Jaunākais izdevums

Juris Millers sācis strādāt MTV Latvija, kur viņš pildīs sabiedrisko attiecību (PR) un mārketinga menedžera funkcijas.

J. Millers vadīs projektus, kas saistīti ar kanāla PR un mārketinga aktivitātēm, rūpēsies par kanāla un seju tēlu un reputāciju Latvijā.

Ilze Jansone, kura līdz šim pildīja šos pienākumus, turpinās darbu MTV Networks Baltic birojā Viļņā, kur rūpēsies par visu trīs Baltijas valstu MTV kanālu tēlu un reputāciju.

J. Millers savā karjerā piedzīvojis arī skadalozus brīžus. 2005.gadā ar viņa gādību laikrakstā Vakara ziņas tika publicēti grupas Z-Scars solista Andra Kiviča draudzenes Danas Dombrovskas kailfoto, pēc tam A. Kivičs atriebjoties J. Milleru piekāva.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV Latvija pārtrauc sadarbību ar TNS Latvia un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu MTV auditorijas TV skatīšanās paradumu mērīšanai, liecina MTV Latvija sniegtā informācija.

MTV Latvija paziņojums medijiem: "Saskaņā ar TNS pētījumu datiem MTV reitingi ir ļoti zemi un prakstiski nemainīgi, to var skaidrot ar nelielo MTV mērķa auditorijas respondentu skaitu TNS Latvia TV Metru mērījumu izlases kopumā. Vecuma grupā 15 - 24, kas ir MTV auditorijas kodols, TV Metru mērījumos piedalās 56 respondenti, kas ir ļoti neliels skaits, ņemot vērā, ka potenciāli MTV Latvija var redzēt nedaudz vairāk nekā 300.000 mājsaimniecībās un sabiedriskās vietās visā Latvijā kabeļoperatoru tīklos, digitālajā televīzijā un arī Viasat platformā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

MTV atsakās no TV Metru pētījumu metodes

, 17.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"MTV Latvija" pārtrauc sadarbību ar "TNS Latvia" un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu MTV auditorijas TV skatīšanās paradumu mērīšanai.

2007.gada 17.septembrī: Jauniešu izklaides kanāls "MTV Latvija" no šā gada 17.septembra pārtrauc sadarbību ar "TNS Latvia" un atsakās no TV Metru auditorijas pētījumu metodes, jo uzskata to par neobjektīvu.

Saskaņā ar TNS pētījumu datiem MTV reitingi ir ļoti zemi un prakstiski nemainīgi, to var skaidrot ar nelielo MTV mērķa auditorijas respondentu skaitu "TNS Latvia" TV Metru mērījumu izlases kopumā. Vecuma grupā 15 - 24, kas ir MTV auditorijas kodols, TV Metru mērījumos piedalās 56 respondenti, kas ir ļoti neliels skaits, ņemot vērā, ka potenciāli "MTV Latvija" var redzēt nedaudz vairāk kā 300.000 mājsaimniecībās un sabiedriskās vietās visā Latvijā kabeļoperatoru tīklos, digitālajā televīzijā un arī "Viasat" platformā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

MTV ienākumi pirmajos darbības mēnešos ir gandrīz 2 miljoni

, 26.03.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV Networks Baltic kanālu MTV Latvija, MTV Lietuva un MTV Igaunija kopējie ienākumi pirmajos sešos darbības mēnešos ir gandrīz 2 miljoni eiro.

2007.gada 26.martā: MTV Networks Baltic paziņo pirmos finansiālos rezultātus pēc sešu mēnešu darbības Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Kopējie "MTV Networks Baltic" (MTVNB) kanālu ienākumi pirmajos sešos darbības mēnešos ir 1.7 miljoni eiro un tie turpina palielināties.

"Mūsu akcionāri novērtē vietējo MTV kanālu veikumu un panākumus. Par spīti neskaidrajai situācijai ar reitingiem un signāla kļūdām, Baltijas tirgus MTV ir uzņēmis labāk, kā mēs iedrošinājāmies paredzēt," saka MTVNB ģenerāldirektors Marius Veselis.

Kā jau ziņots, pēc veiksmīgā MTV starta Baltijas valstīs, MTV gatavojas lokalizēt vēl vairākus citus starptautiskus tematiskos kanālus Latvijā, Lietuvā un Igaunjā. Šā gada laikā MTVNB Latvijā plāno atvērt vēl vismaz trīs jaunus tematiskus TV kanālus paredzētus dažādām auditorijām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

"MTV" un "Sony Ericsson" šogad sadarbosies "MTV Europe Music Awards"

, 27.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"MTV Networks International" ir gods paziņot, ka 2007. gada "Europe Music Awards" (EMA) ceremonijas sagatavošanā MTV sadarbosies ar "Sony Ericsson".

Rīga, 2007.gada 27.jūnijā: Šī gada 1. novembrī Minhenē (Vācija) notiks jau 14. "MTV Europe Music Awards" ceremonija, kuras stratēģiskais sadarbības partneris šogad būs globālais telekomunikāciju milzis "Sony Ericsson".

Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, šogad būs vairākas inovatīvas aktivitātes, kuras varēs izmēģināt ikviens datora, TV, un mobilā tālruņa wap lietotājs. Šī sadarbība sniegs "Sony Ericsson" jaunas iespējas attīstīt savu zīmolu un sasniegt patērētāju integrētā veidā caur MTV digitālajām platformām visā pasaulē, kas pilnībā atbilst jaunajai "Sony Ericsson" darbības stratēģijai mūzikas jomā. Mūzikas un tehnoloģiju sintēze ir neatņemama mūsdienu jaunās paaudzes ikdienas dzīves sastāvdaļa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SIA "BITE Latvija" nodrošinās interneta pieslēgumu unikālā MTV dzimšanas dienas pasākumā

, 14.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju kompānija "BITE Latvija" izveidos interneta pieslēgumu, nodrošinot iespēju pārraidīt tiešraidē "MTV B-Day" - "MTV Networks Baltic" pirmās dzimšanas dienas pasākumu, kas notiks 19. augustā Rīgā. Šis tehniskais eksperiments un sadarbība ar MTV pirmo reizi vēsturē vēl vairāk pietuvinās visas komunikāciju platformas.

Šis ir unikāls sadarbības projekts, kuru organizējuši SIA "BITE Latvija" profesionāļi un kurš nodrošinās garantēta ātruma interneta pieslēgumu šī grandiozā brīvdabas pasākuma laikā. Interneta pieslēgums tiks nodrošināts, izmantojot radio tehnoloģijas, un tas ļaus pārraidīt šo pasākumu tieši uz ekrāniem pasākuma vietā un MTV interneta mājas lapās, kā arī tiešraidē visās trijās Baltijas valstīs.

"Mēs esam pagodināti kļūt par MTV sadarbības partneriem, organizējot tā pirmās gadadienas svinības Baltijas valstīs. MTV ir kļuvis par mūsdienu dzīves ikonu, un mēs esam pārliecināti, ka šis koncerts būs viens no apmeklētākajiem visā Rīgā. Pateicoties moderno tehnoloģiju atbalstam, šis pasākums noteikti būs vēl pamanāmāks. Svinēsim MTV pirmo dzimšanas dienu kopā!" aicina SIA "BITE Latvija" ģenerāldirektors Freds Renčaks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Arī MTV satraucies par cilvēces nākotni

, 14.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV Networks International uzsākusi pirmo jaunatnei domāto vispasaules informatīvo kampaņu MTV Switch, kuras mērķis ir informēt jauniešus par globālās sasilšanas radīto klimata izmaiņu katastrofālo ietekmi uz cilvēces nākotni. MTV Latvija šai kampaņai pievienosies jūnija beigās, tās nosaukums Latvijā būs Sāc ar sevi!.

Sāc ar sevi! būs pirmā MTV kampaņa, kas aicinās jauniešus aizdomāties par vides problēmām. Tās vienlaikus tiks aktualizētas ne tikai televīzijā, bet arī citās mūsdienu masu mediju komunikāciju platformās - publiskajās debatēs, internetā un pat mobilajos tālruņos. Kampaņas galvenais mērķis ir vērst jauniešu uzmanību uz globālās sasilšanas, klimata izmaiņu radītajām problēmām un vides piesārņojuma sekām uz mūsu planētas, kā arī parādīt jauniešiem, kā pavisam nelielas un it kā nebūtiskas izmaiņas viņu ieradumos, var kardināli mainīt situāciju, Db.lv informēja MTV Latvija pārstāvis Juris Millers.

"Sāc ar sevi! 15-25 gadus veciem jauniešiem saprotamā valodā norādīs uz elementārām un it kā nebūtiskām lietām, kas patiesībā katastrofāli ietekmē mūsu planētas klimatu. Kampaņa palīdzēs rast risinājumus enerģijas taupīšanai, kas ir viens no iemesliem globālajai sasilšanai. Virspusēji raugoties, MTV šķiet nihilistisks un sarkastisks medijs, kas veicina merkantilu vērtību nostiprināšanos jauniešos, taču tā ir tikai uzrunas forma, patiesībā MTV ir viens no socilāli atbildīgākajiem medijiem pasaulē, kas ar 55 lokalizētu TV kanālu starpniecību uzrunā jauniešus 162 pasaules valstīs. MTV vienmēr lielu uzmanību veltījis globāla mēroga problēmām un centies tām pievērst sabiedrības uzmanību - piemēram, ik gadu MTV aicina savus skatītājus palikt dzīviem kampaņas Staying Alive ietvaros, kampaņa stāsta par HIV un AIDS problemātiku," skaidroja J. Millers.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

"MTV Latvija" tagad redzams arī VIASAT

, 04.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007.gada 4.septembrī: No šodienas, 4.septembra, kanāls "MTV Latvija" būs pieejams arī VIASAT lietotājiem, dodot iespēju vairāk kā 100 000 ģimeņu visā Baltijā skatīties vietējos MTV kanālus. MTV kanāli tiks pievienoti VIASAT kanālu paketei izmantojot SIRIUS satelītu, VIASAT lietotājiem papildus par to nebūs jāmaksā.

