Šā gada otrajā ceturksnī kompānija Henkel vēl arvien izjuta ekonomikas recesiju, tomēr visi biznesa sektori uzrādījuši labus rezultātus, informē Henkel vadītājs Kaspers Rorsteds
Veļas un mājas kopšanas sektors pārspēja pirmā ceturkšņa rezultātus, tāpat kosmētikas/parfimērijas sektors uzrādīja pozitīvu realizāciju. Salīdzinot ar pirmo ceturksni uzlabojumi jūtami saistvielu tehnoloģiju sektorā.
Henkel pārdošanas apjomi sasniedza 3.485 miljonus eiro, kas ir par 5 % mazāk nekā 2008.g. otrajā ceturksnī.
Kompānijas biznesa sektoru attīstība notikusi nevienmērīgi un dažādi. Plaša patēriņa preces kā veļas un mājas kopšanas līdzekļu sektors un kosmētikas/parfimērijas nodaļa ir veiksmīgi turpinājuši pozitīvu izaugsmi ar pamatnoieta pieaugumu par 6.3% un 3.5%. Saistvielu tehnoloģiju biznesa nodaļā ir jūtami uzlabojumi, salīdzinot ar šā gada pirmo ceturksni, taču pasaules industriālās ražošanas straujā samazinājuma dēļ pārdošanas apjoma kritums vērojams 15.4% apjomā, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Koriģētā pamatražošanas peļņa samazinājusies par 17.2 % līdz 308 miljoniem eiro.
Kompānija Henkel paredz, ka sarežģītā tirgus situācija gan no ekonomiskā, gan finansu viedokļa ieilgs uz visu 2009. gadu. Ekonomiskā klimata turpmāko attīstību ir grūti paredzēt, taču kompānijas Henkel pārstāvji ir pārliecināti par pārdošanas apjomu izaugsmi. 2009. gada trešajā ceturksnī tiek sagaidīta patēriņa preču noieta tirgus palielināšana un saistvielu tehnoloģiju nozares stiprināšana.