Mazais bizness

Papildināta galerija - Sekojot idejai: Tapis jauns projekts ar lielu potenciālu

Anda Asere,26.04.2016

Jaunākais izdevums

Spēkus modes biznesā Elīna Vanaga izmēģināja ar t-kreklu projektu Riga/Snap, bet tagad piesaka sevi jaunā līmenī ar zīmolu Deeply Personal

«Ātri sapratu, ka varu daudz vairāk un ar krekliem vien man ir par maz, ka gribu attīstīt sieviešu modi. Man bija 101 ideja, kā attīstīt bilžu un t-kreklu projektu plašāk, bet sapratu, ka gribu vairāk. Krekliņi bija ļoti vienkāršs produkts. Mani interesēja plašāks bizness ar vērienu. Man pašai patīk dažādi t-krekli un topi, taču šis posms bija eksperiments, izpēte. Šobrīd ir tapis jauns projekts ar lielu potenciālu, par ko esmu gatava karot, celties agri un strādāt līdz vēlam vakaram,» saka Elīna.

Iepriekšējā projekta Riga/Snap uzņēmums SIA H.R.V. Apparel ir slēgts un Deeply Personal vajadzībām izveidota jauna kompānija. Riga/Snap projekta laikā Elīnai bija doma piesaistīt vietējos modes māksliniekus, taču viņa neatrada nevienu, ar ko vēlētos strādāt kopā. «Pieņemu, ka latvieši ir noslēgti un arī neatsaucīgi pret cilvēku, kurš kaut ko vēlas darīt šajā jomā, bet nav bijis saistīts ar modi. Man bija bail, bet es saņēmos un darīju. Visu izpētīju, papildināju zināšanas Londonas modes koledžas modes dizaina kursos, izstrādāju biznesa plānu, braucu uz audumu izstādi izvēlēties audumus, izveidoju paraugkolekciju,» stāsta Elīna.

Visu rakstu Maina virzienu un koncepciju lasiet 26. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

ARĪ TU VARI UZSĀKT BIZNESU >>

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar modes zīmola deeply personal vadītāju Elīnu Vanagu

Lelde Petrāne,06.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Latvijas modes zīmola deeply personal vadītāja Elīna Vanaga.

- Svarīgākie fakti par Jūsu pārstāvēto uzņēmumu? Ar ko Jūsu uzņēmums ir unikāls?

deeply personal ir sievietēm radīts ready-to-wear zīmols. Zīmola dibinātāja un kreatīvā vadītāja esmu es, Elīna Vanaga. Šobrīd zīmols ir izveidojis trešo kolekciju, tas jau tiek prezentēts pārdošanas izstādēs Parīzē, Milānā un Šanhajā - lai gan pasaules vadošo modes preču veikalu iepircēji ir piesardzīgi pret jauniem zīmoliem, tomēr deeply personal piesaistījis interesi, it īpaši no Ķīnas, Taivānas, kā arī no NVS valstu veikaliem (Krievija, Ukraina, Kazahstāna).

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sākam!: Upurēt savu uzcenojumu, lai ieietu tirgū

Anda Asere,05.07.2017

Elīna Vanaga, zīmola Deeply Personal dizainere un dibinātāja

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot biznesu, uzņēmējiem jāsaprot, kā veidojas pašizmaksa, par kādu cenu tirgot preci tirdziņā un par kādu cenu piedāvāt preci tirgotājam

Produkta pašizmaksa veido vien 25% no gala cenas, zīmola turētāja uzcenojums ir vēl 25%, savukārt vēl 50% nāk klāt mazumtirdzniecībā, skaidro Anna Andersone, apģērbu zīmola Be-With radītāja. Viņa savu apģērbu biznesu sākusi nesen, saražotās partijas ir mazas, līdz ar to pašizmaksa ir augstāka. «Dabiski, man sanāk upurēt savu uzcenojumu, lai ieietu tirgū, lai mans produkts būtu konkurētspējīgs un lai varētu veikalā piedāvāt normālu cenu. Parasti pirmo partiju uzcenojums ir minimāls vai arī tās mazumtirgotājiem piedāvā par pašizmaksu. Tā ir cena ieiešanai tirgū. Pēc tam, kad tirgus ir notestēts, seko lielākas partijas un pašizmaksa, ražošanas cena samazinās. Tad var sākt pelnīt,» saka A. Andersone.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Latvijas modes zīmols Deeply Personal prezentē kolekciju Šanhajā

Zane Atlāce - Bistere,13.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā dibinātais modes zīmols Deeply Personal Šanhajas Modes nedēļas ietvaros 11.oktobrī prezentēja savu 2018. gada pavasara vasaras (SS18) kolekciju Šanhajā, Ķīnā.

Zīmola dibinātāja un dizainere Elīna Vanaga rada apģērbu mūsdienīgai sievietei, kas balansē starp veiksmīgu profesionālo pašrealizāciju un ģimenes dzīvi.

Deeply Personal SS18 kolekciju iedvesmojušas Deivida Hoknija (David Hockney) 1960.-1970.tajos gados radītās gleznas Pool Series, kā arī tā laika modernisma arhitektūra.

Zīmola stiprākā puse ir spēja piedāvāt apģērbu aizņemtai sievietei, kuru iespējams vilkt gan uz darbu, gan uz vakara pieņemšanu. To novērtē zīmola klientes vairāk nekā 11 pasaules valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadīta Baltijas modes federācijas organizētā 24. Rīgas modes nedēļa.

Riga Fashion Week atklāšanas pasākuma laikā notika Sanktpēterburgas modes dizainera Stasa Lopatkina skate un tika pasniegtas Latvijas modes balvas par 2015. gadu. Kopā šogad Modes balvas tika pasniegtas sešās profesionālajās nominācijās. Par gada debiju modes jomā tika atzīts zīmols Deeply Personal, kura dizainere Elīna Vanaga saņēma speciālo balvu no Itālijas dizaina institūta Instituto Europeo di Design – apmācību augstskolas vasaras kursos.

Par gada kreatīvāko modes skati starp M-Couture un INCH2 žūrija izvēlējās zīmola M-Couture skati RFW 2015. gada rudenī Rīgas Biržā. Oriģinālākais pagājušajā gadā izdotā dzīves stila un modes žurnāla vāks ir žurnāla Pastaiga septembra numura vāks, bet veikals ar interesantāko koncepciju, kurš tika atvērts 2015. gadā, – zīmola Amoralle veikals Brīvības ielā 33 (izcīnot uzvaru konkurencē pret zīmola One Wolf veikalu-studiju Lāčplēša ielā 10).

Komentāri

Pievienot komentāru