Analizējot tirgus tendences un pārskatot iekšējo procedūru efektivizēšanas iespējas, Omniva ir pieņēmusi lēmumu no šā gada 1. jūlija pilnībā aizstāt skaidras naudas darījumus ar karšu norēķiniem.
Visbūtiskāk tas skars tieši kurjerpiegādes pakalpojumus, jo turpmāk, klientiem, izvēloties veikt preces apmaksu saņemšanas brīdī, pie Omniva kurjeriem būs iespēja norēķināties tikai bezskaidrā naudā.
«No 2017. gada esam ieviesuši iespēju pie Omniva kurjeriem par iegādāto preci norēķināties, veicot pēcapmaksu POS termināļos. Dati liecina, ka pusgada laikā vairāk nekā 70% klientu pakalpojumu apmaksai devuši priekšroku tieši bezskaidras naudas norēķiniem. Tādējādi arī kurjera pavadītais laiks viena klienta apkalpošanai samazinās par vairākām minūtēm. Tas ļauj optimizēt mūsu procesus, tādēļ šobrīd spējam nodrošināt arvien ātrāku un kvalitatīvāku klientu servisu. Redzot šo tendenci un veicot padziļinātu analīzi, esam nolēmuši no šā gada 1. jūlija uzņēmumā pilnībā pārtraukt skaidras naudas izmantošanu,» skaidro Omniva vadītāja Beāte Krauze.
Bezskaidras naudas norēķini sekmē finanšu plūsmas pārskatāmību un darījumu ērtu kontroli gan norēķinu veicējam, gan saņēmējam – tas potenciāli mazina arī ēnu ekonomiku valstī, viņa uzsver.
Šobrīd Omniva strādājot pie detalizētu piedāvājumu izstrādes dažādiem segmentiem, lai šā gada nogalē piedāvātu vairākus uzlabojumus un jaunus risinājumus saviem biznesa klientiem un arī privātpersonām preču saņemšanai un nosūtīšanai Omniva pakomātos un kurjerpiegādēs.