Tirdzniecības centrā “Origo” atklāts pirmais multizīmolu veikals, kas ir līdz šim unikāls koncepts Baltijā. Veikalā vienlaicīgi tiks pārstāvētas divu zīmolu tekstilizstrādājumu un aksesuāru kolekcijas – “Springfield” un “Women’secret”.
“Mērķtiecīgās investīcijas t/c “Origo” ilgtspējā un augstas klases dizainā tiek augstu novērtētas gan no apmeklētāju, kas pagājušajā gadā skaitliski sasniedza gandrīz 20 miljonus, gan mūsu partneru puses – tirdzniecības centru sava biznesa attīstībai Rīgā izvēlas starptautiskas zīmolu grupas. Esam gandarīti, ka, paplašinoties nomnieku klāstam, mūsu apmeklētājiem ir iespēja kā pirmajiem Baltijā iegādāties Eiropas un pasaules populārāko zīmolu jaunākās kolekcijas klātienē,” uzsver uzņēmuma “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.
Jau drīzumā veikalā sagaidāma arī “Springfield Kids” un jauniešu apakšveļas zīmola “HI&BYE” kolekciju pievienošana, kā arī gaidāmi jaunumi rudens un ziemas sezonā.
“Neskatoties uz izaicinošo ekonomisko klimatu mazumtirdzniecības nozarē, saredzam augstu potenciālu sadarbībai ar tirdzniecības centru “Origo”, piedāvājot pircējiem jaunu iepirkšanās pieredzi Baltijas reģionam unikāla koncepta formātā. “Springfield” un “Women’secret” zīmolu veikala atklāšana Rīgā mūsu grupai ir ievērojams sasniegums Baltijā, un sagaidām, ka mūsu esošie un jaunie klienti to atbilstoši novērtēs,” teic “KarKat Fashion Group” ģenerālmenedžere Baltijas valstīs Katre Plaan.