Mediju grupa SuperFM piedāvā uzņēmumiem reklāmu radio apmaiņā pret kapitāldaļām. Tomēr uzņēmējiem iesaka uzmanīties ar šādu maksāšanas veidu.
Šāda iespēja ir paredzēta uzņēmējiem Latvijas mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kas vēlas attīstīties, bet, kam pietrūkst līdzekļu atbilstoša vēriena reklāmai, Db.lv pastāstīja mediju grupas SuperFM projektu vadītāja Inga Kalniņa.
SuperFM komercradio grupas unikālo klausītāju skaits nedēļā sasniedz 464 tūkstošus jeb 31% no visiem radioklausītājiem, atsaucoties uz TNS Latvija datiem, saka I. Kalniņa. Grupas raidītāji aptverot 80% no visas Latvijas teritorijas. Tie ir pietiekoši rādītāji, lai spētu nodrošināt vērienīgu reklāmu ikvienam mazam vai vidējam uzņēmumam Latvijā, uzsver I. Kalniņa.
SuperFM projektu vadītāja atzīst, ka šo iespēju ir izmantojuši vairāki uzņēmumi, tomēr detaļas neatklāj, norādot, ka radio konkurenti jau cenšoties ieviest līdzīgus piedāvājumus.
Tāpat arī nav noteikts nekāds daļu daudzums, kas nepieciešams, lai varētu reklamēties. «Viss ir atkarīgs no katra konkrētā gadījuma, bet pirmkārt, no tā vai mēs ticam, ka reklāma spēs sekmēt dotā uzņēmuma biznesu. Ja ticam, tad gan jau vienosimies,» saka I. Kalniņa.
Savukārt kā Db.lv norādīja Mazo un vidējo komersantu un amatniecības konsultatīvās padomes priekšsēdētāja Silvija Greste, tad uzņēmējiem piekrītot šāda veida darījumiem būtu jāuzmanās.
Kapitāldaļas ir ļoti nozīmīgs uzņēmuma resurss, bet reklāma ir samērā netverama un ātri rezultātus nenesoša, tāpēc uzņēmumiem būtu jāprasa garantijas apmiņā pret kapitāldaļu izmantošanu.
Kā maksāšanas veids tas var būt, tomēr ir saistīts ar lielu risku, uzsvēra S. Greste, atgādinot, ka daudziem uzņēmumiem pēc tam nācies nožēlot kapitāldaļu ieķīlāšanu, piemēram, bankās.
Mediju grupā SuperFM ietilpst European Hit Radio, Krievijas Hiti un Latviešu Radio.