"Saskaņā ar mārketinga pētījumiem*, kas veikti visās Baltijas valstīs, mūsu skatītājiem vietējie MTV kanāli patīk labāk kā MTV European, kas bija redzams iepriekš. Mēs patiesi priecājamies, ka no šodienas arī VIASAT lietotāji Latvijā varēs redzēt labāku MTV kā pirms tam," saka "MTV Latvija" direktore Liliāna Ozoliņa.

"VIASAT lietotāju aptaujā tieši "MTV Latvija" bija pieprasītākais kanāls, mēs esam priecīgi, ka varam izpildīt savu lietotāju vēlmes, dodot viņiem iespēju redzēt vēl vienu vietējo kanālu bez papildus samaksas, digitālā kvalitātē jebkurā vietā valstī," saka Raivo Rosts, "VIASAT Latvija" vadītājs.

Lai skatītos "MTV Latvija" VIASAT lietotājiem jāatjauno kanālu saraksts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc viena no populārākā mūzikas kanāla MTV starta Baltijas valstīs, kompānija gatavojas lokalizēt vairākus citus starptautiskus kanālus Latvijā, Lietuvā un Igaunjā. Šā gada laikā MTVNetworks Baltic Latvijā plāno atvērt vēl vismaz trīs jaunus TV kanālus.

MTV Networks Baltic ģenerāldirektors Marius Veseli apgalvo, ka Baltijas valstu lokālo MTV kanālu skatītāji esot uzņēmuši labāk nekā MTV gaidīja, un tāpēc esot paredzēta trīs jaunu tematisko kanālu lokalizācija Baltijas valstīs.

Galvenie kandidāti lokalizācijai ir multiplikācijas filmu kanāls Nickelodeon, diennaksts humora kanāls Comedy Central un divi citi kanāli, kuru nosaukumi šobrīd netie atklāti. Lai pieņemtu galīgo lēmumu par konkrētu kanālu ienākšanu Baltijas valstīs, tikšot veikti vairāki padziļināti auditorijas pētījumi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Piesaka MTV Latvija maksātnespēju

Elīna Pankovska, 19.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grāmatvedības pakalpojumu sniedzējs SIA Rimess ir pieteicis SIA MTV Latvija maksātnespēju, DB apstiprināja Rīgas pilsētas Centra rajona tiesas pārstāvis Kaspars Sadauskis.

Viņš arī pastāstīja, ka pagaidām maksātnespējas administrators šajā lietā vēl nav iecelts, bet, kā liecina Maksātnespējas administrācijas mājaslapā pieejamā informācija, par iespējamo administratori ir izvēlēta Edīte Purmale. Tiesas sēde, kurā pieteikums tiks izskatīts, ir nozīmēta uz šā gada 16jūniju.

K.Sadauskis vienlaikus arī atzīmēja, ka paralēli minētajai lietai, Rīgas pilsētas Centra rajona tiesas tiesvedībā atrodas arī Uzņēmumu reģistra prasība pret SIA MTV Latvija par SIA darbības izbeigšanu. Šajā lietā izskatīšana nozīmēta uz šā gada 26.augustu.

Jāatgādina, ka pagājušā gada februārī, saistībā ar sarežģīto ekonomisko situāciju valstī izmaksu samazināšanas nolūkā, MTV Latvija apvienojās ar MTV Lietuva.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

MTV Latvija redzams arī VIASAT

, 04.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šodienas, 4.septembra, kanāls MTV Latvija pieejams arī VIASAT lietotājiem, liecina kanāla sniegtā informācija medijiem.

MTV kanāli tiks pievienoti VIASAT kanālu paketei, izmantojot SIRIUS satelītu. VIASAT lietotājiem papildus par to nebūs jāmaksā.

"Saskaņā ar mārketinga pētījumiem*, kas veikti visās Baltijas valstīs, mūsu skatītājiem vietējie MTV kanāli patīk labāk kā MTV European, kas bija redzams iepriekš. Mēs patiesi priecājamies, ka no šodienas arī VIASAT lietotāji Latvijā varēs redzēt labāku MTV nekā pirms tam," sacījusi MTV Latvija direktore Liliāna Ozoliņa.

Lai skatītos MTV Latvija VIASAT lietotājiem jāatjauno kanālu saraksts.

*Mārketinga pētījumu aģentūras FACTUM veiktā aptauja maijā un junijā, respondenti vecumā no 15 - 35 gadiem, ar iespēju skatīties kabeļtelevīziju vai digitālo TV.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Atzīst MTV Latvia maksātnespēju

Elīna Pankovska, 07.09.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilētas Centra rajona tiesa atzinusi par maksātnespējīgu SIA MTV Latvia, DB informēja tiesas priekšsēdētājas palīgs Kaspars Sadauskis.

Maksātnespēja pasludināta sākot no pagājušā gada 20.maija. Tiesa arī nolēma piedzīt no MTV Latvia par labu maksātnespējas pieteicējam grāmatvedības pakalpojumu sniedzējam SIA Rimess valsts nodevu 100 Ls apmērā. Spriedums nav pārsūdzams un pilnais spriedums būs pieejams no 13.septembra.

