Lai arī kopējie mazumtirdzniecības apjomi Latvijā pagājušajā gadā samazinājās, iepirkšanās centra (i/c) Olympia apgrozījums 2008. gadā sasniedzis vairāk nekā 26,5 miljonus latu (bez PVN).
Tas par 3,54% pārsniedz 2007.gada apgrozījumu, informē uzņēmums.
Ņemot vērā, ka Latvijā kopumā pērn mazumtirdzniecības apgrozījums samazinājās par 8,2%, minētais apgrozījuma pieaugums uzskatāms par veiksmīgu sasniegumu. Pie tam, par spīti pirktspējas kritumam valstī kopumā, i/c Olympia pērn palielinājies ne tikai apgrozījums, bet arī apmeklētāju plūsma. Kopumā 2008.gadā Olympia apmeklētāju skaits sasniedza gandrīz 4 miljonus (3 933 839 apmeklētāju). No tiem lielākā daļa - ap 90% apmeklēja arī iepirkšanās centra otro stāvu.
Salīdzinot ar 2007.gadu, kopējā apmeklētāju plūsma ir palielinājusies par 7%. Savukārt otrā stāva apmeklējums ir palielinājies par 30%, kas liecina par to, ka aizvien vairāk pircēju papildus lielākā nomnieka - Rimi hipermārketa apmeklēšanai izvēlējušies iepirkties arī nepārtikas preču veikalos.
„Ja uz citiem platības ziņā, iespējams, lielākiem tirdzniecības centriem cilvēki dodas pastaigāties, izklaidēties vai vienkārši pavadīt brīvo laiku, uz i/c Olympia nāk ar konkrētu mērķi - iepirkties. Esam droši, ka arī šogad, laikā kad ikviens pircējs rūpīgāk izvēlēsies, kur un kā tērēt naudu, piesaistīsim apmeklētājus ar iespēju iepirkties ātri un efektīvi. Nepārtraukti uzlabojam veikala piedāvājumu, tāpēc arī šogad mūsu pircēji var sagaidīt pārsteigumus vairāku jaunu veikalu veidolā,” uzsver Olympia direktore Iveta Priedīte. I/c Olympia piedāvā apmeklēt 85 dažādu nomnieku veikalus.