Aktīvo privātpersonu skaits, kas lieto SEB bankas internetbanku, gada laikā pieaudzis par 28 %, bet kopš gada sākuma - par 9 %. Savukārt juridisko klientu skaits gada laikā audzis par 21%, bet kopš gada sākuma - par 5 %.
Jaunākie SEB bankas statistikas dati arī liecina, ka privātpersonu veikto darījumu skaits internetbankā šā gada pirmajā pusgadā pieaudzis par 22 % (salīdzinājumā ar 2008. gada 1. pusgadu), bet kopējais Ibankas lietotāju – gan privātpersonu, gan juridisko personu - skaits pirmajā pusgadā pieaudzis par 15 %.
SEB banka aplēsusi, ka viena privātpersona mēnesī veic vidēji 4 maksājumus, bet juridiskais klients - 17 maksājumus. Šobrīd elektroniski veikto darījumu skaits SEB bankā veido 88% no kopējo darījumu skaita.
«Šāda Ibankas lietotāju skaita pieauguma pamatā ir divi iemesli. Pirmkārt, cilvēki domā, kā ietaupīt. Arvien vairāk Latvijas iedzīvotāju saprot, ka, lai veiktu lielāko daļu finanšu operāciju, vairs nav nepieciešams apmeklēt banku. Internetbanka ļauj ietaupīt gan savu laiku, gan naudu. Otrkārt, pēdējā gada laikā Ibankā esam nodrošinājuši daudz jauninājumu un uzlabojumu, pēdējais no uzlabojumiem tika veikts šonedēļ – klientiem šobrīd jau Ibankas pirmajā lapā ir iespējams redzēt veikto darījumu rezervētās summas,» stāsta SEB bankas Retail divīzijas vadītāja Šarlote Hagberga.