts policija ir slēgusi A. Deglava pārvadu, «Rīgas satiksme» aicina autovadītājus atturēties no iebraukšanas pilsētas centrālajā daļā ar saviem transportlīdzekļiem un aktīvi izmantot sabiedrisko transportu. «Rīgas satiksme» aicina izmantot iespēju atstāt savus spēkratus autobusu, trolejbusu un tramvaju galapunktu tuvumā.

«Rīgas satiksme» aicina izmantot iespēju atstāt savus transportlīdzekļus lielveikalu autostāvvietās pie pilsētas robežām, kur šāda iespēja tiek piedāvāta un atbilst šo uzņēmumu politikai, t. i., netiek prasīta maksa par ilgstošāku stāvēšanu, ja no šīm vietām ir iespēja pārsēsties uz Rīgas sabiedrisko transportu. «Rīgas satiksme» arī aicina izmantot AS «Pasažieru vilciens» piedāvātos pakalpojums, lai nokļūtu pilsētas centrā. Vienlaikus «Rīgas satiksme» aicina autovadītājus ievērot ceļu satiksmes noteikumus un atgādina, ka apstāšanās un stāvēšanas noteikumu pārkāpšanas gadījumā personai var piemērot administratīvo sodu, bet, pārkāpjot privāto autostāvvietu noteikumus, – to operatoru noteiktos līgumsodus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pils pagaidu jumta risinājums nav paredzēts ziemas apstākļiem un pastāvīgā jumta risinājums būtu vienīgais absolūti drošais risinājums, lai nodrošinātu telpu aizsardzību ekstrēmos laika apstākļos un ziemas periodā un ļautu pieslēgt apkuri šajās telpās, informēja pils būvdarbu veicēja pilnsabiedrības SBRE pārstāve Mārīte Straume.

Pretējā gadījumā ziemas apstākļos ir risks, ka samirkušās sienas izsals un tiks radīti vēl vairāk neatgriezeniski zaudējumi vēsturiskajai ēkai, sarunā ar Nozare. lv uzsvēra M. Straume.

«Tā kā vēl līdz šim nav notikusi sarunu procedūra ar projektētājiem par pastāvīgā jumta projektēšanu, VAS Valsts nekustamie īpašumi (VNĪ) apgalvojums, ka būvnieks garantē pagaidu jumta funkciju līdz pat pavasarim, rada bažas, vai uz šī fona netiek attaisnota pastāvīgā jumta projekta izstrādes novilcināšana, uzliekot visu atbildību par sekām uz būvnieku,» norādīja M. Straume.

Viņa skaidroja, ka ar VNĪ pagaidu jumts bija saskaņots kā tikai pagaidu risinājums aizsardzībai no lietus, kas norādīts arī no VNĪ puses parakstītajā līgumā, ka «Puses apzinās, ka seku likvidēšanas darbu apjomā ietvertie risinājumi ir uzskatāmi par pagaidu risinājumiem, vienlaicīgi pasūtītājs nodrošina pastāvīgā risinājuma pēc iespējas savlaicīgu izstrādi». Tāpat līgumā VNĪ apņēmies savlaicīgi īstenot pastāvīgā jumta izstrādi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Autoceļu un tiltu uzturēšanai piešķir papildus 3,7 miljonus eiro

Žanete Hāka,13.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ministru kabinets (MK) otrdien pieņēma lēmumu piešķirt papildus 3,7 miljonus eiro valsts vietējo autoceļu un tiltu uzturēšanas darbiem, informē Satiksmes ministrijas pārstāvji.

Papildus saņemtais finansējums ļaus jau šogad veikt valsts autoceļu tīklā neatliekamus tiltu un vietējo autoceļu ar sabrukušu segumu uzturēšanas darbus.

2,2 miljonus eiro plānots novirzīt tiltu ikdienas uzturēšanai, vienu miljonu eiro – tiltu rekonstrukcijai, bet 0,5 miljonus eiro – vietējo ceļu ikdienas uzturēšanai.

Par šiem līdzekļiem tiks uzlabots valsts vietējo autoceļu seguma stāvoklis, atjaunota ūdens atvade no ceļiem un veikti tiltu ārkārtas uzturēšanas darbi, novēršot ekspluatācijas laikā radušos bojājumus un defektus, atjaunojot vai nomainot atsevišķus tiltu konstruktīvos elementus un veicot citus nepieciešamos uzturēšanas pasākumus tiltu ilgmūžības un funkcionalitātes nodrošināšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paula Stradiņa klīniskās universitātes slimnīcas (PSKUS) padome izteikusi neuzticību slimnīcas valdei, atceļot no amatiem Rinaldu Muciņu, Ilzi Kreicbergu, Jāni Nagli un Agru Melni, informēja padomes konsultante Gundega Vārpa.

