Tagad būtu īstais laiks reanimēt kādreiz slaveno Pingvīna zīmolu, ir pārliecināts 90.gados populāra saldējuma kafejnīcu tīkla dibinātājs Aivars Tauriņš. Par to piektdien vēsta žurnāls Lietišķā Diena, kura jaunajā rubrikā Mežonīgie deviņdesmitie, kas stāsta par leģendāriem 90.gadu zīmoliem, publicēts atskats uz Pingvīna vēsturi.
LD vēsta, ka Pingvīns savos uzplaukuma gados ir bijis ne tikai saldējums, bet arī vairāki citi biznesi, tostarp, piemēram, arī gaļas pārstrāde. «Pingvīna dibinātājs – uzņēmums Kompeksim Rīga, darbojas vēl joprojām, taču saldējums ir palicis pagātnē un tagad kompānija nodarbojas tikai ar nekustamā īpašuma apsaimniekošanu. Nosaukums Pingvīns ir saglabājies vien kafejnīcai Jūrmalā, taču tā saimnieki ir pavisam citi.
Kompeksim Rīga «tēvs» A.Tauriņš Pingvīna veiksmes stāstu atceras kā vienu no laimīgākajiem periodiem savā dzīve, un ir pārliecināts, ka zīmola potenciāls vēl nav izsmelts. «Varbūt varētu jaunā formā pamēģināt vēlreiz – par prieku tiem, kas atceras šo zīmolu. Piemēram, varētu atsākt fasētā saldējuma ražošanu. Man šķiet, ka tagad būtu īstais brīdis, jo ar Pingvīnu visiem saistās ļoti labas atmiņas,» saka ir A.Tauriņš.