Savukārt kreditori var pieteikties viena mēneša laikā no dienas, kad maksātnespējas reģistrā izdarīts ieraksts par maksātnespējas procesa pasludināšanu.

Centra rajona tiesas tiesvedībā atrodas arī Uzņēmumu reģistra prasība pret SIA MTV Latvia par SIA darbības izbeigšanu.

Jāatgādina, ka pagājušā gada februārī, saistībā ar sarežģīto ekonomisko situāciju valstī izmaksu samazināšanas nolūkā, MTV Latvia apvienojās ar MTV Lietuva.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Par koncertzāles Rīga nākotni tiesāšanās šķiet neizbēgama

Dienas Bizness, 03.08.2015

Latvijas Zinātņu akadēmijas prezidents Ojārs Spārītis (no kreisās) un producents Juris Millers savulaik sadarbību sāka optimistiskā noskaņojumā

Foto: Raitis Spalvēns, Dienas mediji

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Strīdā, kas savērpies starp Latvijas Zinātņu akadēmiju (LZA) un SIA Rīgas koncertzāle, kuru vada producents Juris Millers, visticamāk, gaidāmas pat vairākas tiesvedības, vēsta laikraksts Diena.

LZA apšauba Millera apgalvojumus, ka koncertzāles telpu rekonstrukcijā ieguldīts pusmiljons eiro, joprojām ir arī krasi atšķirīgas versijas, kurš kuram ir parādā. Savukārt Millers uzskata, ka LZA faktiski nodarbojas ar reiderismu un grib atņemt zāli, kas ir daudz labākā stāvoklī nekā tad, kad LZA un SIA Rīgas koncertzāle noslēdza telpu nomas līgumu uz desmit gadiem.

LZA ir paziņojusi, ka lauž telpu nomas līgumu, bet Millers Dienai apliecināja, ka koncertzāle darbu turpinās arī pēc 15. septembra, kad telpām, pēc LZA domām, būtu jābūt atbrīvotām. Lietā iejaukta arī Izglītības un zinātnes ministrija, kuras valsts sekretāra pienākumu izpildītājs, Nodrošinājuma un finanšu departamenta direktors Elmārs Martinsons tikās ar Milleru un pēc tam paziņoja, ka plāno uzklausīt arī LZA viedokli koncertzāles jautājumā, «kā arī ministrija atkārtoti aicinās abas puses tikties, lai rastu konstruktīvu risinājumu». Šis paziņojums LZA vadībā izraisīja neizpratni.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Internetveikals About You varētu būt atvērts arī Latvijas zīmoliem

Lelde Petrāne, 09.06.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tiešsaistes veikalā "About You", kas ienācis arī Latvijas tirgū un kurā patlaban pārstāvēti vairāk nekā 800 zīmoli, konceptuāli iespēja pārdot savas preces tiek dota ne vien starptautiskajiem, bet arī vietējiem zīmoliem, biznesa portālam db.lv sacīja Tareks Millers (Tarek Müller), "About You" līdzdibinātājs un līdzizpilddirektors.

"Protams, ir nosacījumi, tomēr barjeras, lai arī vietējie zīmoli un ražotāji varētu pārdot savus produktus, cenšamies padarīt pēc iespējas zemākas," viņš sacīja.

Vienlaikus T. Millers atzīst: "Mūsu veikalā šobrīd nav neviena Latvijas zīmola. Mēs vienmēr izskatām jaunu zīmolu iespējamu ienākšanu mūsu piedāvājumā, tomēr patlaban īstermiņā un vidējā termiņā mēs neplānojam pievienot nevienu vietējo zīmolu. Mūsu tiešais mērķis ir iegūt tirgus pozīcijas Latvijā un pēc tam sākt strādāt pie vietējo zīmolu pievienošanas mūsu sortimentam."

Tiešsaistes modes veikals About You ienāk Latvijā 

Tiešsaistes modes veikals "About You" turpina starptautisko paplašināšanos un 2020. gada 3....

Kā vēstīts, "About You" darbību Latvijā uzsāka jūnija sākumā.

"Tā kā Latvija ir 14. tirgus, kurā mēs ieejam, mums jau ir izstrādāts ļoti progresīvs ienākšanas process. Mums veikala izveidei jaunā valstī ir nepieciešami tikai trīs mēneši. Mēs plānojām ienākšanu Latvijas tirgū vēl pirms Covid-19 krīzes, bet reaģējām uz to, pielāgojot savu atklāšanas kampaņu digitālajai videi, nevis kā ierasts, rīkojot lielus atklāšanas pasākumus ar slavenībām un influenceriem," skaidro T. Millers.

"Covid-19 uzliesmojums visās valstīs paātrina pāreju no iepirkšanās tradicionālajos veikalos uz iepirkšanos tiešsaistē, tāpēc tā mums drīzāk ir izdevība, nevis risks," akcentē T. Millers.

