Baltijas reklāmas tirgus, salīdzinot ar 2007. gadu, ir pieaudzis par 4%, vēsta mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras TNS Latvia pētījums par reklāmas tirgus izaugsmi Baltijā 2008. gadā, kas tapis sadarbībā ar TNS uzņēmumiem Igaunijā – TNS Emor, un Lietuvā – TNS Gallup.
Līdz ar to kopējais Baltijas 2008. gada mediju reklāmas tirgus apjoms ir sasniedzis 406.3 miljonus eiro (aptuveni 288.8 milj. Ls). Attiecīgi pa valstīm – Igaunijā reklāmas tirgus apjoms 2008. gadā bija 111.2 miljoni eiro (aptuveni 78 milj. Ls), savukārt Lietuvā – 157.0 miljoni eiro (aptuveni 111 milj. Ls). Latvijā mediju reklāmas tirgus sasniedza 138.2 miljonus eiro jeb 97.1 miljonu latu.
Lietuvā bija novērojama lielākā izaugsme, sasniedzot 9% pret 2007. gadu, Latvijas mediju reklāmas tirgus pieauga par 3%, bet Igaunijā pirmo reizi kopš 1999. gada noticis reklāmas tirgus samazinājums – par 3%.
Apskatot reklāmas tirgus attiecību pret iekšzemes kopproduktu, redzams, ka Baltijā līderpozīcijā ar 0.72% ir Igaunija, kamēr attiecīgi Latvijā šis rādītājs ir 0.60%, bet Lietuvā – 0.49%.
Analizējot Baltijas reklāmas tirgus izaugsmi pēc reklāmas investīcijām uz vienu iedzīvotāju, Latvija ar 43 latiem un Lietuva ar aptuveni 33 latiem uz vienu iedzīvotāju ir zem Baltijas vidējā līmeņa, kas ir 63 eiro (aptuveni 44 lati) uz vienu iedzīvotāju. Igaunijā šis rādītājs ir augstākais starp Baltijas valstīm 2008. gadā, sasniedzot 83 eiro (aptuveni 59 lati).
Kā norāda TNS Latvia valdes priekšsēdētāja Ginta Krivma, tad, salīdzinot 2008. ar 2007. gadu, Baltijā kopumā visstraujākais reklāmas apjomu pieaugums vērojams internetā un kino reklāmā attiecīgi +45.2% un +47.6%. Vides reklāmas pieaugums ir 14.3%, radio reklāmai +10.8%, tiem seko TV reklāmas tirgus ar 2.2% pieaugumu, žurnālos pagājušajā gadā ir novērojams reklāmas apjoma kritums par 0.7%, bet avīžu reklāmas tirgus samazinājies par 6.2%.