Atbilstoši Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likumā noteiktajam PSKUS padome iecēlusi slimnīcas pagaidu valdi ar pilnvaru termiņu uz vienu gadu. Pagaidu valdes priekšsēdētāja amatā iecelts Lauris Vidzis, bet valdes locekļu amatos - Džineta Heinrihsone un Ģirts Ansons.

Jaunās pagaidu valdes locekļiem ir augsta kompetence vadības, ārstniecības un finanšu jomās, informēja Vārpa.

Pagaidu valdes priekšsēdētājam Vidzim ir Jeila vadības skolā Ņūheivenā, ASV, iegūts uzņēmējdarbības vadības maģistra grāds (MBA) ar specializāciju veselības aprūpes administrācijā, kā arī Banku augstskolā Rīgā iegūts maģistra grāds finanšu vadībā un bakalaura grāds finansēs. Vidža būtiskākā iepriekšējā darba pieredze vairāk nekā 10 garumā saistīta ar medicīnas nozares stratēģisko, organizatorisko, pārvaldības, veiktspējas, pārmaiņu vadības, pacientu pieredzes un finanšu uzlabošanas modeļu plānošanu un izstrādi, darbojoties tādos starptautiskos uzņēmumos kā "Navigant Consulting", "Philips Healthcare" Ziemeļamerikā un Vestčesteras medicīnas centrā Ņujorkā, ASV.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā ir pazuduši tiltu būvnieki, otrdien intervijā LNT raidījumam «900 sekundes» atzina satiksmes ministrs Tālis Linkaits (JKP).

«Mums kaut kur ir pazuduši tiltu būvnieki - ja iepirkumos ceļu remontiem mums ir diezgan laba konkurence un cenas iet uz leju, tad iepirkumos tiltu remontiem ir daudz gadījumu, kad neviens būvnieks nepiesakās. (..) Kaut kas šajā segmentā ir sakārtojams,» sacīja ministrs.

Tāpat viņš atzina, ka Latvijā tiltu stāvoklis neuzlabojas. «Tiltu stāvoklis Latvijā nekādā veidā neuzlabojas. Mēs knapi spējam savākt tos tiltus, kas ir ļoti sliktā stāvoklī,» sacīja Linkaits.

Vienlaikus ministrs uzsvēra, ka ikviens tilts tiek pārbaudīts un, ja tā stāvoklis apdraudēs satiksmes drošību, tilta īpašnieka pienākums būs to slēgt.

VAS «Latvijas valsts ceļi» publiskotajā valsts autoceļu tīkla 2018.gada statistikā sacīts, ka uzņēmuma pārziņā ir kopumā 963 tilti, no kuriem 897 ir dzelzsbetona, 14 - akmens, 47 - metāla un pieci - koka. Vienlaikus 28,3% jeb 273 tiltu tehniskais stāvoklis novērtēts kā labs, 26% jeb 250 tiltu tehniskais stāvoklis novērtēts kā apmierinošs, 34,4% jeb 331 - kā slikts, bet 11,3% jeb 109 tiltu tehniskais stāvoklis novērtēts kā ļoti slikts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Kopš Dienvidu tilta atklāšanas ir mazinājusies satiksme pār Salu tiltu un Akmens tiltu

Atis Rozentāls, Db,23.12.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kopš Dienvidu tilta atklāšanas laika periodā līdz 15. decembrim vidējā diennakts satiksmes intensitāte pār Salu tiltu ir samazinājusies par 16.7%, savukārt pār Akmens tiltu samazinājusies par 3.7%, liecina Rīgas domes Satiksmes departamenta apkopotie dati.