Investīciju apjomu, kas bija nepieciešams darbības uzsākšanai Latvijas tirgū, viņš neatklāj. Jautāts, vai Latvijā ir atvērts birojs vai noliktava, T. Millers atbild noliedzoši: "Nē, mēs visu biznesu veicam no Vācijas, un līdz ar to mēs nenodarbinām cilvēkus Latvijā. Mūsu birojā Hamburgā ir Latvijas tirgus menedžeris, un plānojam pieņemt darbā vairāk latviešu. Arī mūsu noliktava atrodas Vācijā, bet mūsu preču atgriešanas centrs - Čehijā."

T. Millers uzskata, ka konkurence Latvijas tirgū modes interneta veikaliem nav pārāk izteikta salīdzinājumā ar citiem tirgiem, kuros "About You" darbojas, tāpēc viņš Latvijas tirgū saredz lielu potenciālu. "Mēs esam pārliecināti, ka varēsim ātri kļūt par tirgus līderi tiešsaistes modes iepirkšanās segmentā, jo mūsu sortimentā ir vairāk nekā 100 000 produktu no vairāk nekā 800 starptautiskiem zīmoliem - tas ir daudz vairāk nekā jebkuram no mūsu konkurentiem Latvijā!" viņš teic.

"About You" mērķauditorija ir sievietes un vīrieši vecumā no 20 līdz 49 gadiem. "Mūsu lielākais tirgus ir vāciski runājošais reģions. Turklāt mēs esam tiešsaistes modes e-komercijas tirgus līderi Čehijā, Slovākijā un Rumānijā ar ļoti augstiem pieauguma tempiem," stāsta T. Millers.

"Tā kā mums ir izplatīšanas centrs Vācijā, produktu piegāde uz Latviju aizņem vienu līdz četras darba dienas," viņš informē.

"About You" nodrošina gan bezmaksas piegādi, kurai nav minimālās pirkuma summas, gan preču atgriešanu 100 dienu laikā bez maksas. "Pēc mūsu domām, preču atgriešana ir daļa no iepirkšanās tiešsaistē, un tā nebūt nav slikta lieta. Mēs pat mudinām klientus pasūtīt tik daudz drēbju ar bezmaksas piegādi, cik viņi vēlas, tās ērti izmēģināt mājās un pēc tam atdot tās, kuras nepatīk."

"Mēs uzskatām, ka tiešsaistes modes biznesam ir liels potenciāls, neskatoties uz situāciju, ko izraisījis Covid-19 uzliesmojums. Drīzumā plānojam paplašināties vēl vairākos citos tirgos," pauž T. Millers.

Db.lv jau vēstīja, ka "About You" ir Eiropas modes un tehnoloģiju uzņēmums ar galveno biroju Hamburgā, Vācijā. To 2014. gadā izveidojuši digitālie uzņēmēji Sebastians Becs (Sebastian Betz, 29), Tareks Millers (Tarek Müller, 31) un Hanness Vīze (Hannes Wiese, 38). Sešu gadu laikā uzņēmums ir kļuvis par vienu no lielākajiem apģērbu mazumtirgotājiem Eiropā ar gada ieņēmumiem 742 miljonu eiro apmērā (2019./2020. gadā).

"About You" ir dibināts kā "Otto Group" meitasuzņēmums un pašlaik ir daļa no grupas portfeļa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Millers vērsies policijā pret LZA prezidentu un valdes priekšsēdētāju par neslavas celšanu

LETA, 04.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Koncertzāles Rīga nomnieks un koncertzāles valdes loceklis Juris Millers vērsies policijā ar lūgumu izvērtēt iespējamu noziedzīgu nodarījumu pret viņu pēc Krimināllikuma 157.panta par neslavas celšanu.

Kā sacīja Millers, runa ir par divām valsts amatpersonām - Latvijas Zinātņu akadēmijas (LZA) prezidentu Ojāru Spārīti, kā arī LZA valdes priekšsēdētāju Valdi Kamparu. «Viņi ar savu parakstu parakstītā oficiālā vēstulē min vairākus patiesībai neatbilstošus faktus, vainojot mani valsts īpašuma izzagšanā, kas ir sevišķi smags noziegums,» pauda Millers.

Otrs iemesls, kāpēc Millers vērsies policijā, ir koncertzālei Rīga izteiktie apvainojumi 246 radiatoru zādzībā. Viņš sacīja, ka LZA nav nekādu pierādījumu, ka šādi radiatori vispār koncertzāles telpās būtu bijuši. Millers aicina aplūkot viņa Youtube.com kanālu, kur video redzams, ka nekādu radiatoru telpās nav bijis jau sākumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Kundziņsalas konteineru terminālis ir apdraudēts

Oskars Prikulis, 67084403, 26.05.2008

Ja mums neizdosies panākt kompromisu, tad baidos, ka projekts vienkārši aizies nebūtībā un konteineru terminālis netiks uzcelts, tā projekta realizētājs un 50% Nacionālā konteineru termināla īpašnieks Ivars Millers, kurš biznesā vairāk zināms kā būvniecības uzņēmuma Skonto būve līdzīpašnieks.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, DB

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Birokrātisko šķēršļu un administratīvo problēmu dēļ ir apdraudēts 300 milj. eiro vērtais vērienīgais konteineru termināļa projekts Rīgā.

