E- talona ieviešana varēja izmaksāt vismaz 3 reizes mazāk, ja Rīgas domes vadība būtu tā ieviešanai lūguši ES struktūrfondu līdzfinansējumu.
Laikraksts Telegraf raksta, ka Lietuvā trīs lielākajās pilsētās Viļņā, Kauņā un Klaipēdā e – talona ieviešana pateicoties ES struktūrfondu līdzfinansējumam izmaksājusi vien 4 miljonus latu, kamēr Rīgai vienai pašai e – talons izmaksāja 14 miljonus latu. Viļņas pašvaldības IT nodaļas vadītājs Rinvīds Jančausks (Rinvidas Jančauskas) norāda, ka 73% no e - talona ieviešanas izmaksām Lietuvas pilsētās sedza par ES struktūrfondu līdzekļiem, bet kredīti projekta realizācijai nav ņemti.
Tikmēr Rīga izvēlējusies ne vien pāris reizes dārgākas tehnoloģijas, bet nav prasījusi arī ES struktūrfondu līdzekļu atbalstu. Rīgas satiksmes pārstāvji norādījuši, ka kompānija esot izvērtējusi iespēju daļu naudas prasīt ES, tomēr kompānijai tādu iespēju neesot bijis, jo tā neizvēlas kādus projektus finansēs un kādus nē. To, ka bijusi iespēja prasīt ES finansējumu nenoliedz arī Finanšu ministrija. Tikmēr Valsts kontroles vadītāja Ingūna Sudraba norāda, ka «ES līdzekļu piesaiste būtu ideāls variants», bet ja tiktu izmantoti ES līdzfinansējuma līdzekļi, projekta ieviesējiem tiktu veikta ļoti stingra kontrole un būtu jāatskaitās par katru izlietoto santīmu.