Salu tiltu vidēji diennaktī šķērso par 13.5 tūkstošiem transportlīdzekļu mazāk nekā laika periodā no oktobra vidus līdz 17. novembrim, kad atklāja Dienvidu tiltu. Savukārt Akmens tiltu vidēji diennaktī šķērso par 2035 transportlīdzekļiem mazāk nekā laika periodā no oktobra vidus līdz Dienvidu tilta atklāšanai. Ja pirms Dienvidu tilta atklāšanas Salu tiltu šķērsoja vidēji 80.7 tūkst. transportlīdzekļi diennaktī, tad četru nedēļu laikā pēc Dienvidu tilta atklāšanas Salu tiltu šķērso vidēji 67.2 transportlīdzekļi diennaktī. Ja pirms Dienvidu tilta atklāšanas Akmens tiltu šķērsoja vidēji 54.9 tūkst. transportlīdzekļu diennaktī, tad četru nedēļu laikā pēc Dienvidu tilta atklāšanas Akmens tiltu šķērso vidēji 52.9 tūkst. transportlīdzekļi diennaktī. Pār Vanšu tiltu vidējā diennakts satiksmes intensitāte četru nedēļu laikā pēc Dienvidu tilta atklāšanas ir saglabājusies iepriekšējā līmenī- aptuveni 60 tūkstoši transportlīdzekļu diennaktī. «Satiksmes intensitātes samazinājums par 16,7% pār Salu tiltu mēneša laikā kopš Dienvidu tilta atklāšanas ir ļoti ievērojams. Praksē satiksmes intensitātes izmaiņas pat par 2% rada ļoti jūtamas izmaiņas satiksmes plūsmā. Protams, ka satiksmes intensitātes samazinājums ir aplūkojams plašākā kontekstā. Satiksmes intensitāti un transportlīdzekļu skaitu Rīgā tiešā veidā ietekmē arī valsts ekonomiskās situācijas izmaiņas,» norādīja Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Edgars Strods.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mainīs satiksmes organizāciju Daugavgrīvas un Valdemāra ielu satiksmes mezglā

Lelde Petrāne,07.06.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas domes Satiksmes departaments informē, ka sakarā ar daļēju Daugavgrīvas un Krišjāņa Valdemāra ielu satiksmes mezgla projekta realizāciju un posmu rekonstrukciju, no 8.jūnija līdz 8.augustam objektā tiks mainīta satiksmes organizācija.

Transportlīdzekļu vadītājiem jāņem vērā, ka sakarā ar ielas rekonstrukcijas darbiem tiks slēgta satiksme uzbrauktuvē uz Vanšu tilta no Daugavgrīvas ielas. Transportlīdzekļu vadītājiem, lai nokļūtu uz Vanšu tiltu ir jāturpina ceļš pa jaunizbūvētās Daugavgrīvas ielas brauktuvi (gar Z-Towers), nogriežoties pa kreisi uz Balasta dambi gar Saules akmeni uz Vanšu tiltu.

Remontdarbu laikā sabiedriskā transporta 13.maršruta autobuss virzienā uz centru tiks organizēts pa maršrutu - Daugavgrīvas iela, tālāk vecais tilts pār Zunda kanālu, brauktuve pie Preses nama, tālāk pa maršrutu. Savukārt virzienā no galvaspilsētas centra pa maršrutu: Krišjāņa Valdemāra iela, brauktuve zem Vanšu tilta, tālāk jaunais tilts pār Zunda kanālu, Daugavgrīvas iela, tālāk pa maršrutu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Rīgas satiksme degvielu nodrošina naftas kontrabandā iesaistīta firma, kuras piesegšanā varētu būt bijis iesaistīts bijušais valsts galvenais muitnieks Vladimirs Vaškevičs.

Ar Rīgas satiksmei nepieciešamās degvielas piegādi un uzglabāšanu nodarbojas pašvaldības uzņēmumam pilnībā piederoša SIA Degvielas apgāds (51 % Degvielas apgāda kapitāldaļas Rīgas satiksme iegādājās 2005. gada martā, bet 2006. gada septembrī kļuva par vienīgo uzņēmuma īpašnieci). Tā kā Degvielas apgādam «nebija pieredzes naftas produktu ieviešanai muitas noliktavā, uzglabāšanā un tirdzniecībā, kā arī nav nepieciešamās klientūras, tika nolemts noslēgt pilnvarojuma līgumu ar nozarē pazīstamu un pieredzējušu komersantu,» teikts Degvielas apgāda 2007. gada pārskatā. Šis komersants ir SIA OVI, kura valdes priekšsēdētājs un bijušais īpašnieks ir Vladimirs Oderovs, kuram šovasar tika piespriests piecu gadu cietumsods par apjomīgu naftas kontrabandu (prokuratūra uzskata, ka, pārdodot nelegālo degvielu, legalizēti vairāk nekā 1 milj. Ls). Šobrīd tiesas spriedums gan ir pārsūdzēts.

Komentāri

Pievienot komentāru