Pārdodot blogu un sākot izstrādāt savus produktus, Māris Daģis saprata, ka nav platformas, kur ērti tirgoties ar digitāliem produktiem. Pašlaik par viņa veikumu jau raksta prestiži ārvalstu tehnoloģiju portāli.
Pirms vairākiem gadiem Māris Daģis izveidoja blogu angļu valodā par sociālajiem tīkliem RotorBlog.com, ko pirms diviem gadiem iegādājās amerikāņu interneta mediju kompānija WebMediaBrands. Pēc darījuma viņš saprata, ka vēlas radīt pats savus produktus un pievērsās WordPress tēmu izstrādei – viņa veidoto dizainu var nopirkt un izmantot savam blogam. «Sākām tirgot un pamanījām, ka nav vienkāršas platformas, kur to izdarīt,» izpētījis M. Daģis. Tāpēc izstrādāta platforma internetā Sellfy, kur tirgot dažāda veida digitālos produktus. Sellfy ir pieejams kopš novembra un pa šo laiku tirgoti visdažādākie produkti – mūzika, e-grāmatas, video, datorprogrammas, fotogrāfijas, dizaina lietas, piemēram, ikonas, web grafikas utt. Šobrīd šajā platformā reģistrējušies vairāk nekā tūkstoš lietotāju, kas tirgo vai plāno tirgot savus digitālos produktus. Lietotāji ir no dažādām pasaules valstīm – Spānijas, Lielbritānijas, Krievijas, ASV, Āzijas, Latīņamerikas u.c.
Sellfy ir Lietuvā reģistrēts uzņēmums, jo, iestājoties biznesa akseleratorā StartupHighway, bija jānodibina jauns uzņēmums, un ērtības labad tas tika darīts tur. Reāli Sellfy darbojas Latvijā – IT uzņēmumu kopā strādāšanas vietā TechHub Riga.
Sellfy platformu pamanījusi arī ārvalstu tehnoloģiju prese. Portāls The Next Web savus lasītājus iepazīstina ar latvieša izveidoto digitālo «tirgotavu», kā arī izskaidro to, kā šī platforma ir izmantojama.
Pats Sellfy dibinātājs Māris Daģis portālam pastāstīja, ka pašlaik platformā darbojas 1,5 tūkstoši tirgotāju. «Es domāju, ka tas apliecina vieglās iespējas pelnīt ar cilvēku radītām lietām, izmantojot šādu platformu,» sacīja M. Daģis.