Galvenā problēma - uzņēmumam ir aizliegta projektēšana un būvniecība divu Satversmes tiesas lēmumu dēļ, kas pēc būtības aizliedz būvniecību Rīgas ostā. «Ja mums neizdosies panākt kompromisu, tad baidos, ka projekts vienkārši aizies nebūtībā un konteineru terminālis netiks uzcelts,» norāda projekta realizētājs un 50% Nacionālā konteineru termināla (NKT) īpašnieks Ivars Millers, kurš Latvijas biznesā vairāk zināms kā būvniecības uzņēmuma Skonto būve viceprezidents un līdzīpašnieks.

Kravas ir

«Galvenais jau nav investoram uzbūvēt termināli - galvenais ir nodrošināt to ar kravām. Pēc ilgstošām pārrunām ar Krievijas pusi izdevās vienoties par kravu piesaistīšanu Rīgas ostai. Mūsu partneri ir viena no Krievijā lielākajām konteineru kompānijām, kurai pieder konteineru termināļi visā Krievija,» projekta nopietnību uzsver I. Millers. Db jau vēstījis, ka NKT 50% netieši pieder I. Milleram, bet otri 50% netieši pieder Kiprā reģistrētai firmai First Quantam Assets, kas ir ietekmīga konteineru biznesa kompānija Krievijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Parex banka attīsta jauniešu produktu konceptus un sāk lielo spēli - Parex Play

, 07.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākoties jaunajam mācību gadam, Parex banka ievieš īpaši jauniešu auditorijai izveidotu produktu līniju ar zīmolu Parex Play, tādējādi radot interaktīvu vidi www.parexplay.lv ar šai auditorijai pievilcīgu finanšu pakalpojumu piedāvājumu. Ieviešot Parex Play banka pamatojas uz popularitāti, ko bankas produkti ir ieguvuši jauniešu vidū pēdējā gada laikā.

Parex Play apvieno tādus produktus kā ISIC maksājumu karti, studentu un studējošā kredītu, MasterCard un American Express BLUE kredītkarti, pensiju sistēmas 2.līmeņa ieguldījumu plānus un naudas uzkrāšanu Maxi kontā. "Atšķirībā no citām bankām mūsu jauniešu produktu līnija orientēta uz cilvēkiem vecumā līdz 35 gadiem, tādēļ esam pievienojuši produktu klāstam arī naudas uzkrāšanas produktus. Mēs vēlamies aicināt jauniešus plānot savas finanses un domāt par saviem uzkrājumiem jau šodien," par Parex Play produktiem stāsta Parex bankas viceprezidents Guntis Beļavskis.

Līdz ar jaunā zīmola Parex Play izveidi, Parex banka plāno aktīvāk pievērsties jauniešu auditorijas uzrunāšanai, tādējādi palielinot savu tirgus daļu jauniešu produktu segmentā. Tā, piemēram, studentu kredīta iegūšanu nereti sarežģī galvotāju nepieciešamība. Parex banka ir atvieglojusi šo procedūru strādājošajiem studentiem, kuru ienākumi pārsniedz 200 latus mēnesī - šiem studentiem galvotājs nav nepieciešams. Studiju kredīta summa, ko piedāvā Parex banka, sasniedz 10 000 latu visam studiju periodam. Paralēli tam studenti var saņemt arī studējošā kredītu 150 latu apmērā mēnesī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jauniešu izklaides kanāls MTV Latvija uzsāk kampaņu Sāc ar sevi, aicinot ikvienu aizdomāties par globalās sasilšanas radītajām sekām. MTV kampaņa Sāc ar sevi ilgšot gadu un tās mērķis esot aicināt jauniešus ar mazu, vienkāršu un ikdienišķu lietu palīdzību panākt lielas izmaiņas globālā mērogā.

Sāc ar sevi gada laikā aktualizēšot tādas tēmas kā: atkritumi, gaisa piesārņojums, enerģijas taupīšana, gudra iepirkšanās, vairākkārtēja izmantošana, dabas resursu taupīšana un citas nopietnas lietas.

Lai runātu ar jauniešiem par šīm tēmām un dotu vienkāršus un viegli saprotamus padomus, ko mainīt ikdienas ieradumos, lai panāktu kopēju efektu vides labā, MTV izmantošot gan īsas pamacības ēterā, gan projekta Interneta mājas lapu www.mtv.lv/sac/, kurā jau tagad iespējams uzzināt vairāk par šo tēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

MTV AICINA SĀKT AR SEVI

, 14.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV UZSĀK KAMPAŅU "SĀC AR SEVI", KAS AICINĀS JAUNIEŠUS AIZDOMĀTIES PAR GLOBĀLO SASILŠANU UN VIDES PROBLĒMĀM

Lai pastāstītu vairāk par kampaņu MTV aicina uz pasēdēšanu tuvāk Zemei - AB dambī, peldošajā galerijā Noass jau 18.septembrī, 11:00.

