"Swedbank" ieviesusi jaunu, digitālu klientu reģistrācijas procesu, turpmāk Latvijas iedzīvotājiem sniedzot iespēju kļūt par bankas klientu attālināti, informē bankas pārstāvji.
Jaunais video zvana risinājums ļaus izmantot Swedbank pakalpojumu klāstu gan tiem, kuri novērtē iespēju ietaupīt laiku, gan nodrošinās iespēju kļūt par klientu cilvēkiem ar kustību traucējumiem. Jaunais risinājums ir pieejams jebkuram vismaz 16 gadus vecam Latvijas iedzīvotājam ar Latvijā izsniegtu pasi vai ID karti.
Potenciālajam klientam ir nepieciešams dators un/vai mobilais tālrunis ar kameru un interneta pieslēgumu, kā arī derīgs personu apliecinošs dokuments un kāds no elektroniskās parakstīšanas līdzekļiem – Smart-ID Qualified vai eID karte ar atbilstošiem sertifikātiem.
Pēc autentificēšanās seko anketas aizpildīšana un identitātes pārbaude video zvanā. Klientam kopumā process aizņems aptuveni 20 minūtes, ieskaitot konta aktivizēšanu.
Kā atzīst "Swedbank" Klientu servisa pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs, "vairums bankas klientu jau tagad izmanto iespēju vismaz 9 no 10 ikdienas finanšu jautājumiem sakārtot ar mobilās lietotnes vai internetbankas palīdzību, tomēr atsevišķās situācijās tomēr bija jādodas uz filiāli, tādējādi atņemot laiku citām dzīves prioritātēm. Banka spērusi nākamo soli digitālo risinājumu izstrādē, kas ir būtisks pagrieziena punkts ceļā uz pakalpojumu pilnīgu pieejamību digitālajā vidē. Tagad vairs nav nekur jāiet, lai kļūtu par Swedbank klientu – katrs pats var atjaunot savu elektronisko identitāti un kvalificēto elektronisko parakstu, var pieteikt jaunu karti un saņemt to pa pastu un digitāli kontrolēt citas savas finanšu lietas tur, kur tas ir visērtāk. Ļoti iespējams, ka līdz ar šo pagrieziena punktu turpmāk būs arī tādi klienti, kurus nekad nesatiksim klātienē, tāpēc ir īpaši svarīgi turpināt attīstīt mūsu pakalpojumu klāstu, lai tie būtu pilnvērtīgi pieejami digitālajā vidē."