MTV kampaņa "Sāc ar sevi" ilgs gadu un tās mērķis ir aicināt jauniešus ar mazu, vienkāršu un ikdienišķu lietu palīdzību panākt lielas izmaiņas globālā mērogā. "Sāc ar sevi" gada laikā aktualizēs tādas tēmas kā: atkritumi, gaisa piesārņojums, enerģijas taupīšana, gudra iepirkšanās, vairākkārtēja izmantošana, dabas resursu taupīšana un citas nopietnas lietas.

"Lai arī problēma ir nopietna, mēs par to, protams, runāsim gana nenopietnā un ikvienam jaunietim saprotamā veidā, kas tomēr liek aizdomāties. Arī mēs paši vēl neesam gluži vides aizsardzības eksperti, tāpēc mācīsimies kopā ar saviem skatītājiem," saka "MTV Latvija" vīdžejs Žanete Skarule.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas Administratīvā komisija producentam Jurim Milleram par ekspluatācijā nenodotu telpu Marijas ielā 20 patvaļīgu izmantošanu piemērojusi 711 eiro (500 latu) sodu, informēja Rīgas pilsētas būvvaldē.

Piemēroto naudassodu viņš ir apstrīdējis tiesā. Millers pats uz Administratīvās komisijas sēdi 17.decembrī neieradās, - pēc paša teiktā, viņš par to neesot bijis informēts.

Pagaidām dzīvoklis Marijas ielas 20.nama 5.stāvā publiskiem pasākumiem vairs netiek izmantots. Millers sacīja, ka viņa plānotie pasākumi notiks «citās telpās un citā mērogā», taču viņš pagaidām neatklāja, uz kurieni šie pasākumi varētu tikt pārcelti.

Būvvaldē no Millera saņemtas divas dažādas vienkāršotās renovācijas apliecinājuma kartes - vispirms novembrī producents iesniedzis dokumentus, kas paredz telpu funkciju maiņu, bet janvāra sākumā iesniedzis vēl vienu vienkāršotās renovācijas apliecinājuma karti, kurā telpu funkciju maiņa netiek pieprasīta. Būvvalde lūgusi Milleru precizēt, kuru no tām viņš vēlas saskaņot, kā arī pieprasījusi visu ēkas kopīpašnieku piekrišanu un līdz 28.februārim pieprasījusi iesniegt arī tehnisko slēdzienu par būves konstrukciju stāvokli.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Ja koncertzālē Rīga atslēgs elektrību, Millers ir gatavs izmantot ģeneratorus

LETA, 29.12.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Zinātņu akadēmijas (LZA) valde no janvāra plāno koncertzālei Rīga atslēgt elektroenerģijas padevi, taču koncertzāles vadītājs Juris Millers cer, ka LZA šos draudus neīstenos, bet, ja elektrība tomēr tiks atslēgta, tad plānoto pasākumu norisi viņš apņēmies nodrošināt, izmantojot ģeneratorus.

Millers aģentūrai LETA pauda, ka LZA un tās valde ņirgājas ne tikai par skatītājiem un māksliniekiem, bet arī par Civillikumu, turpinot to kļūdaini izmantot kā piesegu savām prettiesiskajām darbībām.

«Pēc zaudējuma pirmajā tiesvedībā un kriminālprocesa ierosināšanas pret LZA tās centieni ar prettiesiskām metodēm pārņemt koncertzāles Rīga telpas nav mazinājušies, tieši otrādi - LZA ir izteikusi jaunus rakstveida draudus 1.janvārī atslēgt elektroenerģijas padevi, uzskatot, ka telpu nomas līgums ar koncertzāli un tajā minētie pienākumi, tostarp par komunālo pakalpojumu nodrošināšanu, tai vairs nav saistošs un piesaucot Civillikuma 2171.pantu,» akcentēja koncertzāles Rīga vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Būvvalde: Renovācija koncertzālē Rīga veikta atbilstoši akceptētajām apliecinājuma kartēm

LETA, 31.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas būvvaldē 2014.gadā akceptētas apliecinājuma kartes koncertzāles Rīga renovācijai un pērn 3.septembrī būvvaldē sagatavots atzinums, kurā norādīts, ka būvdarbi koncertzālē veikti atbilstoši saskaņotajām apliecinājuma kartēm, aģentūrai LETA pastāstīja būvvaldes pārstāve Ilze Žūka.

Pērn februārī būvvaldē akceptēta apliecinājuma karte zāles un skatuves vienkāršotai renovācijai koncertzālē Rīga, bet pērn maijā akceptēta apliecinājuma karte lielās konferenču zāles un tās palīgtelpu grupas vienkāršotai renovācijai. Šie darbi veikti atbilstoši apliecinājuma kartēm.

Šā gada 19.augustā Rīgas būvvaldes Būvniecības kontroles pārvaldes Rīgas pilsētas būvinspekcijas galvenais būvinspektors vizuāli apsekoja koncertzāles telpas - pagrabstāvu, skatuvi un zāli - un konstatēja, ka tajās ir veikta inženiertīklu pārbūve - no pagrabtelpām uz zāli pirms ilgāka laika ierīkoti elektrības kabeļi. Tomēr šajā faktā netiek konstatēts pārkāpums, jo Ministru kabineta noteikumi Elektroenerģijas ražošanas, pārvades un sadales būvju būvnoteikumi neparedzot pienākumu iesniegt būvvaldei akceptēšanai būvniecības ieceres dokumentāciju iekšējo elektroenerģijas inženiertīklu būvniecības gadījumā. Ministru kabineta noteikumos Elektronisko sakaru tīklu ierīkošanas, būvniecības un uzraudzības kārtība noteikts, ka iekšējo elektronisko sakaru tīklu ierīkošanai vai nojaukšanai ir nepieciešams darba zīmējums, taču arī tas atbilstoši šo noteikumu 18.1.apakšpunktam nav iesniedzams būvvaldē akceptēšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc Dienvidu šķērsojuma nodošanas ekspluatācijā 2015. gadā Krievijas Gazprom nodrošinās vairāk nekā trešdaļu no kopējām gāzes piegādēm Eiropai.

Gazprom vadītājs Aleksejs Millers par to paziņojis akcionāru sapulcē, vēsta Lenta.

Millers pastāstījis arī par citiem ekspansijas plāniem Eiropā, piebilstot, ka 2011. gadā Gazprom aizņems 10 % Lielbritānijas gāzes tirgus.

Pēc Starptautiskās enerģētikas aģentūras datiem šā gada pirmajā ceturksnī Gazprom daļa Eiropas tirgū bija 16 %. Pērn vasarā tirgus daļa bija sasniegusi 31 %.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

FIB aiztur brokeri, kas krāpies ar Apple akcijām miljards dolāru vērtībā

Jānis Rancāns, 05.12.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV Federālā izmeklēšanas biroja (FIB) aģenti uzsākuši izmeklēšanu pret kompānijas Rochdale Securities brokeri, kurš spekulējot ar Apple akcijām, cerējis palikt bagāts, tomēr tā vietā savam darba devējam izraisījis miljoniem dolāru lielus zaudējumus.

Rochdale Securities brokeris Deivids Millers par savas pārstāvētās kompānijas naudu un bez tās atļaujas 25. oktobrī iegādājās Apple akcijas miljarda dolāru vērtībā. Todien Apple bija iecerējusi pavēstīt savus ceturkšņa finanšu rezultātus un D. Millers cerēja, ka tas akciju vērtībai liks kāpt un viņš paliks stāvus bagāts. Tomēr notika negaidītais un Apple akcija cena samazinājās, atstājot D. Milleru nepatīkamā situācijā.

Kopumā D. Millers iegādājās 1,6 miljonus Apple akciju, bet saviem darba devējiem pēc tam skaidrojis, ka tā bijusi kļūda un viņš kāda klienta uzdevumā vēlējies iegādāties tikai 1,6 tūkstošus vērtspapīru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Gazprom šefs: Ukraina zog ap 15% Krievijas gāzes

Dienas Bizness, 07.01.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ukraina zog ap 15 % Krievijas gāzes, kas caur tās teritoriju tiek transportēts uz Rietumvalstīm. Ar šādu paziņojumu otrdien pēc tikšanās, kas bija veltīta gāzes piegāžu problemātikai, ar Krievijas premjerministru Vladimiru Putinu, paziņoja Gazprom vadītājs Aleksejs Millers, ziņo newsru.

Savukārt kā norādījis A. Millers, sarunas ar Eiropas Komisiju un Eiroparlamentu par Krievijas gāzes piegādēm Eiropai plānotas rīt, 8. janvārī Briselē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīko Latvijā populāru cilvēku piemiņas lietu izsoli

, 02.10.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

MTV Latvija un izsoļu portāls buynbye.lv rīko Latvijā populāru cilvēku piemiņas lietu izsoli sešu nedēļu garumā. Katru nedēļu MTV skatītājiem būs iespēja iegādāties kādu no Latvijas slavenību izsolē piedāvātajām lietām, papildus palīdzot vardarbībā cietušiem bērniem, jo visi izsolē iegūtie līdzekļi tiks ziedoti centram Dardedze.

No 20.septembra līdz 31.oktobrim kanāla MTV Latvija ēterā nedēļas garumā iespējams vērot sižetus ar kāda Latvijā populāra cilvēka piedalīšanos, kura laikā skatītāji tiks iepazīstināti ar iknedēļas Popcīgo lietu. Ik sestdienu plkst. 12:00 MTV skatītāji, kuri būs iekārojuši attiecīgās nedēļas popcīgo lietu, varēs to iegādāties izsoļu portālā buynbye.lv. Vairāk par izsoles noteikumiem lasīt portālā buynbye.lv.

Pagājušajā nedēļā tika izsolīts milzīgs Intara Busuļa rotaļu lācis, kā arī pusotrstāvīga gulta, ko Busulis pats solījās izsoles uzvarētājam mājās saskrūvēt.

Komentāri

Pievienot komentāru